• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    עזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    33 פוסטים 9 כותבים 3.5k צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • Y מנותק
      yonig20 @shraga
      נערך לאחרונה על ידי

      @shraga למיטב הבנתי כן. (נתתי הוראות בטלפון, כאשר אצלם זה בעברית, ואני מסתכל בהדרכת וידאו שבפורום, שנעשתה על אותה מערכת, רק באנגלית)

      shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • shragaS מנותק
        shraga @yonig20
        נערך לאחרונה על ידי

        @yonig20 יתכן שאין במיקום שלו אנטנה דור 4 של פרטנר

        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • Y מנותק
          yonig20 @shraga
          נערך לאחרונה על ידי

          @shraga הבעיה שזה הופיע ברשימת הרשתות לבחירה תחת השם פרטנר דור 4.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • י מנותק
            יעקב.ק @yonig20
            נערך לאחרונה על ידי

            @yonig20 אם ההגדרות בעברית תחזיר לאנגלית וזה יסתדר.
            יש באג בעברית.
            גם לי היה בעייה

            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • Y מנותק
              yonig20 @יעקב.ק
              נערך לאחרונה על ידי

              @יעקב.ק צריך גם להגדיר שוב, או שההגדרות שהגדרנו נשארו?

              י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י מנותק
                יעקב.ק @yonig20
                נערך לאחרונה על ידי

                @yonig20 להגדיר שוב

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • י מנותק
                  יעקב.ק @yonig20
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @yonig20 הסתדרת?

                  Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Y מנותק
                    yonig20 @יעקב.ק
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יעקב.ק בגלל חול המועד, עוד לא ישבתי איתם בטלפון שוב להגדיר הכל מחדש.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • Y מנותק
                      yonig20
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יעקב-ק @shraga @סים-כשר כעת הנטסטיק המדובר נמצא אצלי, והוא במצב אנגלית, נדידה מאושרת, מוגדר KSIM, ועדיין הוא לא מסכים להתחבר לדור רביעי, למרות שמופיע ברשימת הרשתות הזמינות ORANGE G4.
                      מה יכולה להיות הסיבה??

                      י Z 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • י מנותק
                        יעקב.ק @yonig20
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @yonig20 שלח צילום מסך של ההגדרות רשתות

                        Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • Z מנותק
                          zeevgros @yonig20
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @yonig20
                          אולי אין באיזור שלך דור 4?

                          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                          052-7638681 zeevgros@gmail.com

                          Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ר מנותק
                            רז
                            נערך לאחרונה על ידי

                            תנסה לאפס את הנטסטיק, ליד המקום של ה SD יש חור שכתוב לידו restart, תחבר את הסטיק למחשב ותכניס קיסם/מחט לחור הזה, לחיצה ארוכה עד שיכבו כל הנורות (מספר שניות) ואז תשמע כאילו הסטיק יוצא ונכנס שוב למחשב, לי זה עזר, מקוה שזה יעזור גם לו

                            Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • Y מנותק
                              yonig20 @יעקב.ק
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @יעקב.ק 0_1540269414269_שרטוט (1).png 0_1540269424138_שרטוט (11).png 0_1540269431458_שרטוט (111).png 0_1540269437873_שרטוט (12).png

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • Y מנותק
                                yonig20 @רז
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @רז אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:

                                תנסה לאפס את הנטסטיק, ליד המקום של ה SD יש חור שכתוב לידו restart, תחבר את הסטיק למחשב ותכניס קיסם/מחט לחור הזה, לחיצה ארוכה עד שיכבו כל הנורות (מספר שניות) ואז תשמע כאילו הסטיק יוצא ונכנס שוב למחשב, לי זה עזר, מקוה שזה יעזור גם לו

                                ניסיתי כעת, והגדרתי מחדש ועדיין מסרב להתחבר לדור 4, אפילו שהרשת זמינה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • Y מנותק
                                  yonig20 @zeevgros
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @zeevgros אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:

                                  @yonig20
                                  אולי אין באיזור שלך דור 4?

                                  צירפתי צילום מסך שמראה שיש

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • I מנותק
                                    Itshe @yonig20
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @yonig20 אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:

                                    @יעקב.ק 0_1540269414269_שרטוט (1).png 0_1540269424138_שרטוט (11).png 0_1540269431458_שרטוט (111).png 0_1540269437873_שרטוט (12).png

                                    תבחר סוג רשת אוטומטי, הוא ינדוד למה שהכי טוב.
                                    כשהוא מוגבל למשהו ספציפי זה תוקע אותו הרבה פעמים.

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yonig20 @Itshe
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @Itshe הבעיה שהוא בוחר רק דור שלישי.
                                      עשיתי בחירה ידנית רק בשביל להמחיש שיש דור רביעי זמין ואין אפשרות להתחבר אליו.

                                      shragaS י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • shragaS מנותק
                                        shraga @yonig20
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @yonig20
                                        אתה צריך לבדוק את זה מול "סים כשר" או מול "פרטנר", זה כנראה בעיה מורכבת, (או שמא בעיה בנטסטיק?)

                                        קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

                                        חכםח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • חכםח מנותק
                                          חכם @shraga
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @shraga אמר בעזרה לנטסטיק E8372h ברשת פרטנר:

                                          @yonig20
                                          אתה צריך לבדוק את זה מול "סים כשר" או מול "פרטנר", זה כנראה בעיה מורכבת, (או שמא בעיה בנטסטיק?)

                                          @yonig20 מול פרטנר לא יעזור לבדוק מכיון שפרטנר לא מכירה בך כלקוח שלהם אלא כלקוח של "סים כשר"

                                          סים כשרס תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • סים כשרס מנותק
                                            סים כשר @חכם
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @חכם קבלת מענה?

                                            שירות לקוחות - סים כשר
                                            טל 08-802-1818
                                            מייל service@simkasher.co.il

                                            חכםח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון