כדי שבטוח תקבל שירות טוב, הרובוט של נטפרי עוקב אחרי ההקלדה בפניה ואם הוא מזהה שכתבת "דחוף" קופצת לך תזכורת להוסיף נקודות..
לראות ולא להאמין עד כמה אפשר לשרת את הלקוח...!!!
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי מוגן
-
ושוב שידרוג במערכת הפניות.
-
הגדרת פרופיל זמני דרך הטלפון!
חשבתי על רעיון שיכול מאוד להקל על אופציה זו, על פי רוב כל אלו שמשתמשים עם אופציה זו הקוד נמצא אצל אדם אחר והוא פותח את השימוש מידי פעם לפי הצורך, אך דא עקא שזה מצריך את המחזיק בקוד להיות בסביבת מחשב שמחובר לרשת, חשבתי על רעיון לבצע פעולה זו על ידי הטלפון, כלומר שמחייגים למספר מסוים ומזינים את מספר הטלפון שאליו משויך החשבון בנטפרי מקישים סיסמא בוחרים פרופיל ואז מקישים כמה דקות לפתוח את הפרופיל.
אין לי אישית את הידע איך לבצע את זה בפועל אך לכאורה זה אמור להיות בר ביצוע.
אשמח לשמוע מה דעתכם בענין. -
RE: אין אפשרות לגלוש בנטפרי
@magicode לא מכיר עוד חברה בעולם שככה תשתף את הלקוחות שלה בפרטי התקלה ובהסבר, יישר כח גדול.
מה שמחדד את ההרגשה שתמיד אתה בידיים טובות!
יישר כח גדול @magicode ולכל מנהלי וצוות נטפרי היקר!
עריכה: אגב אני חייב לציין שגם אני חווה שהגלישה הפכה ליותר מהירה, יתכן שזה קשור להגדרות החדשות ב... "סרויסים". -
RE: "וידאו טוב"
עוד שידרוג מבורך של וידאו טוב!
כעת ניתן לשמור סימניות בכרטסת!
תודה רבה. -
RE: טיימר על הפעלת פרופיל - הצעות לשיפור
גנבת לי את המילים מהפה!!
אני בדיוק בדרך לכתוב על זה שנטפרי לא רק שקשובים ללקוחות ועושים את המיטב כדי באמת לעזור, הם עוד נותנים לנו תחושה כאילו הם עובדים אצלינו...!!
פשוט ישר כח לכם צוות נטפרי היקר.!! -
RE: דיסק אוניקי שלא נפתח בשום אופן רושם הדיסק מוגן מפני כתיבה
@קובי-ברקאי @עילום
לי לאחרונה היה בעיה עם דיסק אונקי של חברת סאנדיסק (64 GB) שהחליט לעשות בעיות ולא לנתן לי להעביר ממנו קבצים ואליו
פניתי אליהם במייל זה sandisk-he-kb@mailwc.custhelp.com
ולאחר התכתבות קצרה ואימות פרטים הם הביאו לי אונקי חדש מומלץ לנסות
ניתן גם להתקשר לטלפון 037219616
בהצלחה. -
RE: הכרטיסיה של נטפרי הולכת להתבטל.
@GolanArt אולי להוסיף אופציה של שיחה עם נציג בצאט' בדומה לחברות סלולר וכדו' (כמובן שיש אפשרות לעשות אופציה שלא מיד יעבור לנציג אנושי אלא קודם כל ינסה לבדוק לבד מה הבעיה והאם ניתן לפתור אותה בכוחות עצמך, בדומה פותר הבעיות).
כמו"כ בשירות לקוחות יהיה מאוד יעיל אם ישמיעו מה המיקום שלך בתור.
תודה רבה. -
RE: משדרי בחירות בנטפרי
@magicode אמר במשדרי בחירות בנטפרי:
דיברו עם קול חי.
עריכה: שלחתי פניה לשידור, ולפני כמה שניות הודעה בצלאל קאהן שלא יהיו שידורים ממפלגות לא חרדיות והכל יהיה נקי!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי מוגן
-
RE: קבוצות בצייט
@י-מ-ג בכל קבוצה כזו יש אפשרות לדווח כדי לחסום את הקבוצה, מקוה שעשית את זה.
-
RE: לידיעת הציבור דור 5 עובד ב019 לחבילת 100 גיגה
@יעקב-ישראל גם לי יש את הנטסטיק שלך והמהירות שלי כזו
מה שמוזר לי שהעלאה שלך יחסית נמוכה ביחס למהירות ההורדה
ועוד דבר חשוב למי שנמצא ב 019
אני הייתי תקופה עם החבילה של דור 5 אך המהירות לא הייתה משהו, אחרי שראיתי את הפוסט שלך ביקשתי מ 019 שישנו לי את הגלישה מפרטנר לפלאפון ואכן המהירות השתפרה פלאים והגיעה למימדים האלו.
לכן חשוב מאוד לבדוק באיזה חברה יש מהירות טובה יותר כל אחד לפי האיזור שלו. -
RE: בעיות לדווח
@workzonemcr-gmail-co כעת גם קיבלתי מענה במייל, אז ככל הנראה הבעיה או בכתיבת המייל.
בהצלחה -
RE: בעיות לדווח
@workzonemcr-gmail-co אתה מקבל את ההודעה מיד או אחרי כמה שעות?
יתכן שהתא דואר אלקטרוני מלא ולכן לא ניתן לשלוח אליו הודעות -
RE: חיבור רמקולים לחדרים בבית דרך מחשב נייח נטפרי
@שחרית אמר בחיבור רמקולים לחדרים בבית דרך מחשב נייח נטפרי:
הוספתי לו צי'פ חיצוני שאמור לקלוט ויפי ובלוטוס.
איכות הקליטה תלויה בחומרה ובמקרה שלכם בציפ שהוספתם ככל שהוא יהיה יותר איכותי ככה הקליטה תהיה יותר טובה, כמובן שגם האוזניות צריכות להיות באיכות סבירה
-
RE: חיבור רמקולים לחדרים בבית דרך מחשב נייח נטפרי
@שחרית דרך הבלוטוס אין כל ההגבלה מנסיון, וגם דרך הוויפי לא אמור להיות בעיה כל שהיא, אם כי אין לי נסיון בזה.
-
RE: ראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד
@שני אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@clickone אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
@frize37 אמר בראוטר וקו נייח של נטוויז'ן (סלקום), תשתית בזק, ספק 019 , וסינון נטפרי - הטלפון לא עובד:
מכיון שאם נשארתם רק בטלפון בנטויזין ואתם משתמשי נטפרי עם אחד הספקים, אז ברור שהמשתמש והסיסמה שלכם התשנה ואינו המשתמש שקיבלתם מ013
בשיחה עם שירות הלקוחות אפשר בכזה מקרה לבקש מהם שהראוטר יעודכן בשם המשתמש שלכם בספק של נטפרי
נכון מאוד. שכחתי לגמור את ההודעה ולכתוב שזה מה שחייבים לעשות...
בחברת נטויזון קרואים לזה לקבוע את שם המשתמש והסימסא, יש לציין כי לא כל הנציגים יודעים על זה ויש להתעקש על זה ולבקש מהנציג להפנות לנציג מומחה שיודע מה זה
סליחה על ההקצפה פשוט כעת זה קרה לי שוב.
אני מנסה להבין מה אני אמור לדרוש מנטויזן האם לקבע את השם משתמש והסיסמא שלהם או של 019 הספק בנטפרי?
מה שקרה לי כעת זה שהגדלתי חבילה ואז באורח פלא הרשת התנתקה -
RE: eSIM בנטפרי
@frize37 יש לך נסטיק שתומך ב G5?
והאם אתה יודע לומר האם המהירות הזאת משפיעה גם על נסטיק בדור 4