• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    העברת תכולה של תיבת דואר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    25 פוסטים 14 כותבים 5.9k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • WWWW מנותק
      WWW נקיפדיה @מבקש
      נערך לאחרונה על ידי WWW

      @מבקש
      אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
      ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה.

      "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
      מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מבקש @WWW
        נערך לאחרונה על ידי

        @WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
        התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות

        ALA תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ALA מנותק
          AL @מבקש
          נערך לאחרונה על ידי

          @מבקש

          חוקית הם חייבים להשאיר לך את המייל של נתיב פתוח לגישה למשך חצי שנה.

          עמוד על כך בתוקף.

          עברתי לנטפרי ונושעתי.

          dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • dLiveD מנותק
            dLive @AL
            נערך לאחרונה על ידי

            @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
            זה נכון?

            נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

            A C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • A מנותק
              A052 @dLive
              נערך לאחרונה על ידי

              @dLive
              זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן.

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ מנותק
                מבקש @A052
                נערך לאחרונה על ידי

                אז תכל'ס מה עושים?
                מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה?

                dLiveD WWWW ליכטל ב 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • dLiveD מנותק
                  dLive @מבקש
                  נערך לאחרונה על ידי dLive

                  @מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
                  אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
                  אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב.

                  נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                  יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • WWWW מנותק
                    WWW נקיפדיה @מבקש
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @מבקש
                    תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה.

                    "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                    מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ליכטל מנותק
                      ליכט @מבקש
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מבקש
                      יתכן שאתה יכול רק להבטיח וכו' וכו', אך אני במקומך לא הייתי לוקח סיכונים, ומשלם להם לעוד חודש כדי לקבל מרחב של זמן לעשות מה שצריך.....

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ב מנותק
                        ברוך השם @מבקש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מבקש "תבקש" ("מבקש") מהם...

                        5761905@gmail.com

                        0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C מנותק
                          clickone @dLive
                          נערך לאחרונה על ידי clickone

                          @dLive אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

                          @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
                          זה נכון?

                          1. אם הוא יהיה מוכן לשלם את ה5$ והם לא יסכימו לא תעזור להם הטענה הזו.
                          2. הייתי מציע ל @מבקש לבקש עזרה מ המועצה הישראלית לצרכנות, או מעו"ד חבר (אם יש לו כזה...)
                            בד"כ אחרי פנייה שלהם חברות בסדר גודל של נתיב נזכרות שהם גם סוג של ספקים.....
                          • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                          • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                          • ה מנותק
                            הבוס הגדול
                            נערך לאחרונה על ידי

                            בהגדרות בתוך המייל של נתיב כתוב לי שה POP לא זמין, זה מה שכנראה יוצר את הבעיה של ההבערה.
                            איך אפשר להפוך את זה לזמין?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון