ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    חומה ודעת - פרק י"א

    כללי
    14
    65
    10503
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • baruch
      baruch נערך לאחרונה על ידי

      קישור נוח לקריאה: 0_1494887698884_חומה ודעת פרק יא.pdf

      0_1494887708590_חומה ודעת פרק יא.png

      ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
      • ה
        היה ואיננו עוד @baruch נערך לאחרונה על ידי

        @baruch
        מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
        ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?

        6262 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 6262
          6262 @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

          @ww199ww אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

          @baruch
          מעניין איפה אאוטנט נעלמו?
          ואולי גילוי נאות בין הקשר של נטפרי למוקד לייעוץ?

          מוקדי ניתוק זה לא אאוטנט?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            היה ואיננו עוד @baruch נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

            @baruch
            ועוד שאלה...האם יש אחריות?

            dLive A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • dLive
              dLive @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי dLive

              @ww199ww עד כמה שאני הבנתי, אין אחריות, כי הם סך הכל מתנדבים לעזור לך להינצל.

              השאלה הקודמת לגבי הקשר בין מוקד הייעוץ לנטפרי העלתה חיוך על שפתי.
              כשנטפרי כותבת "נטפרי מפוקחת באופן הדוק ושוטף על ידי וועדת הרבנים לביצור חומות הדת" לא מתכוונים שהם הסכימו בכללי שנטפרי זה דבר טוב, אלא שיש נציגים בקשר מתמיד.
              עכשיו תחשוב מי יכול להיות הנציג, ומי מעלה חומרים שקשורים אליהם, באיכות ובזמנים של "עוד לפני ההדפסה". או שתחכה לתשובה מ@baruch ... 😁

              נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
              יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • ש
                שואף נערך לאחרונה על ידי שואף

                כנציג אאוטנט, מצחיק אותי תמיד שאחרי הניתוק הפיזי, כל דבר שיקרה למחשב יהיה תמיד קשור לניתוק, וגם אם אחרי חצי שנה יש לו איזו בעיה, מיד תולים את זה בניתוק.

                לנציגים של אאוטנט יש הרבה ניסיון, ואפי' אם לא היו עוברים הכשרה, עצם ההתעסקות במאות מאות מחשבים מקנה ניסיון גדול. וחוץ מזה מעבירים הכשרה.
                מי שבאמת דואג על המחשב שלו, יכול לברר אצל הנציג עצמו אם הוא חדש בעסק או עם ניסיון. באאוטנט לא משאירים נציגים ששוברים מחשבים, אם הוא כבר תקופה בפנים זה אומר שהוא מוצלח!

                וכמובן שיש גם את תכנות החסימה שבשביל זה לא צריך מומחיות, פשוט מתקינים וזהו, התכנה עושה הכל.

                להיות סופר - לא מספיק לדעת אותיות. להיות מלחין - לא מספיק לדעת תווים. להיות מתכנת - לא מספיק לדעת פקודות.

                contact@showf.tk

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                • ה
                  היה ואיננו עוד @שואף נערך לאחרונה על ידי

                  @שואף
                  אשמח לנהל דיאלוג דיון בעניין השאלה והנושא הזה האם זה אפשרי כאן במקום זה?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש
                    שואף נערך לאחרונה על ידי

                    למה לא, בשמחה!

                    להיות סופר - לא מספיק לדעת אותיות. להיות מלחין - לא מספיק לדעת תווים. להיות מתכנת - לא מספיק לדעת פקודות.

                    contact@showf.tk

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה
                      היה ואיננו עוד @שואף נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

                      @שואף

                      שיהיה כתוב כדלהלן שהולכים לפתוח את המחשב להוציא כרטיס רשת וכן להתקין תוכנה שאחרי זה אי אפשר לפתוח שום דבר גם לא אוקיימייל לדוגמא וגם אי אפשר להסיר לבד אלא בתשלום

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • 6262
                        6262 נערך לאחרונה על ידי

                        @ww199ww במקרה הזדמן לי אמש לעבור ליד תחנה של אאוטנט, יש על הדלת מודעה מפורטת בדיוק מה עושים וגם על הסיכון שיש חנויות שלא יכבדו את האחריות ועל פי חוק הם יהיו צודקים.

