ניתוק קו טלפון
-
@משה-0527 והכל התאפס לך, זאת אומרת היוזר שלך נמחק והרשת נמחק ?
-
@רמיזא
כך אמר הטכנאי
וכך גם ברור לי כי הטכנאי שם ספק של נטוויזן ואז הטלפון עבד -
-
@רמיזא
אצלי בבית -
@משה-0527 טוב באמת מוזר, אולי תעבור לבזק + אייס זה יותר זול בשלושה חודשים הראשונים, אתה נשאר עם הראוטר של נטוויזן ועם טלפון אחד אתה עובר אליהם.
אגב מעניין אותי האם הנורה של הטלפון נדלקת בראוטר או לא האם ה אדום או בכלל כבוי ? -
@רמיזא אמר בניתוק קו טלפון:
@משה-0527 טוב באמת מוזר, אולי תעבור לבזק + אייס זה יותר זול בשלושה חודשים הראשונים, אתה נשאר עם הראוטר של נטוויזן ועם טלפון אחד אתה עובר אליהם.
אגב מעניין אותי האם הנורה של הטלפון נדלקת בראוטר או לא האם ה אדום או בכלל כבוי ?יכול להיות שבזק + אייס יותר זול אני לא יודע מה המחיר שלהם אני משלם כרגע ל 019 89 ש"ח
הנורה של הטלפון לא נדלקת בכלל -
@משה-0527 את האמת גם לי זה קרה לאחרונה שפתאום הנורה נכבית, מה שעשיתי וזה פתר את הבעיה פשוט כביתי את הראוטר לכמה דקות, ואח"כ הדלקתי בחזרה והנה הטלפון עובד בחזרה, עד לתקלה הבאה.
-
@רמיזא
מנסה כעת -
@רמיזא
לא עזר
מחר אני יאלץ להמתין עם הרבה סבלנות לנציג של 019 -
@משה-0527 אמר בניתוק קו טלפון:
@רמיזא
לא עזר
מחר אני יאלץ להמתין עם הרבה סבלנות לנציג של 019הם עובדים גם בלילה לידיעתך.
-
@רמיזא
במוקד תמיכה טכנית הרגיל ? -
@משה-0527 כן
-
@רמיזא
דיברתי כעת עם נציגה של 019 והיא לא מכירה כזו בעיה
והיא אומרת תפנה או נטיווזן או לנטפרי -
@משה-0527 סתם ככה
ניסיתה לאתחול את הרווטר ?
כלומר להפעיל אותו מחדש? -
@משה-0527 אוקיי באמצע הלילה לא יושבים שם מומחים גדולים, אז כדאי לך לנסות מחר, ואל תתן להם להוריד אותך מהקו, תענה להם שמתי ספק של נטוויזן הכל עבד רגיל, החזרתי את הספק שלכם הבעיה חזרה, בדיוק כמו שתיארת למעלה שהטכנאי עשה איתך.
-
@bbn
אכן ניסתי
ואני כרגע מפחד לעשות ריסט כי אני לא מצליח להכנס לניהול ממשק של הראוטר -
@רמיזא
ברור שכך אני יעשה בעז"ה
ואני יבקש שיעלו מצידי גם על הקו את נטוויזן -
@משה-0527 אמר בניתוק קו טלפון:
@bbn
אכן ניסתי
ואני כרגע מפחד לעשות ריסט כי אני לא מצליח להכנס לניהול ממשק של הראוטרניהול ממשק הראוטר הוא 10.100.102.1,
ואח"כ בתוך הראוטר אתה מכניס קודם כל יוזר זה home' סיסמה זה Home013 וככה אתה בתוך הראוטר. -
פוסט זה נמחק! -
@משה-0527 אמר בניתוק קו טלפון:
@רמיזא
דיברתי כעת עם נציגה של 019 והיא לא מכירה כזו בעיה
והיא אומרת תפנה או נטיווזן או לנטפריטוב, זה תשובה קבועה ומאד אופיינית להם