ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    1. דף הבית
    2. זהב
    ז
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 6
    • פוסטים 32
    • הגבוה ביותר 18
    • קבוצות 0

    זהב

    @זהב

    87
    מוניטין
    41
    צפיות בפרופיל
    32
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    זהב הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי זהב

    • לא מתכוונים להתנצל?

      היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
      קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.

      אבל, (וזה אבל גדול)
      בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.

      מדוע?
      מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??

      ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.

      אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
      אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
      הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      לא בא להתווכח על עצם שינוי מדיניות הסינון,
      אבל אם יש שינוי דרסטי בו חוסמים אתרי/תוכנות/פלטפורמות מסוימות שלא ייפתחו אלא אחר שליחת פניה, לדעתי מן הראוי להתריע על העניין הזה איכשהו.

      אין לי רעיון מגובש כיצד נטפרי יכולה לבצע את זה, אבל יש מגוון אופציות כמו הפורום הזה, או הודעה בחיפוש גוגל עם הפניה לאשכול מסויים בפורום בו יהיה כתוב: "עקב מכשולות מסוימות החל מתאריך XXX פלטפורמות YYYY תהיה חסומה לקישורים ציבוריים, אלא אם כן נשלחה פניה עבורם וכו',

      כך, גם לקוחות ששילמו כסף על מוצרים מסוימים לא יהיו "מופתעים" שהם צריכים לשלוח פניה עבור כל קישור.
      וכך, גם מי שחשוב לו שהציבור יקבל את הקישורים החסומים יוכל להתארגן מראש ולשלוח פניה מוקדמת עבורם וכו'

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • RE: משתמש ב"המכלול"?

      גילוי נאות: לא תרמתי למכלול.

      אבל, אני מאוד מעריך את עבודת הקודש.
      לא מבין איך החברה כאן אדישים למען המכלול.

      דווקא אלו שכאן בפורום עומדים עם סכין בין השיניים בכל פעם שמישהו מתקיף את נטפרי ויודעים להשיב מנה אחת אפיים?
      ועוד שטענות הסרק יבואו מאותם אנשים???
      אתמהה!!

      אף אחד לא חייב אותך לתרום, אבל מדוע להעלות השערות וספקולציות על מנת להרפות ידי מי שכן כבר חושב שזו מטרה ראויה?

      מדוע פורום נטפרי צריך להיות הבמה לזה?
      האם הזכויות של אנשים מסויימים באים על חשבון זכויות של מישהו אחר??

      אין ספק שהמכלול הוא פרוייקט גרנדיוזי אדיר שעוסק גם הוא בהצלה של הדור (נכון! לא ברמה של נטפרי, אז מה?) מדוע לקשקש?? ועוד מחוסר ידיעה?

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • RE: התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      @ברצינות אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:

      ואם תדע על מישהו שעלול להיכשל באכילת ד"א, תמתין 5 דקות לפני שתאמר לו?

      לא דיברתי על חסימת תוכן מסוים. שם בודאי שצריך לחסום בלי להודיע לאף אחד.
      דיברתי על שינוי מדיניות חסימה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • הבו עצות, כיצד לשמור את ילדינו?

      אשרינו!
      יש לנו את הסינון הכי כשר וראוי שיש.
      שנת הקורונה גם הכריחה אותנו ואת פרנסתנו להכניס את האינטרנט המסונן הביתה.
      אך... נושא חינוך הילדים והחשיפה שלהם לתכנים המסוננים ולקבלת המיילים הסיטונאית קצת קיררה את נושא רגישות החשיפה.

      לאחר האסון במירון, התפרסם מכתבו של אביו של מוישי ז"ל, אחד מהילדים שנהרגו באסון הנורא:

      [לחץ על התמונה כדי לקרוא במסך מלא]
      9f7b64b6-f0fc-4f65-be46-f7a81ff23ce7-image.png
      87b197dd-0dab-459d-aa81-d21b440b3f13-image.png

      אשמח אם תוכלו להעשיר אותנו ברעיונות כיצד לשמר את ילדינו, על אף שהכנסנו את האינטרנט המסונן לביתנו.
      לתועלת העניין, נא לכתוב עצות בלבד (לא דיונים וכו'). יהיו הדברים לעילוי נשמתו הטהורה.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • עדיפות לבדיקת תמונות ביד-2

      שלום.

      ברצוני להציע, לתת עדיפות לבדיקת תמונות באתר יד2 על פני האתרים האחרים.
      השימוש באתר עם סינון של נטפרי קצת מסרבלת את חווית השימוש בלשון המעטה...

      אני חושב שבאתרים אחרים, התמונות הם גם דבר חשוב, אבל הרבה פחות מהתוכן.
      ואילו ביד2 העיקר זה התמונות (בפרט שאין הרבה לקוחות שצופים באותם דפים בדיוק, ולפעמים רק לקוח בודד הוא זה שנצרך לתמונות).

