כמה משתמשים יש לנטפרי
-
@or אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@זהב אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@יוליוס אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
להערכתי כ-25,000 חיבורים
ולהערכתי, פי עשר...
מה העניין סתם להפריח הערכות לא מבוססות?לי יש הערכה מבוססת, מדובר בסביבות 9,700 נכון ל2018.
אז אם כך זה הגיוני שכעבור שנתיים זה הגיע ל-25.000...
-
@זהב אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@יוליוס אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
להערכתי כ-25,000 חיבורים
ולהערכתי, פי עשר...
מה העניין סתם להפריח הערכות לא מבוססות?זוהי הערכה מבוססת בעובדות שלא קיבלו אישור רשמי
אגב, על פי אותן עובדות, נכון לתחילת 2019 היה 10,000 חיבורים -
@or
מסתבר שבזמן הקורונה
קצב העלייה גדל מאד -
@יוליוס אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
להערכתי כ-25,000 חיבורים
לפי החישבון שלי כרגע בסביבות 27-28 אלף כ"י.
-
@מושט אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
כ"י.
כ''י על חשבון מסונני חברות שונות שאינם נטפרי,
לא על חשבון כאלו שנמנעים מהחזקת כל גישה מכל סוג שהיא לרשת האינטרנטית.
ופשוט. -
אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...
אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות
-
@חיים-כהן אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...
אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות
וההוצאות בהתאם.
יש מערכת פניות שעונים במהירות שאין בשום מקום, וזה עולה כסף.
אני משער שצריכים להחזיק שרתים, (אם נטפרי מחזיקים רק את המסד נתונים של התמונות? זה כבר הוצאה גדולה)
ועוד ועוד -
האמת שבזמן האחרון הוזילו את המחיר
למסלולים השונים
ניתן לראות כאן -
@חיים-כהן אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
אם אתם מדברים על אזור ה-25K חיבורים, אז מדובר בהכנסה חודשית של קרוב לחצי מליון שקל. ויותר מ-5 מליון שקל לשנה...
אז אולי הגיע הזמן שיפחיתו את העלויות
אם זה אכן כך עדיף במקום להפחית עלויות שישקיעו את הכסף בעיבוי חומת ההגנה ביחוד במקומות בהם היא חלושה כמו בשיתוף קבצים, וכן ישקיעו בפיתוחים השונים לתועלת המשתמשים.
-
זה לאו דווקא אמור לעלות כסף זה רק להשקיע זמן.
-
@aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת
-
@מאןדהו אמר בכמה משתמשים יש לנטפרי:
@aaron1234 זמן = עובדים. = משכורת
משכורות בין כה משולמות לעובדים ולא משנה מה הם עושים אז עכשיו שיעסקו במה שהציעו, המשכורת נשארת אותה משכורת.
-
יותר לקוחות =יותר תומכים
לא? -
-
@aaron1234 אם בממוצע כל לקוח שולח 10 פניות בחודש והטיפול בהם עולה לנטפרי 10 ש"ח אז כשיש יותר לקוחות נטפרי צריכים יותר כסף לשלם ליותר עובדים
פספסתי משהו? -
כמות העובדים לא נקבעת ע”פ כמות הפניות. פספסתי משהו?
-
ברור שכן
אם יש יותר פניות צריך יותר עובדים -
אז מתי שיש פחות פניות מפטרים כמה עובדים ומתי שעולה כמות הפניות קוראים להם בחזרה?
-
@חיים-כהן
תמתין בסבלנות כשיעלה ל 50,000 חיבורים נטפרי יחלק לנו כסף -
@aaron1234
מתי שיש יותר פניות זמן המענה מתארך
אם זמן המענה ארוך מידי למשך תקופה, כנראה הגיעה הזמן להביא עוד עובדים.
(לא עובד בנטפרי, רק שכל ישר)