שיתוף פרוייקט שמתבשל במוחי זה זמן רב.
-
אני עדיין לא הצלחתי להבין את היתרון במייל עם סיומת נטפרי/נתיב/אתxxx וכו'.
אלא אם כן ניתן לגשת אליהם רק דרך אינטרנט מסונן
אם ניתן לגשת מכל מקום זה סתם.
אולי קצת הרגשה אישית. זהו. -
אולי המומחים ידעו האם במייל עסקי של גוגל ניתן למנוע חיבור שלא ברשת העבודה עם כן זה אולי היתרון שיגדירו שרשת ללא נטפרי לא ניתן לפתוח את התיבה
-
היתרון של אימייל עם סיומת מיוחדת, היא מעיין הקומות הכשרות בפלאפונים הסלולריים. וכן, ויש דרכים לאמת האם המשתמש אכן מנוי בנטפרי.
-
אבל בואו לא נגלוש לנושאים אחרים באשכול. הנושא כאן זה פרויקט הממשק השיתופי.
-
לא קראתי הכל אבל יש גם רעיון פרימטבי, פשוט לעשות רשימה של נציגי "גמ"ח" היינו רשימה של אנשי חסד שמוכנים לקבל בקשות מאנשים שלא רוצים להשתמש ברשת, ויפורסם רשימה של כל אנשי הגמ''ח והמבקש ישלח לכולם בהודעה אחת בקשה.
ברגע שאחד רוצה למלא בקשתו, הוא שולח לו תשובה חיובית על מילוי הבקשה והעתק לכולם ("השב לכולם") שהבקשה בטיפול על ידו [ע"מ למנוע מצב ש 10 אנשים עוזרים לבן אדם אחד על דבר פעוט שהוא מבקש]. -
ובאמת ממזמן הייתי מחשבה לעשות כמו רשות הרבים או כמו איש את רעהו (פרוג) אבל במייל, כלומר שיהיה אפשרות להשתתף בפורום במייל וככה יעזרו זל"ז וכעין זה כבר קיים שיש פורום תורני במייל.
-
@Glantz מתקדם משהו ?
-
ביינתים לא.
הייתי גומר את הפרוייקט הזה כבר מזמן, אני פשוט לא רוצה לעבוד על משהו שלאחמ"כ נטפרי לא תתמוך בו. אנחנו הצענו רעיון, אבל אני חושב שזה צריך להגיע מהכיון של נטפרי, אחרת הוועדות לא יאשרו את זה, וכל העבודה תרד לטמיון. ולבינתיים @magicode לא ממש התלהב מזה. -
אני חושב שגם אם כן צריך לתגמל את המתנדבים בבונוס של נקודות
לפי שיטת חישוב שנטפרי תחליט עליה -
לכל המחפשים אותי....
@Glantz @מעמד @שואף @יהושע-ב @מעלה-ומוריד @ליכט
אני ב"ה חי נושם וקצת בועט עדיין...בס"ד מרובה אני כבר כמה חודשים בלי אינטרנט, ורק עם מייל, כך שלא יצא לי להיכנס לכאן (מלבד ברגע שראיתי שיש איום על נטפרי...)
הפרוייקט של הגמ"ח במייל אמנם היה בהקפאה עמוקה כבר חודשים רבים מסיבות אישיות, אבל מקווה לשוב ולעדכן את האינדקס בקרוב.בכל אופן, אני משתדל להיות זמין בכתובת של הגמ"ח: gmach.bamail@gmail.com
עמכם הסליחה!
-
-
@magicode
אנסה לציין כמה מעלות בממשק מערכת הפניות על ממשק הפורום:- דיסקרטיות. המשתמש מרגיש שלא כל הרוצה יכול לדעת מה הוא ביקש (אע"פ שאפשר להשתמש בשמות אחרים, עדיין יש הבדל).
- אפשרות לתייג כל פניה לסוג מסויים של טיפול, גם אם המשתמש לא תייג אותה או לא ידע במה לתייג אותה כי הוא משתמש חדש.
- פה הפוסט נהפך לדיון ציבורי סביב נושא. במערכת אישית המענה הרבה יותר נקודתי.
(בפורום הזה נניח, אם מגיע משתמש חדש הוא יכול לכתוב הודעה מסכן - ואז הוא מקבל 5 תגובות. השניים הראשונות הם שהוא לא שם את השאלה בקטגוריה הנכונה, והשניים הבאות מתחיל דיון בקשר להודעה השלישית, וכו' וכו'. - דומה לקודם אבל שונה: פניה שמטופלת - עוברת הלאה, וכך הרשימה מתקצרת.
פניה שהמתנדב אין לו מענה - משאיר אותה למתנדב הבא (אחרי שתייג אותה). כך אפשר לנטר בקשות שעוד לא קיבלו מענה ממתנדב למתנדב.
פה בפורום מישהו יכול לשאול שאלה ולא לקבל מענה הרבה זמן.
אם כי ברור שיצטרכו קטגוריה נפרדת פה בפורום לדיון אודות ניהול המערכת.
-
רק להזכיר שפה מדובר לא על הסברים וכו' למשתמשים מתחילים, שבזה אולי צריך את חכמת ההמונים כמו פה בפורום, אלא בקשות נקודותיות להורדת קבצים וכה"ג.
כך נראה לענ"ד.
עריכה: לכאורה יצטרכו הגדרה מאוד ברורה למה מיועד הממשק ולמה לא, ויצטרכו לעמוד על זה בעקביות. @Glantz -
@מ.-פינחסי לא התייאשתי, ח"ו.
אני פשוט חושב שלעבוד על פרוייקט כזה כשאין תמיכה חזקה מנטפרי, זה בזבוז זמן.
כי מה יקרה עם נקים פלטפורמה כזאת אבל מנהלי הקהילות או נטפרי לא יאשרו לפתוח את זה?.. -
@Glantz התכוונתי לשאול אם התייאשת מלשכנע את המנהלים...
-
@מ.-פינחסי אה, זה כבר מזמן
-
@Glantz
במילים אחרות התייאשת מהרעיון...
אתה אומר שהוא לא ישים בלי נטפרי, ואתה אומר שהתייאשת מלשכנע אותם. -
@מ.-פינחסי לא. אני פשוט מחכה שעוד ועוד אנשים יקלטו את הרעיון, (כמו שאכן קורה - האשכול הזה חי ונושם למרות שכבר עברו שלושה חודשים מאז פרסומו) ולאט לאט זה יכנס גם לראש של נטפרי.
-
@Glantz
אין לי תלונות על @magicode, כיון שמוחו קודח כל הזמן בפיתוח נטפרי. וכמו כן אצבעותיו על המקלדות גם לא נחות...
אבל היות והוא אמר שהבעיה היא רק שהוא לא מבין את התועלת בממשק באופן כזה דווקא, לכן ניסיתי להסביר כאן -
@מ.-פינחסי לאף אחד אין טענות ח"ו.