ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    ביקשתי שיגדילו את החבילה -שיתוף

    כללי
    4
    10
    1244
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ה
      היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

      סתם סיפור שלא נגמר ומתסכל... משתף אותכם.
      סטיק סלולארי
      שבוע שעבר ביום חמישי ביקשתי שיגדילו את החבילה, אמרו שהמרכז סגור, לקחו פרטים, אנחנו נשלח לחברה , מחר זה יכנס לתוקף.
      הגיע יום ראשון, ומתברר ששום דבר לא זז. מתקשר עוד פעם (עד שענו וחזרו אליי) טוב מתברר שבאמת לא הגדילו, יגדילו עכשיו תוך כמה דקות יחזרו איליך.
      לא חזרו אליי.
      אני מתקשר שוב, אנו לי, שכבר גם עכשיו נסגר השירות מחר יגדילו לך את החבילה.
      מ-ת-ס-כ-ל
      ואם כולם כל כך מרוצים אז למה רק אני לא מרוצה?
      או שרק אלי לא מתייחסים?

      למדן וידען שלום על ישראל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • למדן וידען
        למדן וידען @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

        @ww199ww חברה?

        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
        lamdan.yadan@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • שלום על ישראל
          שלום על ישראל @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

          @ww199ww אספר לך את הסיפור שלי.
          נגמרת החבילה. טלפון לסוכן. שלום אפשר להגדיל חבילה? כן. חמש דקות ואתה בפנים כל טוב.
          ברוכה הבאה לחבילה החדשה.
          אני מבין שגם הם בני אדם, ולפעמים לא ענו לי, אז חיכיתי שעה שעתיים והכל הסתדר. לא היה צריך שיחזרו אלי ולא שום דבר... וכשנגמרה החבילה וכבר לא היה לאיפה להרחיב, אז הזמנתי סים חדש, אספתי אותו מהחנות, והנה גלישה חדשה.

          האינטרנט הורג אותך. נט - פרי. החופש לחיות.

          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            היה ואיננו עוד @שלום על ישראל נערך לאחרונה על ידי

            @שלום-על-ישראל
            אני מרגיש שאני מצד אחד מאוד מתוסכל כי שתאירתי לרדוף אחרי שירות לקוחות עד שתוס אותם, ואז גם לא עושים מה שביקשתי.
            אבל אם כל זה עדיין לא נעים לי/לא מתחשק לי לצאת פה נגד מישו ככה בשם מלא. (הרי מי שבאמת רוצה לדעת יודע)
            יש לו הרבה מעלות גם באיכות וגם באופציות אבל!!! ומעניין שרק לי יש את הבעייה הזו.

            באיזה חברה אתה מדבר שהגדלת תוך 5 דקות ולאיזה חברה נוספת הצטרפת

            שלום על ישראל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • שלום על ישראל
              שלום על ישראל @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

              @ww199ww עד היום יצא לי להתחבר דרך @סים-כשר בני ברק, [אני לא יודע אם זה אותו אחד שכאן...] ובינתיים הזמנתי מהוט מובייל. והסיפור שסיפרתי לך היה בצהרי ל"ג בעומר, כשהייתי בטוח שכל החב'ה במירון ומי עונה בכלל...

              האינטרנט הורג אותך. נט - פרי. החופש לחיות.

              ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ה
                היה ואיננו עוד @שלום על ישראל נערך לאחרונה על ידי

                @שלום-על-ישראל
                לא, לא החברה שעליה אתה מדבר.
                הוט מובייל זה 019?
                דווקא יש להם חבילה באמת ענקית במחיר של 15 גיגה
                רק יש פה הרבה תלונות על הגלישה שלהם, ועוד תצטרך להגדיר את הנטסטיק...
                והאם התנתקת מהקודם או "גם וגם"?,,.

                שלום על ישראל סים כשר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • שלום על ישראל
                  שלום על ישראל @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                  @ww199ww לא. הוט מובייל זה הוט מובייל, ו019 זה 019. תוכל לראות ב"סקר שביעות רצון" על המדדים של כל אחד, ובאתר אתחלתא על המחירים. להוט מובייל יש סים עם 3 ג"ב ו7ג"ב, @סים-כשר גם משווקים של סלקום עם 15 ג"ב [לא זוכר מחיר], וגם 019.

                  האינטרנט הורג אותך. נט - פרי. החופש לחיות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • סים כשר
                    סים כשר @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                    @ww199ww
                    רציתי לשאול האם הסתדרת? ,
                    בחברת סים כשר ב"ה היה בשבועיים האחרונים קצת לחץ ואנחנו עושים מאמץ בסיעתא דשמיא לפתור את הטעון פתרון ובמקביל גם לשפר את השירות.
                    נשמח לקבל הארות והערות.

                    שירות לקוחות - סים כשר
                    טל 08-802-1818
                    מייל service@simkasher.co.il

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ה
                      היה ואיננו עוד @סים כשר נערך לאחרונה על ידי

                      @סים-כשר
                      טוב תודה
                      חייב לציין שאתה מקבל בנתיים ציון 100 מבחינת שירות לקוחות
                      אבל זה לא אצלך

                      זה מישו אחר שי לי ת "ער" ומת "על" יו

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • סים כשר
                        סים כשר נערך לאחרונה על ידי

                        תודה על המחמאה,

                        שירות לקוחות - סים כשר
                        טל 08-802-1818
                        מייל service@simkasher.co.il

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון