• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • התחברות

    עוד פעם 019 וההתנערות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    13 פוסטים 6 כותבים 666 צפיות 6 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • N מנותק
      net111
      נערך לאחרונה על ידי

      הגדלתי חבילה באמצע החודש ושאלתי אם חודש הבא אוכל להקטין אז מתי להודיעה, וענו לי להתקשר בסוף החודש. אף אחד לא הזכיר לי עניין של עמלה ובפתאום עכשיו שאני בא להקטין זה עמלה של 10 שח והם טוענים שלא היו צריכים להודיע לי לפני כן כי לא שאלתי. זילזול וחוצפה

      Y Z 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • Y מנותק
        yair-na @net111
        נערך לאחרונה על ידי

        @netanel נראה בעניותי שזו טעות, דבר כזה צריך להיות שקוף. בסלקום כשעשיתי הו"ק, כל נציג שטיפל בי אמר לי את העמלות הכרוכות..

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • N מנותק
          net111
          נערך לאחרונה על ידי

          ניסיתי עם הנציגה בצאט כלום לא עזר.
          הם טוענים שכיוון שלא שאלתי לא ענו לי.
          אמרתי לה: והרי הנציגה דיברתי איתה ידעה מפורשות שתוך כמה ימים אני מחזיר את החבילה הישנה, ולא אמרה לי.
          ואם מישהו חושב שהקטינו לי חזרה בחינם טועה.
          תמיד 019 צודקים ותמיד מנצחים.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ח מנותק
            חיים כהן
            נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

            זה נראה כאילו 019 לקחה ע"ע כפרוייקט לא לתת שירות.. אולי רק ללקוחות נטפרי כי אנחנו חרדים.
            בכל אופן, אני גם סובל מהם.

            בשביל הפרנציפ, תנסה לברר ברחבי המרשתת אם זה חוקי, ובמידה ולא תבטל את העיסקה [באופן חלקי], ושהם יאכלו קוסקוס.
            מה שזה יתן [למי שישאל], שבפעם הבאה הם יודעו ללקוח במפורש שזה כרוך בעמלה..

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • N מנותק
              net111
              נערך לאחרונה על ידי

              מה יעזור לבטל את העיסקה? אני צריך אותם.

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • N מנותק
                net111
                נערך לאחרונה על ידי

                ודרך אגב אמרתי לנציגה בדיוק את מה שאמרת, שכנראה אנחנו לא משתלמים להם לתת שירות טוב, אנחנו מבחינתם לא מציאה גדולה. וכן עידכנתי אותה שברשת הרבה מתלוננים עליהם.

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח מנותק
                  חיים כהן @net111
                  נערך לאחרונה על ידי חיים כהן

                  @netanel אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

                  מה יעזור לבטל את העיסקה? אני צריך אותם.

                  על ה10 ש"ח שגבו לך...
                  אבל כמובן, רק אחרי שתברר שאכן חוקית אסור להם לגבות לך.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • N מנותק
                    net111
                    נערך לאחרונה על ידי

                    אבל אם אני יצא מהם אני גם יפסיק את השירות שלהם, לאן אלך?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • B מנותק
                      benaharon
                      נערך לאחרונה על ידי

                      לפחות הם עונים... הייתי רוצה לשלם 10 ש''ח בכדי שיתנו לי שירות...
                      אני בחברה אחרת וכלל לא ענו לי כמעט חודש והפסדתי ימי עבודה

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ח מנותק
                        חיים כהן @benaharon
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @benaharon אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

                        לפחות הם עונים... הייתי רוצה לשלם 10 ש''ח בכדי שיתנו לי שירות...
                        אני בחברה אחרת וכלל לא ענו לי כמעט חודש והפסדתי ימי עבודה

                        אני יודע על מי אתה מתכווין, ובאמת לא ברור מה קורה שם.
                        לפני כשבועיים ניסיתי ליצור איתם קשר, [בכל דרך אפשרית: אתר, מייל, טלפון], וללא הצלחה.

                        אולי באמת שמנהלי נטפרי יבדקו במה העניין.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Z מנותק
                          zeevgros @net111
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @netanel
                          תבדוק טוב נראה לי שזה כן כתוב בחוזה שלהם ששינוי חבילה עולה כסף ואפילו לכיוון למעלה רק שהם גובים את העמלה רק שזה לכיוון מטה... תבדוק זאת.. אני לא בטוח ב100%.

                          מכירת מחשבים בהתאמה אישית שירות מעולה ומקצועי, תמיכה טכנית ,התקנת תוכנות , ויעוץ בכל הקשור למחשב .
                          מחבר קווי נייד ונייח עם סינון של נטפרי, מוכר נטסטיקים 4G, משכיר נטסטיקים עם נטפרי.
                          052-7638681 zeevgros@gmail.com

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שמשון
                            נערך לאחרונה על ידי

                            צריכים לזכור שכל החברות עובדות בעומסים מטורפים ועם נסיונות לגיוסי עובדים בחודש האחרון
                            אני מניח שלא שווה לך לעשות ענין מה 10 ש"ח הנוספים. לי תמיד אמרו זאת בשיחה, אולי בטעות הנציג לא אמר באותה השיחה איתך, לא נראה לי שכדאי לעשות ענין.

                            N תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • N מנותק
                              net111 @שמשון
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @שמשון אמר בעוד פעם 019 וההתנערות:

                              צריכים לזכור שכל החברות עובדות בעומסים מטורפים ועם נסיונות לגיוסי עובדים בחודש האחרון
                              אני מניח שלא שווה לך לעשות ענין מה 10 ש"ח הנוספים. לי תמיד אמרו זאת בשיחה, אולי בטעות הנציג לא אמר באותה השיחה איתך, לא נראה לי שכדאי לעשות ענין.

                              לכן לא עשיתי ונשארתי. אבל עדיין זה חוצפה, אם נציג עשה פדיחה שישאו בתוצאות. אבל בגלל שאתה כבול בידיים שלהם תמיד יגבו מה שהם רוצים, כי מה תעשה תתבע אותם על 10 ש"ח.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון