היום הייתה תקלה נרחבת בשרתים של חברת RL,
קורה, יש תקלות לפעמים אצל חברות, (אפילו סלקום הגדולה נפלה פעם עם תקלת חיבור לקוחות לחצי יום), מעצבן מאוד, אבל ניתן לבליעה.
אבל, (וזה אבל גדול)
בשעות הרבות שבחברה ניסו לתקן את התקלה, אף אחד לא טרח לעדכן את הלקוחות היקרים שיושבים בלי אינטרנט, שיש תקלה, ושהיא קשורה לספק ולא לתשתית, ולא לסינון, וה תקלה רחבה ולא פרטית.
מדוע?
מדוע להתיש את הלקוחות הלחוצים שירימו טלפונים לכל שלושת הערוצים הנ"ל, במקום שיודיעו להם "יש תקלה, והצפי לתקנה הוא X זמן" כמו שיש בכל חברה נורמלית??
ומעל הכל, כשהלקוח כבר מנסה להתקשר הקוים פשוט לא זמינים ומועברים ישירות לתא קולי, במקום להשאיר הודעה מסודרת, אפילו על זה אף אחד לא טרח להשקיע רבע דקה, (אני אישית חייגתי וחייגתי , לבסוף התייאשתי והתקשרתי למוקד של נטפרי שם חיכיתי על הקו דקות ארוכות עד שנציגה ענתה לי ואמרה שזה בעיה של אר-אל וזה לא קשור אליהם.
אני אישית הפסדתי היום הרבה כסף מהניתוק הזה.
אני עם אינטרנט מסונן ובלי טלפון חכם, והספק הזה זו האפשרות היחידה שלי לעבוד.
הייתי מקבל הכל בהבנה אילו היו מתייחסים אליי.