העברת תכולה של תיבת דואר
-
@WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות -
-
@AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
זה נכון? -
@dLive
זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן. -
אז תכל'ס מה עושים?
מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה? -
@מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב. -
@מבקש
תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה. -
@מבקש
יתכן שאתה יכול רק להבטיח וכו' וכו', אך אני במקומך לא הייתי לוקח סיכונים, ומשלם להם לעוד חודש כדי לקבל מרחב של זמן לעשות מה שצריך..... -
@מבקש "תבקש" ("מבקש") מהם...
-
@dLive אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:
@AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
זה נכון?- אם הוא יהיה מוכן לשלם את ה5$ והם לא יסכימו לא תעזור להם הטענה הזו.
- הייתי מציע ל @מבקש לבקש עזרה מ המועצה הישראלית לצרכנות, או מעו"ד חבר (אם יש לו כזה...)
בד"כ אחרי פנייה שלהם חברות בסדר גודל של נתיב נזכרות שהם גם סוג של ספקים.....
-
בהגדרות בתוך המייל של נתיב כתוב לי שה POP לא זמין, זה מה שכנראה יוצר את הבעיה של ההבערה.
איך אפשר להפוך את זה לזמין?