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • RE: התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      ונניח שגילו בעיה בזום, לכן תשאיר את זה פתוח עד שכולם יקראו את ההודעה שתשלח להם?

      אתה מבין לבד שאם זה בעיה אקוטית חייבים לחסום מיד, לא דיברתי על המקרים הללו.
      בכל מקרה, גם על מקרים של חסימה מיידית כדאי גם להודיע בצורה מסודרת לאנשים כדי שידעו לפעול ולהתארגן בהתאם למדיניות הסינון החדשה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • רעיון | רובוט פתיחת אתרים

      ישנם מספר תחומי אתרים שוודאי אינם עוסקים בנושאים גבוליים.
      אני מבין מדוע צריך מוח אנושי בשביל לבדוק אתרי מאמרים ונושאים לא ברורים,

      אבל, ישנם אתרים שבהגדרה שלהם הם כבר עוברים את המשוכה,
      כמו למשל: אתרי בנקים, ממשל, דואר, קופות חולים, יצרנים של אלקטרוניקה, וכו'
      (אתרים בעברית כבר פתוחים לרוב, אבל אתרים בכל שאר השפות, צריך לשלוח פניה על כל אתר בנפרד)

      מדוע של יהיה רובוט שפותח אותם באופן אוטומטי,
      אני חושב שנטפרי כבר מספיק שנים על הכביש בכדי לפתח משהו כזה? לא?

      יש היום אינדקסים של גוגל שמספקים מידע פרטני על תחומי אתרים, ועל תוכנם. הרובוט יוכל לשאוב נתונים אלו ולפי זה לבדוק את אפשרות הפתיחה האוטומטית שלהם.

      (אגב, ראיתי כזו הצעה של @shraga כאן בפורום, לפני מס' שנים שהעלה זאת כשאיפה לימות המשיח...)

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • RE: עדיפות לבדיקת תמונות ביד-2

      @DovidStroh @mashav אתם באמת לא מבינים מה ההבדל??
      כשאתה נכנס לאתר קניות, (נניח נקסט לדוגמה) אתה לא בן יחיד, כמוך עוד עשרות אם לא מאות מגולשי נטפרי שולים את התמונות לבדיקה! מה גם שהתמונות מתחלפות רק לעיתים רחוקות (אם זה ביגוד אז רק בחילוף עונות ואם זה אלקטרוניקה אז אף פעם)

      מה שאין כן ביד 2 זה מוצרים שמחזיקים מקסימום שבוע-שבועיים באתר, ואם לא התמזל מזלך אין סיכוי שבו בדיוק מישהו שהוא גם מנוי נטפרי שלח לבדיקה את התמונה המבוקשת...

      נסו לחפש מוצר ספציפי. דוגמה: https://www.yad2.co.il/products/all?category=9&item=874
      (גנרטורים ניידים) חולף הרבה זמן עד שנכנסים לכל תמונה ספציפית והוא שולח אותם לבדיקה...
      מה לעשות שהשימוש בפלטפורמה תחת נטפרי כמעט מעקר את חווית השימוש.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • RE: תקלה באר אל?

      @לולוש אמר בתקלה באר אל?:

      גם לי זה קרה, ובדיוק אחרי הבחירות, כשאני בשיא המתח...

      תגידו תודה שאלו הנזקים שלכם...

      פורסם בכללי
      ז
      זהב

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי זהב

    • RE: רעיון | רובוט פתיחת אתרים

      @אינו-יודע-לשאול אמר ברעיון | רובוט פתיחת אתרים:

      שהם מוותרים על רעיונות גאוניים כאלו שיקלו לה את העבודה

      בכלל לא הצעתי את הרעיון הזה על מנת להקל על נטפרי (כמובן שעדיף תמיד להקל עבודה של יהודי -:).

      הרעיון הוא בכדי להקל על הגולשים ולחסוך את פניותיהם המיותרות על אתרים שממילא אין חשש בפתיחתם.

      להקל על הגולשים (ביחוד החוצניקים) הוא מטרה עליונה. אנשים שמרגישים טוב עם סינון מעולה יש להם פחות ניסיון לוותר על הסינון המעולה ולעבור לדיעבד דדיעבד.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • RE: מחשב מוגן גם בלי חותמת

      @פייבל-אשרינו
      כנס לכאן.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • רעיון | רובוט פתיחת אתרים

      ישנם מספר תחומי אתרים שוודאי אינם עוסקים בנושאים גבוליים.
      אני מבין מדוע צריך מוח אנושי בשביל לבדוק אתרי מאמרים ונושאים לא ברורים,

      אבל, ישנם אתרים שבהגדרה שלהם הם כבר עוברים את המשוכה,
      כמו למשל: אתרי בנקים, ממשל, דואר, קופות חולים, יצרנים של אלקטרוניקה, וכו'
      (אתרים בעברית כבר פתוחים לרוב, אבל אתרים בכל שאר השפות, צריך לשלוח פניה על כל אתר בנפרד)

      מדוע של יהיה רובוט שפותח אותם באופן אוטומטי,
      אני חושב שנטפרי כבר מספיק שנים על הכביש בכדי לפתח משהו כזה? לא?

