ביקשתי שיגדילו את החבילה -שיתוף
-
סתם סיפור שלא נגמר ומתסכל... משתף אותכם.
סטיק סלולארי
שבוע שעבר ביום חמישי ביקשתי שיגדילו את החבילה, אמרו שהמרכז סגור, לקחו פרטים, אנחנו נשלח לחברה , מחר זה יכנס לתוקף.
הגיע יום ראשון, ומתברר ששום דבר לא זז. מתקשר עוד פעם (עד שענו וחזרו אליי) טוב מתברר שבאמת לא הגדילו, יגדילו עכשיו תוך כמה דקות יחזרו איליך.
לא חזרו אליי.
אני מתקשר שוב, אנו לי, שכבר גם עכשיו נסגר השירות מחר יגדילו לך את החבילה.
מ-ת-ס-כ-ל
ואם כולם כל כך מרוצים אז למה רק אני לא מרוצה?
או שרק אלי לא מתייחסים? -
@ww199ww חברה?
-
@ww199ww אספר לך את הסיפור שלי.
נגמרת החבילה. טלפון לסוכן. שלום אפשר להגדיל חבילה? כן. חמש דקות ואתה בפנים כל טוב.
ברוכה הבאה לחבילה החדשה.
אני מבין שגם הם בני אדם, ולפעמים לא ענו לי, אז חיכיתי שעה שעתיים והכל הסתדר. לא היה צריך שיחזרו אלי ולא שום דבר... וכשנגמרה החבילה וכבר לא היה לאיפה להרחיב, אז הזמנתי סים חדש, אספתי אותו מהחנות, והנה גלישה חדשה. -
@שלום-על-ישראל
אני מרגיש שאני מצד אחד מאוד מתוסכל כי שתאירתי לרדוף אחרי שירות לקוחות עד שתוס אותם, ואז גם לא עושים מה שביקשתי.
אבל אם כל זה עדיין לא נעים לי/לא מתחשק לי לצאת פה נגד מישו ככה בשם מלא. (הרי מי שבאמת רוצה לדעת יודע)
יש לו הרבה מעלות גם באיכות וגם באופציות אבל!!! ומעניין שרק לי יש את הבעייה הזו.באיזה חברה אתה מדבר שהגדלת תוך 5 דקות ולאיזה חברה נוספת הצטרפת
-
@ww199ww עד היום יצא לי להתחבר דרך @סים-כשר בני ברק, [אני לא יודע אם זה אותו אחד שכאן...] ובינתיים הזמנתי מהוט מובייל. והסיפור שסיפרתי לך היה בצהרי ל"ג בעומר, כשהייתי בטוח שכל החב'ה במירון ומי עונה בכלל...
-
@שלום-על-ישראל
לא, לא החברה שעליה אתה מדבר.
הוט מובייל זה 019?
דווקא יש להם חבילה באמת ענקית במחיר של 15 גיגה
רק יש פה הרבה תלונות על הגלישה שלהם, ועוד תצטרך להגדיר את הנטסטיק...
והאם התנתקת מהקודם או "גם וגם"?,,. -
@ww199ww לא. הוט מובייל זה הוט מובייל, ו019 זה 019. תוכל לראות ב"סקר שביעות רצון" על המדדים של כל אחד, ובאתר אתחלתא על המחירים. להוט מובייל יש סים עם 3 ג"ב ו7ג"ב, @סים-כשר גם משווקים של סלקום עם 15 ג"ב [לא זוכר מחיר], וגם 019.
-
@ww199ww
רציתי לשאול האם הסתדרת? ,
בחברת סים כשר ב"ה היה בשבועיים האחרונים קצת לחץ ואנחנו עושים מאמץ בסיעתא דשמיא לפתור את הטעון פתרון ובמקביל גם לשפר את השירות.
נשמח לקבל הארות והערות. -
@סים-כשר
טוב תודה
חייב לציין שאתה מקבל בנתיים ציון 100 מבחינת שירות לקוחות
אבל זה לא אצלךזה מישו אחר שי לי ת "ער" ומת "על" יו
-
תודה על המחמאה,