השירות הוא אחלה של שירות מי שרוצה "סים כשר" מסונן שיפנה לסים כשר 08-802-18-18 השירות התמיכה ההיענות ובקיצור הכל
שווה כל שקל
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי charoset
-
סים כשר
-
RE: החבילה נגמרת מהר
כפי מה שידוע לי שבחברת "סים כשר" חוסמים מלכתחילה את העדכוני ווינדוס היות ולקוחות שיש להם חבילות קטנות לא ידעו ופשוט נפח הגלישה שלהם הלך ונגמר מבלי ידיעתם ואז מתקשרים לחברה ואומרים לא ידעתי, אז מי סופג את זה? ברור שלא הלקוח אלא הספק ולכן חסמו את זה, אך מי שבכל זאת מעוניין בכך פונה לנטפרי או לסים כשר והם שולחים במייל קישור שפותח את העדכונים.
-
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לגבי נושא השירות שדובר כאן אני רוצה להגיב משהו בנושא אולי אפילו הייתי צריך לפתוח לזה אשכול חדש אך בכל זאת אכתוב את זה כאן.
אני לקוח של חברת "סים כשר" כבר המון זמן (מאז תחילת 2018) ומצטער לומר אך השירות שלהם היה ברמה הכי גרועה שניתן עדיין לתייג תחת הכותרת "שירות", שזה אומר שהייתי משאיר הודעות ומחכה לשווא שיחזרו אליי, הייתי מחכה שעות על הקו שיענו לי וזה לא קרה, אך אני נשארתי לקוח שלהם היות ואין הפרוטה מצויה בכיסי ולא יכולתי כל יום לעבור מחברה לחברה מחוסר שירות, ויהי היום ואני הייתי צריך עזרה בהגדרת הAPN ואני מתקשר לסים כשר ולא היה מענה אך אני שומע הודעה מוקלטת שאומרת שיש כינוס נציגים למען שיפור השירות, צחקתי לעצמי במרירות איך הם יכולים כבר לייעל את השירות שכבר כך המון שנים, אך השארתי הודעה ברורה עם שם מס' טלפון והבקשה, לא עוברים שעתיים (זמן הכינוס) ונציג חוזר אלי ואומר לי שהוא ראה שהשארתי הודעה אז הוא חוזר אלי ואני פשוט הייתי בהלם שחזרו אלי ושאלתי את הנציג בדוגרי מהקרה שהוא חזר אלי אז הנציג אומר לי שב"ה בחודשים האחרונים החליפו את הנציגים בשירות הלקוחות ומאז הם לא מסיימים יום מבלי לחזור לכל ההודעות + השיחות שלא נענו.
מאוד נהניתי מזה ואמרתי לעצמי שאני חייב לפרסם את זה למען ידעו שהשירות של סים כשר באמת התייעל ובאמת אני ממליץ מכל הלב על "סים כשר"
בהצלחה רבה
אחד מתוך אלפי לקוחות של סים כשר -
RE: מה לעשות? יש לי צורך בוואצפ
בנושא זה רציתי לציין שהיות ואני משתמש עם וואטסאפ על המחשב ורציתי בכל מאודי להצטרף לשורות לקוחות נטפרי, התקשרתי לסים כשר ומרתי להם שאני רוצה להתחבר דרכם ואני צריך וואטסאפ אז הנציג שאיתו דיברתי אתמול כמדומני שקוראים לו פיני אמר לי שקודם אבדוק מול נטפרי לפני שאני סוגר על חבילה כי הוא לא יכול לקחת אחריות שיפתחו לי.
נכון שאני לא לקוח בנטפרי כי לא אישרו לי וואטסאפ אך אני מאוד מרוצה שאמרו לי את זה קודם סיום העיסקה וממנו ילמדו וכן יעשו כל המשווקים
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי charoset
-
תקלה בגוגל דרייב?
לאחרונה אני נתקל בבעיות בהורדה מגוגל דרייב (כשאני משתמש עם מחשב נטפרי), קופץ לי : השרת נתקל בשגיאה.
האם נטפרי חוסמת את ההורדה מהדרייב?
לא מדובר בקבצים ששותפו אלא שאני העליתי לדרייב. -
RE: לְרבּוֹת מודעות של הפורום לחבר החדש, אחרת אין שום סיכוי להשפעה של המשתמשים!
@מעמד אני חושב לעצמי עם מי יש לי פה עסק הרי מובן מאליו שכשאני צריך מכונת כביסה אני לא מחפש את זה בפורום נטפרי, אך מה שכן לא הבעתי את עצמי נכון שכשאני מחפש משהו בנטפרי אני פותח את הפורום, וחוץ מזה זה סתם טוב בשביל הידע
-
RE: השכרת נטסטיק של נטפרי
כמה שאני יודע שחנות סלולרי בגדול ברחוב קאליש 8 עובד עם סים כשר ואפשר להזמין אצל סים כשר ולקחת את זה מהחנות
-
RE: השכרת נטסטיק
כמה שאני יודע שחנות סלולרי בגדול ברח' קאליש 8 עובד עם סים כשר ואם מזמינים אצל סים כשר אפשר לקחת את זה מהחנות
-
RE: 019 + נטויז'ן - הילכו שניהם יחדיו?
כמה שאני יודע שבסים כשר יש ספק של טריפל סי שעובד עם נטויז'ן
-
RE: מה לעשות? יש לי צורך בוואצפ
בנושא זה רציתי לציין שהיות ואני משתמש עם וואטסאפ על המחשב ורציתי בכל מאודי להצטרף לשורות לקוחות נטפרי, התקשרתי לסים כשר ומרתי להם שאני רוצה להתחבר דרכם ואני צריך וואטסאפ אז הנציג שאיתו דיברתי אתמול כמדומני שקוראים לו פיני אמר לי שקודם אבדוק מול נטפרי לפני שאני סוגר על חבילה כי הוא לא יכול לקחת אחריות שיפתחו לי.
נכון שאני לא לקוח בנטפרי כי לא אישרו לי וואטסאפ אך אני מאוד מרוצה שאמרו לי את זה קודם סיום העיסקה וממנו ילמדו וכן יעשו כל המשווקים -
RE: מכרתי לאחד את הסטיק Huawei E8372h-608 ו... לכל בעלי הנסיון משווע לעזרתכם !
לגבי נושא השירות שדובר כאן אני רוצה להגיב משהו בנושא אולי אפילו הייתי צריך לפתוח לזה אשכול חדש אך בכל זאת אכתוב את זה כאן.
אני לקוח של חברת "סים כשר" כבר המון זמן (מאז תחילת 2018) ומצטער לומר אך השירות שלהם היה ברמה הכי גרועה שניתן עדיין לתייג תחת הכותרת "שירות", שזה אומר שהייתי משאיר הודעות ומחכה לשווא שיחזרו אליי, הייתי מחכה שעות על הקו שיענו לי וזה לא קרה, אך אני נשארתי לקוח שלהם היות ואין הפרוטה מצויה בכיסי ולא יכולתי כל יום לעבור מחברה לחברה מחוסר שירות, ויהי היום ואני הייתי צריך עזרה בהגדרת הAPN ואני מתקשר לסים כשר ולא היה מענה אך אני שומע הודעה מוקלטת שאומרת שיש כינוס נציגים למען שיפור השירות, צחקתי לעצמי במרירות איך הם יכולים כבר לייעל את השירות שכבר כך המון שנים, אך השארתי הודעה ברורה עם שם מס' טלפון והבקשה, לא עוברים שעתיים (זמן הכינוס) ונציג חוזר אלי ואומר לי שהוא ראה שהשארתי הודעה אז הוא חוזר אלי ואני פשוט הייתי בהלם שחזרו אלי ושאלתי את הנציג בדוגרי מהקרה שהוא חזר אלי אז הנציג אומר לי שב"ה בחודשים האחרונים החליפו את הנציגים בשירות הלקוחות ומאז הם לא מסיימים יום מבלי לחזור לכל ההודעות + השיחות שלא נענו.
מאוד נהניתי מזה ואמרתי לעצמי שאני חייב לפרסם את זה למען ידעו שהשירות של סים כשר באמת התייעל ובאמת אני ממליץ מכל הלב על "סים כשר"
בהצלחה רבה
אחד מתוך אלפי לקוחות של סים כשר -
RE: החבילה נגמרת מהר
כפי מה שידוע לי שבחברת "סים כשר" חוסמים מלכתחילה את העדכוני ווינדוס היות ולקוחות שיש להם חבילות קטנות לא ידעו ופשוט נפח הגלישה שלהם הלך ונגמר מבלי ידיעתם ואז מתקשרים לחברה ואומרים לא ידעתי, אז מי סופג את זה? ברור שלא הלקוח אלא הספק ולכן חסמו את זה, אך מי שבכל זאת מעוניין בכך פונה לנטפרי או לסים כשר והם שולחים במייל קישור שפותח את העדכונים.
-
RE: לְרבּוֹת מודעות של הפורום לחבר החדש, אחרת אין שום סיכוי להשפעה של המשתמשים!
אכן כן מאז שנודע לי הדבר שהוא "פורום נטפרי" לא עובר יום ואני לא מעיין בו ולא מוצא פה דברים אשר לא ידעתי עד הנה איך להשתמש בהם.
ונראה לענ"ד שכאן המקום גם להודות לכל אלו אשר מלבד ידיעתם בשלל הנושאים המדוברים כאן משתפים את האחרים כדי להקל להם
חזקו ואמצו!!!