ניווט

    • הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En

    מערכת הפניות

    כללי
    10
    25
    3826
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגב כנושא
    התחבר בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ
      מיסטר מ נערך לאחרונה על ידי מיסטר מ

      שלחתי היום משהו לבדיקה וכבר עבר יותר משמונה שעות ואין מענה.
      יש היום משהו מיוחד?

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • shraga
        shraga נערך לאחרונה על ידי

        מה מספר פנייה? עם כמה נקודות שלחת?

        מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ
          מיסטר מ @shraga נערך לאחרונה על ידי

          @shraga
          מספר הפניה: #134100
          עם נקודה אחת.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • shraga
            shraga נערך לאחרונה על ידי shraga

            כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב

            מ ה מחצלת של קנים 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
            • מ
              מיסטר מ @shraga נערך לאחרונה על ידי מיסטר מ

              @shraga
              תודה רבה על ההסבר.👍

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ
                מיסטר מ @shraga נערך לאחרונה על ידי

                @shraga
                תוך כמה זמן פניה עם נקודה אמורה להיבדק?

                גלינג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • baruch
                  baruch נערך לאחרונה על ידי

                  אין לזה זמן קבוע.
                  תלוי בעומס על מערכת הפניות.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • shraga
                    shraga נערך לאחרונה על ידי

                    אין זמן מוגדר, תלוי בעומס הפניות במערכת

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ה
                      היה ואיננו עוד @shraga נערך לאחרונה על ידי

                      @shraga אמר במערכת הפניות:

                      כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב

                      אז מה עושים פעם הבאה?

                      shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • shraga
                        shraga @היה ואיננו עוד נערך לאחרונה על ידי

                        @ww199ww כתבתי, לא להגיב אלא להמתין בסבלנות, התגובות האלו לא מוסיפות כלום, אלא רק גורעות

                        למדן וידען תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • למדן וידען
                          למדן וידען @shraga נערך לאחרונה על ידי

                          @shraga למה אין לך תגית בודקים?
                          לא היכרתיך כיושב בפנים..

                          אשריך

                          מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                          שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                          lamdan.yadan@gmail.com

                          shraga תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                          • shraga
                            shraga @למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                            @למדן-וידען אמר במערכת הפניות:

                            @shraga למה אין לך תגית בודקים?
                            לא היכרתיך כיושב בפנים..

                            אשריך

                            אני לא יושב בפנים, אני תומך מבחוץ...
                            אני לא מתעקש על תויות כזו וגם לא מעונין בה, כי זה יגרום לי לחשוב פעמיים ושלוש על כל מילה שיוצאת תחת מקלדתי

                            למדן וידען תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                            • למדן וידען
                              למדן וידען @shraga נערך לאחרונה על ידי

                              @shraga הלוואי עלי..
                              אגב, תמיד צריך לשקול את המילים פעמיים שלוש..

                              מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                              שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                              lamdan.yadan@gmail.com

                              shraga dLive 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • מחצלת של קנים
                                מחצלת של קנים @shraga נערך לאחרונה על ידי

                                @shraga אמר במערכת הפניות:

                                כששולחים הודעה נוספת באותה פנייה היא נדחקת אחורה, הפניות מסודרות לפי התאריך והשעה של ההודעה האחרונה, כשפניות ישנות יותר ממוקמות למעלה והחדשות יותר בתחתית הרשימה, כששלחת סרטון לבדיקה לפני 9 שעות, זה לכאורה היה אמור כבר להיבדק, זה שכתבת לפני 3 שעות "מה קורה" גרם לזה להידחק אחורה, אז פעם הבאה עדיף לא להגיב

                                אולי באמת צריך לתקן שזה לא יהיה כך
                                זו טעות שהרבה טועים בה לתומם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • גלינג
                                  גלינג @מיסטר מ נערך לאחרונה על ידי גלינג

                                  @מיסטר-מ מניסיון.. בין חצי דקה לשלושה ימים וכנ"ל.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • shraga
                                    shraga @למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                                    @למדן-וידען עם התוית הזו זה יהיה 4 ו5 פעמים...
                                    @מחצלת-של-קנים אני גם חושב כך, תנסו להשפיע על @magicode שיסדר את זה...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • dLive
                                      dLive @למדן וידען נערך לאחרונה על ידי

                                      @למדן-וידען כבר הייתה לך פעם תווית, לא ידעתי שאתה מתגעגע אליה... 😜

                                      נ.ב. כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                      יהי רצון... שלא יארע דבר תקלה על ידי, ושלא אכשל... וישמחו בי חברי!

                                      למדן וידען תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • למדן וידען
                                        למדן וידען @dLive נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                        @dLive כן, לכן כתבתי שצריך לשקול פעמיים שלוש..
                                        אחרי הכל על זה יש לי בלעדיות..

                                        מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                        שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                        lamdan.yadan@gmail.com

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • M
                                          mosh115 נערך לאחרונה על ידי mosh115

                                          דווקא במקרה הזה אני מסכים עם @magicode
                                          אני חושב שזה לא הוגן כלפי שאר המשתמשים וזה גם לא עוזר להפעיל לחץ על פניה לאחר שהיא נשלחה.
                                          כל אחד ששולח צריך לדעת שלפעמים יש לחץ במערכת וזה גם יכול לקחת זמן. ואם זה באמת דחוף אז ניתן לשים יותר מנקודה אחת ואז זה מתקדם לראש הרשימה ובאמת אותו אדם יקבל שירות פרימיום.
                                          מה שכן לדעתי ניתן לשנות זה לאפשר להוסיף נקודות אחרי השליחה. ואז אתה לא רק מראה שזה דחוף לך אלא אתה גם משלם על זה בנקודות...
                                          אולי באמת צריך להוסיף על כל הפניות לאחר השליחה את המשפט הזה.
                                          הפניות נענות לפי סדר הופעתם במערכת. במקרה של הוספת תגובה הפניה יורדת לסוף הרשימה.
                                          וכך אנשים לא יטעו ויכתבו שוב.

                                          למדן וידען תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
                                          • למדן וידען
                                            למדן וידען @mosh115 נערך לאחרונה על ידי למדן וידען

                                            @mosh115 לא תמיד המטרה היא להפעיל לחץ, לפעמים קולטים שאולי כדאי לצרף הקלטה שתעזור, לפעמים מוצאים את אותה הבעיה בעוד דף וכדו'..
                                            אני גם לא מבין איזה לחץ זה בא להוסיף, כי אף אחד לא חושב שבתגובה נוספת זה יוקפץ לראש הרשימה... פשוט שישאר איפה שהוא רק עם עוד כמה הודעות משורשרות, למי זה מפריע?

                                            מה שנכון זה הנקודה שיהיה ניתן להוסיף נקודות, זה דובר כבר בעבר ואף רשום ברשימת ההצעות בפורום.

                                            מחשבים רבותיי, מחשבים חדשים בהתאמה אישית ומקצועית!
                                            שירותי טכנאות והתקנות גם בשליטה מרחוק!
                                            lamdan.yadan@gmail.com

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון