מחובר עם VPN ולא עם 019
-
נכון, לחוץ כי לא יכול לעבוד.
בכל אופן, בתוך הנטסטיק יש כמובן סים של 019 נטפרי, שעד אתמול בערב עבד מצויין.
מנתק את ה-VPN, מפעיל מחדש את המחשב, מחבר את הנטסטיק והגלישה לא נפתחת. -
@חזק ל019 הייתה היום בעייה באיזור המרכז.
גם אני לא הצלחתי להתחבר.
דיברתי איתם והם טענו לי שנגמרה החבילה, למרות שאני יודע שניצלתי רק 7G.
אחרי ש"רבתי" איתם, הם אישרו חריגה, התחברתי, ואז הורידו לי את החריגה, והכל הסתדר -
@clickone
לכאורה זה נראה בעיה אצלם, כי אפילו לאתר של נטפרי לא נכנס.
מה אני אמור לעשות? איך מתקשרים אליהם? ואיך אפשר לדעת אם באמת לא עברתי את החריגה? -
@חזק אצלי יש מונה.
1800-019-019 שלוחה 2. -
@clickone
תודה רבה!!!
עכשיו מחובר עם 019.
אגב, מה זה המונה? תוכנה? אתר? אתה יכול לשלוח קישור? -
@חזק אצלי המודם הסלולרי מובנה בתוך המחשב.
זו התוכנה של הדרייבר.לדעתי היום ברוב התוכנות של המודמים יש כזו אפשרות.
אתה מגדיר לו גודל חבילה, מתי מתחילה חבילה והוא מונה לך....ד"א, באמת עברת את החבילה? או שניסו לשכנע אותך שזה המצב?
-
@clickone אין לי מושג, כך אמרו לי. אין לי איך לבדוק, זה נטסטיק סיני, ולא מצליח להגדיר מש"כ למעלה.
-
@חזק תנסה את זה אולי לא מאמין שיעבוד http://m.home/index.html#traffic_statistics
-
-
-
@חזק אתה נכנס לInformation ושם בצד לStatistics
-
-
@מיציבושי זה מה שאני רואה. שום דבר בצד.
-
@חזק מה האופציות שיש לך ב Settings למעלה?
-
@למדן-וידען כתוב:
Manage services
Communication
Settings
Help -
@חזק חפש שם איפשהו Statistics.
אתה יוכל לשלוח לי צילומי מסך של שאר המסכים, אני בטוח שיש את זה שם איפשהו. -
@למדן-וידען יש לנו עוד מישהו עם אותו סטיק כאן.
-
@dLive שמתי לב.
-
הנטסטיק הזה נמכר ע"י חברה רוסית יש שם אפשרות לצפות רק ללקוחות של החברה הרוסית ולא ללקוחות 019 /RL .