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ה
                          היה ואיננו עוד @6262 נערך לאחרונה על ידי

                          @6262
                          טוב כנראה שאני מעודכן לפעם.
                          סליחה

                          ezra תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • baruch
                            baruch נערך לאחרונה על ידי

                            אני מקווה שעד לסוף שבוע, אני אעלה לכאן תשובות לכל השאלות.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • A
                              aiib @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                              @ww199ww אני חושב שזה לא כ"כ אחראי לעלות את השאלה הזו בדיוק לפני שבוע הניתוק.
                              שאלה כזו עלולה ליצור רתיעה מהמתנתקים הפוטנציאלים ולכן לענ"ד אין מקומה בפורום ציבורי.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ezra
                                ezra @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי ezra

                                @ww199ww אאוטנט לא נעלמו, הניתוקים המרוכזים מתבצעים ע"י הנציגים המקצועיים של אאוטנט.
                                יש אחריות על כל תקלה שקורה בעקבות או בזמן הניתוק כמובן שזה לא אחריות כוללת על המחשב לתקלות שנוצרו לפני /אחרי הטיפול וכפי שציין @שואף ישנם מקרים שאנשים באים עם מחשבים תקולים ובלתי מתוחזקים ואח"כ טוענים לבעיות שנוצרו בעקבות הטיפול (אגב אי פעם בדקת האם במחשב הנייד שלך או במצלמה שלך חסרים ברגים וכמה? -עוד משהו שנציג צריך לשים לב לפני הפתיחה)
                                יש לאאוטנט מעבדה מקצועית לטיפול בתקלות הספורות שמתרחשות.
                                בדרך כלל הנציגים מסבירים מה הולכים לעשות.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • למדן וידען
                                  למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                                  להתייעץ זה לא חיסרון ולא מראה על חוסר מקצועיות כלל.
                                  זה בסה"כ מראה על ריבוי הדגמים של המכשירים הקיימים בשוק.
                                  וכידוע לפתוח ולסגור לא זה מה שעושה את הבעיות אלא ניתוק בטעות דברים שלא קשורים וכדו' כל עוד שהוא לא התייעץ על זה זה בסדר.

                                  מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                  שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                  lamdan.yadan@gmail.com

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • baruch
                                    baruch נערך לאחרונה על ידי

                                    תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf

                                    ה WWW מ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                    • ה
                                      היה ואיננו עוד @baruch נערך לאחרונה על ידי היה ואיננו עוד

                                      @baruch יפה
                                      ובל"נ שאלות חופרות נשאל אחרי שבוע הניתוק

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • WWW
                                        WWW נקיפדיה @baruch נערך לאחרונה על ידי

                                        @baruch אמר בחומה ודעת - פרק י"א:

                                        תשובות לשאלות שנשאלו, ניתן לקבל כאן: 0_1495048293875_היו נכונים.pdf

                                        זה נכתב בעקבות השאלות כאן?

                                        "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                                        מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • מ
                                          מן המודיעין @baruch נערך לאחרונה על ידי

                                          @baruch
                                          כה לחי!
                                          זכות הרבים תלויה בך, עשיתם צעד חכם שהשקעתם בפרסומת עם מידע ברור ומדויק וחבל שעד היום זה לא היה כך, אני מכיר הרבה אנשים שלא ניתקו בגלל שפחדו מאנטי וירוס ועדכוני ווינדוס, עכשיו בעקבות המודעה והמידע המדויק אני מצפה לזרימה של אנשים,

                                          כדאי גם לעדכן במידע את הנציגים שמנתקים, שמעתי לא פעם מנציגים שא"א לעדכן אחרי התקנת התכנה וזה הרתיע אנשים וחבל,

                                          גלינג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • גלינג
                                            גלינג @מן המודיעין נערך לאחרונה על ידי

                                            @מן-המודיעין אני חושב שבדיוק מהסיבות שהזכרת שינו את ההנחיות ומאפשרים גם את התקנת התוכנה הקודמת.

                                            ezra תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון