הגדרת ראוטר בבזק לעסקים
-
לפני מספר ימים צירפנו את משרדנו לשירות BIZNET - בזק לעסקים.
חוברנו לספק 018, שככל הידוע לנו לא עובד עם נטפרי.
ב-RL, הספק הרגיל שלנו, אמרו לנו לפנות לביזנט ולבקש מהם להגדיר את הראוטר ע"פ הכתובת ב-RL.
הבעיה היא שמאז אנחנו מנסים להשיג את מוקד ביזנט (בין בטלפון בין באתר) ללא הצלחה. (קצת מוזר, כי בפרסומים שלהם התועלת של ביזנט בין היתר היא בשירות יותר מהיר ויותר יעיל...)
למישהו יש נסיון עם מקרה דומה? יש דרך להגדיר את הראוטר באופן עצמי? (TP-LINK משהו, לא ראוטר שולחני אלא הגדול שנמצא בארון זכוכית.)
בינתיים אנחנו עם אינטרנט פרוץ ועוגמת נפש מרובה. תודה לכל עזרה. -
@משפחת-כהן
נראה, שבלי בקשה מיוחדת וחתימה על מסמך, אין לך גישה לראוטר. -
@משפחת-כהן
לי ג"כ יש ביזנט
ע"פ מה שראיתי
בשעות היום אפשר להמתין המון זמן על הקו
מה שמומלץ לעשות זה להתקשר בשעות הלילה מ11 והלאה (לקוחות ביזנט זכאים לשירות 24 שעות)
ולהזדהות באמצעות ת.ז.
אז ע"פ רוב המענה תוך דקות ספורות ואפילו פחות
ובנוגע לניהול עצמי של הראוטר
כיום, ככל הידוע לי הם לא נותנים שליטה בשום אופן