• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עזרה בהתקנה של נטסטיק של יוסי תקשורת עם סים 019

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    3 פוסטים 3 כותבים 252 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א מנותק
      אבקת שום
      נערך לאחרונה על ידי

      חדש כאן בפורום ותודה מראש על העזרה.

      קניתי היום אחרי צהריים, וחייב שיעבוד מוקדם בבוקר לפני שהם פותחים שירות.
      כרגע הסטיק עובד (נורת wifi דולקת יציב ונורת רשת מהבהבת. שניהם כחולים).
      ואין אינטרנט.
      מה יכולה להיות הסיבה?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה מנותק
        ההה @אבקת שום
        נערך לאחרונה על ידי

        @אבקת-שום הם כותבים (https://www.yossi-tikshoret.co.il/netstik-k-manual/) שכחול מהבהב זה מחובר לרשת דור 4.
        אז מסתם מה שחסר הוא או להגדיר APN (לא מסתבר מכיון שהם כותבים שכל הרשתות של נטפרי מוגדרות, אבל אי אפשר לדעת...). זה בדר"כ עושים דרך ממשק (בנטסטיק K הם כותבים שזה ב: http://192.168.0.1/) ואז להגדיר APN. נראה לי בשחברת 019 הAPN הוא 019 (שם) ו: 019 (APN).
        או אולי האינטרנט באמת עובדת ורק עדיין לא נרשמת לנטפרי? או לא התקנת תעודת אבטחה? תנסה להיכנס ל: 1.2.3.4 ואם זה נכנס פעל לפי ההוראות...

        יוסי תקשורתי תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • יוסי תקשורתי מנותק
          יוסי תקשורת @ההה
          נערך לאחרונה על ידי

          @ההה אמר בעזרה בהתקנה של נטסטיק של יוסי תקשורת עם סים 019:

          @אבקת-שום הם כותבים (https://www.yossi-tikshoret.co.il/netstik-k-manual/) שכחול מהבהב זה מחובר לרשת דור 4.
          אז מסתם מה שחסר הוא או להגדיר APN (לא מסתבר מכיון שהם כותבים שכל הרשתות של נטפרי מוגדרות, אבל אי אפשר לדעת...). זה בדר"כ עושים דרך ממשק (בנטסטיק K הם כותבים שזה ב: http://192.168.0.1/) ואז להגדיר APN. נראה לי בשחברת 019 הAPN הוא 019 (שם) ו: 019 (APN).
          או אולי האינטרנט באמת עובדת ורק עדיין לא נרשמת לנטפרי? או לא התקנת תעודת אבטחה? תנסה להיכנס ל: 1.2.3.4 ואם זה נכנס פעל לפי ההוראות...

          בנטסטיק שלנו מוגדרים בפנים כל ה APN של כל הספקים.
          יש לבדוק שהסים פעיל או מוגדר נכון, להיכנס לממשק הניהול ולהפעיל ידנית את הגלישה

          יוסי תקשורת - ספק תקשורת נטפרי
          לתגובות forum@yossi-tikshoret.co.il

          זמינים לשירותכם:
          בטלפון : 03-8010333
          במייל צוות התמיכה support@yossi-tikshoret.co.il
          במייל צוות השיווק shop@yossi-tikshoret.co.il

          מוזמנים לבקר באתר שלנו: yossi-tikshoret.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון