google cloud
-
@Miriam11 עייני בדף הזה בסוף העמוד
http://wiki.netfree.link/wiki/שיתוף_והעברת_קבצים_בנטפרי -
-
פתחתי פניה, רק אני תוהה עם על כל מכונה אני אצטרך לפתוח פניות. רציתי לדעת אם יש מישהו שכבר עובד עם זה .
-
@Miriam11
אני מניח שכן, מה הכוונה מכונות rdp ssh?
ראו כאן:
https://netfree.link/wiki/נטפרי_למפתחים_ומתכנתים
אבל את כל השאלות האלו תשאלו שם במערכת הפניות, תקבלו תשובה מדויקת ונכונה יותר. -
@shraga
תודה רבה, פתחתי פניה אבל בה הולך לאט עם כל ההקלטות וכרגע לא היה לי זמן להתעסק עם זה אז אני בינתים אתחבר ממחשב אחר לפי הצורך.
כן הגיזה למכונות היא או דרך גוגל קלאוד או לפי בפרוטוקול ssh לפי הצורך -
@Miriam11
ז"א - לא פונים ssh ל ip ישירות אלא הכל נעשה דרך גוגל קלאוד. בעקרון זה פתוח אבל יש דברים שלא עובדים מפעם לפעם.
ניסיתי על מחשב עם חסימה של רימון וראיתי שגם שם לא עובד. במחשב לא חסום בכלל עבד. -
@Miriam11 אמר בgoogle cloud:
@Miriam11
ז"א - לא פונים ssh ל ip ישירות אלא הכל נעשה דרך גוגל קלאוד. בעקרון זה פתוח אבל יש דברים שלא עובדים מפעם לפעם.
ניסיתי על מחשב עם חסימה של רימון וראיתי שגם שם לא עובד. במחשב לא חסום בכלל עבד.אם תהיה לך הסבלנות "לשבת" על התמיכה בסבלנות ושיתו"פ,
ההתפתחות של תחום זה תיזקף לזכותך.
כל פלטפורמה וכל דבר שפתוח בנטפרי הכל הגיע בסבלנות יזע ועמל של המשתמשים הראשונים יחד עם התמיכה. -
@נטפריס
לאין פה ענין של סבלנות או שיתוף פעולה.
אני אפרט:יש מציאות של עבודה כמתכנת שכותבים אמנם קוד על המחשב, אבל יש תלויות רבות הנמצאות בכל רחבי הרשת , כקבצים , תכניות , מכונות מרוחקות, ועוד.
אני יותר יותר חושבת שסינון מבוסס רשימה לבנה פחות מתאים לעבודה ככה, מפני שגם עם כל הרצון הטוב של התמיכה, גם עם שלוש נקודות זה בדר"כ לוקח במקרה הטוב חצי שעה לפתוח איזשהו פיפס נצרך, וזה משהו שא"א לעבוד איתו.
אם ככה נטפרי לא מתאימה בכלל לפי מה שאני רואה למתכנתים בארגונים שעובדים בשיטות הפופלוריות היום של עבודה עם שירותי אחסון ומכונות וירטואליות.
כי כל מתכנת יודע שזה בלתי אפשר עם כמה עצירות של חצי שעה וטרטורים כל יום..מפני שאני משערת שבהמשך השנים הביקוש לזה יגבר, היתי מציעה לחשוב על פתרונות לנושא הזה.
-
@Anon אמר בgoogle cloud:
שסינון מבוסס רשימה לבנה פחות מתאים לעבודה ככה
אלא מה כן מתאים?
@Anon אמר בgoogle cloud:
מפני שגם עם כל הרצון הטוב של התמיכה, גם עם שלוש נקודות זה בדר"כ לוקח במקרה הטוב חצי שעה לפתוח איזשהו פיפס נצרך
לא נכון עובדתית.
פניה עם שלוש נקודות, מטופלת על פי רוב תוך דקות ספורות ולא פעם תוך פחות מדקה.@Anon אמר בgoogle cloud:
אם ככה נטפרי לא מתאימה בכלל לפי מה שאני רואה למתכנתים בארגונים וכו'
אתם רוצים רשימה של מתכנתים שעובדים ללא תקלות?
-
@משרדי
לי לקח בדר"כ לקח לפחות חצי שעה ובנוסף היה פעמים רבות שהיה צריך הקלטות חוזרות ונשנות.
זה הגיע לרמה שהיתי צריכה לבזבזל לפעמים עשרות נקודות ביום.לא דברתי על מתכנתים באופן כללי, אני גם מכירה מספיק מתכנתים שעובדים עם נטפרי. דברתי באופן ספציפי על סביבת קלאוד.
נכון, סינון שאינו מבוסס רשימה לבנה הוא בעיתי מעיקרו. לכן זה הקונפליקט פה.
-
פוסט זה נמחק! -
@Miriam11 אמר בgoogle cloud:
יש מישהו שמשתמש ב google cloud? אני די חדשה בנטפרי ולא מצליחה לעבוד עם מכונות בגוגל קלאוד , כל הזמן חסימות. מישהו עם נסיון יכול להמליץ משהו?
מניסיון, זה דורש מאמץ ראשוני רב של הקלטות ופניות.
-
השאלה אם זה רק מאמץ ראשוני?
לי עשה רושם שזה מאמץ תמידי. הדברים זזים כל העת.
מאמץ = זמן עבודה -
@Anon אמר בgoogle cloud:
השאלה אם זה רק מאמץ ראשוני?
לי עשה רושם שזה מאמץ תמידי. הדברים זזים כל העת.מאמץ ראשוני.
-
@Anon
אולי את מנוסה כמתכנתת אבל כמה ניסיון יש לכם בנטפרי?
כי לי יש ניסיון בשניהם ואני חושב שנטפרי כן מתאימה למתכנת מודרני. -
@Anon אמר בgoogle cloud:
השאלה אם זה רק מאמץ ראשוני?
לי עשה רושם שזה מאמץ תמידי. הדברים זזים כל העת.
מאמץ = זמן עבודהמאמץ = זמן עבודה = כסף = תסכול
ללא ספק.
בתקופה הראשונה זה מאוד קשה ומייאש, אבל מניסיון (וניסיון רב) לאחר תקופל התסכול הראשונית אין שום בעיות, ניתן לעבוד עם נטפרי בצורה חלקה.
(ולשם הבהרה: אני עובד עם כלים פופולאריים כמו AWS, Google Cloud, Docker ועוד) -
@נטפריס
חודש. וזה בהחלט מאד מיאש -
@Anon אמר בgoogle cloud:
@נטפריס
חודש. וזה בהחלט מאד מיאשאשמח אם תוכלו לשלוח לי ( netfree@tchumim.com) מספר פניה שמייצגת דוגמא לקושי שחוויתם.
ייתכן שיש מה לשפר או שגרוע מכך היה טיפול כושל. -
השאלה היא לא עד כמה זה קשה. השאלה מה אפשרי מבחינה יהודית.
אולי אם זה כל כך קשה. אז אסור לפי ההלכה להיות מתכנתים. כי צריכים אינטרנט פרוץ בשביל זה. -
@Anon אמר בgoogle cloud:
השאלה אם זה רק מאמץ ראשוני?
לי עשה רושם שזה מאמץ תמידי. הדברים זזים כל העת.
מאמץ = זמן עבודהאני לא מתכנת, אבל מהיכרותי עם מערכת התמיכה, על פניו זה מאמץ ראשוני, בד"כ בתקופה הראשונה שמתכנת עובר לנטפרי אני קולט את זה מיד, בגלל שהוא שולח המון פניות יחסית מורכבות, במשך הזמן זה נרגע (או שהוא מתייאש)...
בד"כ זה מתכנת שעובד עם שירות מסוים או כמה כאלו, שעדיין אין לקוח נטפרי קודם שעבד עם אותו שירות, ולכן עדיין לא פתחו את האתר/שירות כמו שצריך. לאחר זמן מה העניינים מסתדרים בד"כ.
חשוב גם שתזכרו שלאחר שאתם בהתמדתכם תשלחו פניות, זה יועיל לכל משתמש הבא אחריכם שעוסק באותו תחום, ובעצם יש לכם חלק וזכות בהנגשת נטפרי למתכנתים.