העברת תכולה של תיבת דואר
-
תודה רבה לכל המסייעים, ול-@abc שנתן הוראות מפורטות.
ניסיתי את כל מה שנכתב כאן, אך ללא הועיל.
בניסיון דרך "בדוק דואר מחשבונות אחרים" הוא מציין שגיאה, וזה לשונו (בתרגום מאנגלית): החיבור נסגר על ידי המארח המרוחק: השרת האחר הסתיים הקשר שלנו. אנא פנה אל ספק הדוא"ל האחר לקבלת מידע נוסף
כמובן שבנתיב הם אומרים שאין להם דרך לעזור לי
השאלה של כעת, אולי למצער ישנה אפשרות להוריד את כל הקבצים למחשב, כך שאוכל לעיין בהם בעת הצורך?שוב תודה לכל המסייעים. מחמם את הלב לראות את הנכונות והרצון המאסיבי לעזור!
-
@מבקש
אתה יכול להשתמש עם החשבון של נתיב, דרך אאוטלוק?
ואם לא ניסית, תתקשר כמו תמים לנתיב, ותשאל אותם איך לעשות את זה, ומשם הדרך קצרה. -
@WWW לצערי כבר נחסמה לי הגישה לתיבה
התקשרתי וביקשתי שיעזרו לי לחלץ את החומרים שלי, ומישהו שם הבטיח שיראה מה ניתן לעשות -
-
@AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
זה נכון? -
@dLive
זה אכן נכון, הם חברת תוכנה ולא ספקי אינטרנט ולכן לא חל עליהם שום חוק שעוזר לצרכן. -
אז תכל'ס מה עושים?
מישהו יודע אם טכנית יש להם אפשרות להחזיר לי את התיבה? -
@מבקש לכאורה אין עוד מה לעשות.
אולי שווה לך להישאר אצלם עוד חודש רק בשביל שיחזירו לך את התיבה, אם היא לא מחוקה או משהו. לנסות אצלם.
אמרת שמישהו הבטיח לך שהוא יראה מה אפשר לעשות, נקווה לטוב. -
@מבקש
תשאל רב ייתכן שמותר לך להבטיח להם שאתה חוזר אליהם, אפי' עם התחייבות, ופשוט לא לקיים את ההבטחה. -
@מבקש
יתכן שאתה יכול רק להבטיח וכו' וכו', אך אני במקומך לא הייתי לוקח סיכונים, ומשלם להם לעוד חודש כדי לקבל מרחב של זמן לעשות מה שצריך..... -
@מבקש "תבקש" ("מבקש") מהם...
-
@dLive אמר בהעברת תכולה של תיבת דואר:
@AL לא זוכר איפה ראיתי, כנראה בפרוג, שהם טוענים שהם לא ספקים או לא יודע מה, ושהחוק הזה לא חל עליהם.
זה נכון?- אם הוא יהיה מוכן לשלם את ה5$ והם לא יסכימו לא תעזור להם הטענה הזו.
- הייתי מציע ל @מבקש לבקש עזרה מ המועצה הישראלית לצרכנות, או מעו"ד חבר (אם יש לו כזה...)
בד"כ אחרי פנייה שלהם חברות בסדר גודל של נתיב נזכרות שהם גם סוג של ספקים.....
-
בהגדרות בתוך המייל של נתיב כתוב לי שה POP לא זמין, זה מה שכנראה יוצר את הבעיה של ההבערה.
איך אפשר להפוך את זה לזמין?