      יש היום אינדקסים של גוגל שמספקים מידע פרטני על תחומי אתרים, ועל תוכנם. הרובוט יוכל לשאוב נתונים אלו ולפי זה לבדוק את אפשרות הפתיחה האוטומטית שלהם.

      (אגב, ראיתי כזו הצעה של @shraga כאן בפורום, לפני מס' שנים שהעלה זאת כשאיפה לימות המשיח...)

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • הבו עצות, כיצד לשמור את ילדינו?

      אשרינו!
      יש לנו את הסינון הכי כשר וראוי שיש.
      שנת הקורונה גם הכריחה אותנו ואת פרנסתנו להכניס את האינטרנט המסונן הביתה.
      אך... נושא חינוך הילדים והחשיפה שלהם לתכנים המסוננים ולקבלת המיילים הסיטונאית קצת קיררה את נושא רגישות החשיפה.

      לאחר האסון במירון, התפרסם מכתבו של אביו של מוישי ז"ל, אחד מהילדים שנהרגו באסון הנורא:

      [לחץ על התמונה כדי לקרוא במסך מלא]
      9f7b64b6-f0fc-4f65-be46-f7a81ff23ce7-image.png
      87b197dd-0dab-459d-aa81-d21b440b3f13-image.png

      אשמח אם תוכלו להעשיר אותנו ברעיונות כיצד לשמר את ילדינו, על אף שהכנסנו את האינטרנט המסונן לביתנו.
      לתועלת העניין, נא לכתוב עצות בלבד (לא דיונים וכו'). יהיו הדברים לעילוי נשמתו הטהורה.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • RE: התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      ונניח שגילו בעיה בזום, לכן תשאיר את זה פתוח עד שכולם יקראו את ההודעה שתשלח להם?

      אתה מבין לבד שאם זה בעיה אקוטית חייבים לחסום מיד, לא דיברתי על המקרים הללו.
      בכל מקרה, גם על מקרים של חסימה מיידית כדאי גם להודיע בצורה מסודרת לאנשים כדי שידעו לפעול ולהתארגן בהתאם למדיניות הסינון החדשה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • RE: התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      @ברצינות אמר בהתראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי:

      ואם תדע על מישהו שעלול להיכשל באכילת ד"א, תמתין 5 דקות לפני שתאמר לו?

      לא דיברתי על חסימת תוכן מסוים. שם בודאי שצריך לחסום בלי להודיע לאף אחד.
      דיברתי על שינוי מדיניות חסימה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • התראות לפני שינוי מדיניות סינון בנטפרי

      לא בא להתווכח על עצם שינוי מדיניות הסינון,
      אבל אם יש שינוי דרסטי בו חוסמים אתרי/תוכנות/פלטפורמות מסוימות שלא ייפתחו אלא אחר שליחת פניה, לדעתי מן הראוי להתריע על העניין הזה איכשהו.

      אין לי רעיון מגובש כיצד נטפרי יכולה לבצע את זה, אבל יש מגוון אופציות כמו הפורום הזה, או הודעה בחיפוש גוגל עם הפניה לאשכול מסויים בפורום בו יהיה כתוב: "עקב מכשולות מסוימות החל מתאריך XXX פלטפורמות YYYY תהיה חסומה לקישורים ציבוריים, אלא אם כן נשלחה פניה עבורם וכו',

      כך, גם לקוחות ששילמו כסף על מוצרים מסוימים לא יהיו "מופתעים" שהם צריכים לשלוח פניה עבור כל קישור.
      וכך, גם מי שחשוב לו שהציבור יקבל את הקישורים החסומים יוכל להתארגן מראש ולשלוח פניה מוקדמת עבורם וכו'

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      ז
      זהב
    • RE: תקלה באר אל?

      לי לא היו שום בעיות. ועבדתי רצוף בפול טיים.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • RE: תקלה באר אל?

      @לולוש אמר בתקלה באר אל?:

      גם לי זה קרה, ובדיוק אחרי הבחירות, כשאני בשיא המתח...

      תגידו תודה שאלו הנזקים שלכם...

      פורסם בכללי
      ז
      זהב
    • לא מתכוונים להתנצל?

      היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
      קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.

      אבל, (וזה אבל גדול)
      בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.

      מדוע?
      מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??

      ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.

      אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
      אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
      הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.

      פורסם בכללי
      ז
      זהב