• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    כפתור לסגירת פניה דרך מייל התשובה שנשלח מנטפרי - במקום להיכנס לדף

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    5 פוסטים 4 כותבים 1.2k צפיות 1 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • B מנותק
      balance
      נערך לאחרונה על ידי

      קרה לי כמה פעמים שנכסתי לדף ניהול הפניות של נטפרי וגיליתי עשרות פניות - ואז לסדר , ולמצוא את הפניה שעליה אתה מדבר.

      נטפרי היום שולחת את התשובה שלה ישירות למייל -
      ולכן, אם לדוגמא - האתר נפתח וכודו'
      אני רוצה לסגור את הפניה בכפתור פשוט ולא ע"י כניסה לאתר וכו' וכו'.

      זה רעיון פשוט אבל יכול לייעל עבורנו את העבודה

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • נטפריסנ מנותק
        נטפריס
        נערך לאחרונה על ידי

        לשם מה אתה משתמש בסגירת הפניה? כדי להעלים אותה מהרשימה?

        משרדימ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • משרדימ מנותק
          משרדי @נטפריס
          נערך לאחרונה על ידי משרדי

          @נטפריס לא, בכדי להקל על התמיכה.
          כמובן לא מדובר כשהנציג ענה אחרון, שאז מבחינת מערכת הפניות נחשבת הפניה כסגורה עד שהמשתמש יגיב, אם יגיב...

          נטפריסנ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • נטפריסנ מנותק
            נטפריס @משרדי
            נערך לאחרונה על ידי

            @משרדי אמר בכפתור לסגירת פניה דרך מייל התשובה שנשלח מנטפרי - במקום להיכנס לדף:

            @נטפריס לא, בכדי להקל על התמיכה.
            כמובן לא מדובר כשהנציג ענה אחרון, שאז מבחינת מערכת הפניות נחשבת הפניה כסגורה עד שהמשתמש יגיב, אם יגיב...

            אם האחרון שהגיב זה המשתמש, למה שירצה לסגור? תראה טוב את ההודעה של פותח האשכול, מדובר בפניות מהמייל.

            9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • 9579 מנותק
              957 @נטפריס
              נערך לאחרונה על ידי

              @נטפריס
              הוא כבר לכאורה מצא פתרון ולא מעוניין להטריח את הפניות לתת מענה,

              טכנית אפשר לבצע את זה ע"י השבה למייל של מילה קבועה כמו "סגור פניה" וכדו'
              הפתרון היותר טוב לכאורה הוא שסגירת פניה לא תמחק אותה מההסטוריה,

              אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

              לפרטים במייל 000@955.co.il

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון