• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    העברת תכולה של תיבת דואר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    25 פוסטים 14 כותבים 5.9k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מבקש @abc
      נערך לאחרונה על ידי

      תודה רבה לכל המסייעים, ול-@abc שנתן הוראות מפורטות.
      ניסיתי את כל מה שנכתב כאן, אך ללא הועיל.
      בניסיון דרך "בדוק דואר מחשבונות אחרים" הוא מציין שגיאה, וזה לשונו (בתרגום מאנגלית): החיבור נסגר על ידי המארח המרוחק: השרת האחר הסתיים הקשר שלנו. אנא פנה אל ספק הדוא"ל האחר לקבלת מידע נוסף
      כמובן שבנתיב הם אומרים שאין להם דרך לעזור לי
      השאלה של כעת, אולי למצער ישנה אפשרות להוריד את כל הקבצים למחשב, כך שאוכל לעיין בהם בעת הצורך?

      שוב תודה לכל המסייעים. מחמם את הלב לראות את הנכונות והרצון המאסיבי לעזור!

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • WWWW מנותק
        WWW נקיפדיה @מבקש
        נערך לאחרונה על ידי WWW

        @מבקש
        אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
        ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה.

        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ מנותק
          מבקש @WWW
          נערך לאחרונה על ידי

          @WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
          התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות

          ALA תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ALA מנותק
            AL @מבקש
            נערך לאחרונה על ידי

            @מבקש

            חוקית הם חייבים להשאיר לך את המייל של נתיב פתוח לגישה למשך חצי שנה.

            עמוד על כך בתוקף.

            עברתי לנטפרי ונושעתי.

            dLiveD תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • dLiveD מנותק
              dLive @AL
              נערך לאחרונה על ידי

              @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
              זה נכון?

              נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
              יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

              A C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • A מנותק
                A052 @dLive
                נערך לאחרונה על ידי

                @dLive
                זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן.

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • מ מנותק
                  מבקש @A052
                  נערך לאחרונה על ידי

                  אז תכל'ס מה עושים?
                  מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה?

                  dLiveD WWWW ליכטל ב 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • dLiveD מנותק
                    dLive @מבקש
                    נערך לאחרונה על ידי dLive

                    @מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
                    אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
                    אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב.

                    נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                    יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • WWWW מנותק
                      WWW נקיפדיה @מבקש
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @מבקש
                      תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה.

                      "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                      מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ליכטל מנותק
                        ליכט @מבקש
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מבקש
                        יתכן שאתה יכול רק להבטיח וכו' וכו', אך אני במקומך לא הייתי לוקח סיכונים, ומשלם להם לעוד חודש כדי לקבל מרחב של זמן לעשות מה שצריך.....

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ב מנותק
                          ברוך השם @מבקש
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @מבקש "תבקש" ("מבקש") מהם...

                          5761905@gmail.com

                          0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • C מנותק
                            clickone @dLive
                            נערך לאחרונה על ידי clickone

                            @dLive אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:

                            @AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
                            זה נכון?

                            1. אם הוא יהיה מוכן לשלם את ה5$ והם לא יסכימו לא תעזור להם הטענה הזו.
                            2. הייתי מציע ל @מבקש לבקש עזרה מ המועצה הישראלית לצרכנות, או מעו"ד חבר (אם יש לו כזה...)
                              בד"כ אחרי פנייה שלהם חברות בסדר גודל של נתיב נזכרות שהם גם סוג של ספקים.....
                            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                            • ה מנותק
                              הבוס הגדול
                              נערך לאחרונה על ידי

                              בהגדרות בתוך המייל של נתיב כתוב לי שה POP לא זמין, זה מה שכנראה יוצר את הבעיה של ההבערה.
                              איך אפשר להפוך את זה לזמין?

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון