• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    התייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    4 פוסטים 4 כותבים 429 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ג מנותק
      גוגל
      נערך לאחרונה על ידי

      אני עם תשתית נטויז'ן וספק אר אל עם הסינון של נטפרי,
      עקב תקלות חוזרות ונשנות בטלפון ביתי והאינטרנט,
      התקשרתי היום לנטויז'ן והם אמרו לי שהדרך היחידה שלהם לראות מה הבעיה הינה שיחליפו את הספק לספק שלהם ויבטלו לכמה ימים את הספק אר אל וע''י זה יוכלו לראות מה הבעיה,
      כמובן שלא הסכמתי להם להחליף לספק שלהם כדי לא להיחשף חלילה לאינטרנט פרוץ,
      השאלה היא מה לעשות? איך הם יראו מה הבעיה כשאני נשאר בספק אר אל?
      תודה רבה.

      מנתקמ ר 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • וידאלו מנותק
        וידאל
        נערך לאחרונה על ידי

        אם זה הדרך היחידה
        אפשר שיחברו אותך לחייגן שלהם לכמה דקות ויבדקו
        זה כלי שמקובל בהרבה חברות
        לא צריך לעבור לכמה ימים...

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מנתקמ מנותק
          מנתק @גוגל
          נערך לאחרונה על ידי

          @גוגל אמר בהתייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.:

          אני עם תשתית נטויז'ן וספק אר אל עם הסינון של נטפרי,
          עקב תקלות חוזרות ונשנות בטלפון ביתי והאינטרנט,
          התקשרתי היום לנטויז'ן והם אמרו לי שהדרך היחידה שלהם לראות מה הבעיה הינה שיחליפו את הספק לספק שלהם ויבטלו לכמה ימים את הספק אר אל וע''י זה יוכלו לראות מה הבעיה,
          כמובן שלא הסכמתי להם להחליף לספק שלהם כדי לא להיחשף חלילה לאינטרנט פרוץ,
          השאלה היא מה לעשות? איך הם יראו מה הבעיה כשאני נשאר בספק אר אל?
          תודה רבה.

          לא כ"כ מובן, אם הם רוצים שליטה מרחוק בכדי לראות את כל ההגדרות של הנתב (בבזק הם שולטים על זה מרחוק ולא משנה איזה ספק יש לך או אם הספק עובד בכלל - דרך התשתית הם שולטים. אני לא יודע מה קורה עם נטויזן) אז תקח חיבור אחר למשל נטסטיק של נטפרי והנתב שלהם יהיה מחובר עם כבל רשת, באופן הזה מצד אחד יש לך אינטרנט ומצד שני אפשר לערוך את הגדרות הראוטר

          kdoshatmchne@gmail.com

          לחץ כאן למידע אודות סינון מערכות מולטימדיה ברכב

          ראה עוד

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • ר מנותק
            רמיזא @גוגל
            נערך לאחרונה על ידי

            @גוגל אמר בהתייעצות | נטויז'ן אומרים להחליף לספק שלהם (אינטרנט פרוץ) לכמה ימים לצורך התחברות שלהם לראוטר כדי שיראו מה התקלה - מה לעשות.:

            אני עם תשתית נטויז'ן וספק אר אל עם הסינון של נטפרי,
            עקב תקלות חוזרות ונשנות בטלפון ביתי והאינטרנט,
            התקשרתי היום לנטויז'ן והם אמרו לי שהדרך היחידה שלהם לראות מה הבעיה הינה שיחליפו את הספק לספק שלהם ויבטלו לכמה ימים את הספק אר אל וע''י זה יוכלו לראות מה הבעיה,
            כמובן שלא הסכמתי להם להחליף לספק שלהם כדי לא להיחשף חלילה לאינטרנט פרוץ,
            השאלה היא מה לעשות? איך הם יראו מה הבעיה כשאני נשאר בספק אר אל?
            תודה רבה.

            יש לך שני פתרונות, אחד זה לאפס את הראוטר ואז נטוויזן יוכלו לשלוט בראוטר, פתרון שני שיתנו לך לכמה דקות יוזר (ספק) שלהם כמו שהם עשו לי וחסל,
            וחוץ מזה, ספר לנו מה הבעיות, וכך נדע אם זה אפשרי בכלל לתקן.

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון