זה שיש פורום פעיל שמבוקר ומופעל על ידי נטפרי ולא מסתירים בו את התקלות (וגם מציינים אותם במדריכים), זה כבר סיבה משכנעת,
מהיכרותי עם משרדי מוסדות שונים שהיו עם סינונים אחרים ברמות שונות עולה כי עיקר הבעיה שמנעה מהם להתקדם לסינון ברמה מקסימלית כשל נטפרי היא מהחשש שאתרים חיונים ייחסמו או לא יפעלו כשורה וכד' וכמובן גם בשל חוסר הידיעה על נטפרי ,
(ובפרט שלא תמיד רבני המוסד מודעים להבדלם בין הסינונים..).
וכמובן אם זה משווק נטפרי מהקהילה שהוא גם טכנאי זה יכול יותר לשכנע מאשר טכנאי עלום בחברה כלשהי.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משה לוי
-
RE: יש כאן מישהו שקשור לחינוך העצמאי ? (הנידון - צירופם לנטפרי)
-
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
https://netfree.link/wiki/רשימת_משווקים
יש כאן רשימה של סוכנים שעודים עם קווים של נטפרי תבחר לך אחד והוא יחסוך לך עבודה
-
RE: תמיכה במערכת הפניות ל-VPN
אם יהיה VPN זמין ובקלות לא אמורה להיות שום סיבה שלא כל משתמש נטפרי יתקין את וויפרי ומי שלא לא מדובר עליו כלל
-
RE: נטסטיק אלחוטי - מתנתק, נכבה, יושן...
שלום רב,
בצד שמאל של שורת המשימות יש ללחוץ על סמל הרשת וכשמופיעה הרשת הרצויה יש ללחוץ ולמלא לפחות את הAPN
ושאר הפרטים, אך אם זה לא עובד אפשר לנסות לברר אצל ספק (לא בנטפרי) את שאר הפרטים
נ.ב. אם חלון הרשת נעלם יש להחזיק את כפתור ווינדוס לחוץ,
מצורף בזה קישור לAPN והפרטים שיש למלא בכל ספק
https://www.prepaidisraelisim.com/APN_Settingsבהצלחה
-
RE: ccleaner בעברית
עד כמה שידוע לי הסיבה היא שבמשתמש רשום ברכום הוא אוסף את כל הנתונים כדי שיהיו מסונכרנים גם כשמשתמשים במחשב אחר תחת אותו משתמש ,
לכאורה הפתרון הוא להיכנס להגדרות הסנכרון ושם לעדכן באלו נתונים הנך מעוניין ובאלו לא
בברכה -
RE: שאלה בקשר לחבילה מומלצת לאינטרנט קווי
נראה לי שהתנתקות יותר קשורה לתשתית {חיבורים בעייתיים} או לראוטר עצמו ולכאורה לא קשור לספק
-
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
1 לפעמים התשתית ישנה או מוגבלת אך אפשר לוודא זאת בבדיקה פשוטה של נציג שירות
בד"כ תשתית וספק באותה חברה יצא יותר זול
2 יש חברות שדורשות שטכנאי יתקין וצריך לבדוק בכל אחת לפעמים גם גובים על זה ביקור אפילו בלקוח חדש
3 הראוטר ניתן בהשאלה או בהשכרה ואמור להיות כתוב בחשבונית, בכל אופן גם אם הוא שלך לא בכל חברה הוא יעבוד טוב בפרט שיש חברות שבמקרה שהראוטר שלהם טוענות שאין להם גישה וכך אם יש בעיות יותר קשה להסתדר,
4 טלפון היחיד בלי בעיות זה בזק אבל המחיר בהתאם יש לי נסיון גם עם פרטנר וגם עם בזק בינלאומי,
באינטרנט כנראה 019 נותנים שירות הכי טוב במחיר הכי זול -
RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
כל הדיבורים על שירות לקוחות מעבר לנורמה הוא מוזר.
דבר ראשון לגבי קו נייח לא שמענו על תקלות מיוחדות מי ששמע מוזמן להגיב,
לגבי קו סלולר:
אם נראה שיורידו את המחיר בחברות למי שפותח קו דרך משווק שדואג לכל נושא החיבור וההגדרות אולי נוכל להאמין שזה נטל בשבילן.
נניח שאכן החיבור לנטפרי מצריך יותר התעסקות אם כן זה הגיוני לקחת על דמי חיבור למשל כמו שלוקחים על סים של גולן ורמי לוי.
אבל מה פתאום להעלות את התעריף יותר מדאטה פרוץ ?
הרי גם כך כשמדובר בתקלות שלא מוכח שהן קשורות אליהן יותר קל להן להאשים את נטפרי, וכשמדובר על תקלות טכניות כחיבור וכד' אין שום הבדל אם זה קו נטפרי או פרוץ, אף אחת מהחברות לא עושה טובה למישהו הם באו להרויח כסף וזו זכותן אבל אסור לתת להן לנצל את המצב,
גם לגבי התחייבויות במעבר לספק אחר, ברגע שבחברות יבינו שזה תנאי בסיסי, הן יאלצו לקבל אותו כמו שכל חברות התקשורת קיבלו את הדרישה שלא לנייד מספר כשר מדובר בנתח שוק הולך וגדל שאף חברה לא תרצה לותר עליו ואילולי התביעה הידועה בודאי התחרות היתה גדולה פי כמה.
אשמח לקבל תגובות ענייניות
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי משה לוי
-
RE: סיב פרטנר
אני לא מדבר ברמיזות,
התקשרתי לפרטנר, הגיע טכנאי של פרטנר והתקין ציוד של פרטנר עם יוזר של פרטנר, (קיבלתי גם חשבונית של פרטנר) אחרי כל זה כשראיתי שאין להם אופציה לנטפרי (הסוכן טען שחשב שאני מתכוון לנטספארק) התנתקי ובדקתי עם בזק וראו שהם יכולים להתחבר לתשתית הסיב של פרטנר, וזה מה שעשיתי. -
RE: סיב פרטנר
שוה לבדוק עם בזק,
כי יש ביניהם שיתוף פעולה או בעלות על חלק מהסיבים של פרטנר,
לי היה פרטנר והבטיחו לי ספק נטפרי וזו היתה טעות של הפקיד כיון שאף פעם לא היה להם אופציה לנטפרי,
אחר כך בדקתי עם בזק וחיברו אותי על אותה תשתית של פרטנר ואז הטכנאי אמר לי שיש שיתוף פעולה ואו בעלות,
כל זאת על אף שכשבדקתי לפני הכל היה נראה שאין תשתית סיבים שקשורה לבזק. -
RE: איטיות מחרידה באתר אליאקספרס - קשור לנטפרי?
שלום,
גם בספק בזק האיטיות נוראה ,
וגם בסיב אופטי המצב דומה,אמנם אחד מטכנאי נטפרי כאן בפורום כתב לי לנסות לבדוק בחלון גלישה בסתר ו/או לאחר נטרול תוספים קאש וקוקיס,
לא הספקתי לבצע זאת -
איטיות מחרידה בעלי אקספרס
שלום לכולם,
חשבתי שזה קורה רק לי,
אבל כבר נתקלתי בהרבה אנשים שטוענים שמאז שדרוג האתר של עלי אקספרס
הוא נהיה מאוד איטי ובהרבה מקרים גם נתקע באמצע תהליך של קניה או תשלום וכד',
יש מה לעשות עם זה ?לדוגמא הזמנתי כעת הזמנה של כמה דברים חשובים לי ובמקום לסגור את ההזמנה הזאת הוא סגר הזמנה שביטלתי מזמן,
רק כעת אחרי שהדברים הגיעו גיליתי שהם מהזמנה שביטלתי. -
RE: סיבים בזק עם נט פרי
אני עשיתי לפני שבוע דרך IB תקשורת , בינתיים לא ראיתי ניתוקים בכלל,
ברוב הפעמים שבדקתי מהירות (רק בגלל שהבטיחו ניתוקים) המהירות היתה יותר מתשתית סטנדרטית של נחושת,
בגלל שהמחשב עמוס ולא דחוף לי תוצאות הבדיקה אני לא סוגר כרטיסיות וכ'
חלק מהפעמים התוצאות היו בהתאם למובטח,בכל אופן ניתוקים או איטיות חריגה לא הרגשתי כלל,
אציין כי אני משתמש בעיקר בשעות הערב,ליותר פרטים אפשר להשאיר כן תגובה ואשתדל לפרט.
-
יש ספק סיבים של נטפרי שעובד עם סיב של פרטנר בחבילה אחת ?
שלום
ראיתי הרבה מלל בעניין, אבל השאלה שלי
יש ספק סיבים של נטפרי שעובד בחבילה אחת עם סיב של פרטנר ?אני יודע שיש אפשרות לספק נפרד
אבל אני מחפש מישהו שמחבר בחבילה אחת ללא צורך בספק נוסף .
תודה רבה -
פתיחת קישור ע"י תמיכה טכנית במסלול מצומצם
שלום רב
ברצוני לשאול מה הכללים במקרה שאני במסלול מופחת סיכונים או אתרים בסיסים וכד,'ואני נתקל בקישור ששיך לאתר שאמנם נבדק אך אינו ברשימת האתרים הפתוחים במסלול שלי,
האם יש אופציה של פתיחה של הקישור בלבד או הורדה של קובץ כשמדובר בקובץ בלבד ? -
RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
כל הדיבורים על שירות לקוחות מעבר לנורמה הוא מוזר.
דבר ראשון לגבי קו נייח לא שמענו על תקלות מיוחדות מי ששמע מוזמן להגיב,
לגבי קו סלולר:
אם נראה שיורידו את המחיר בחברות למי שפותח קו דרך משווק שדואג לכל נושא החיבור וההגדרות אולי נוכל להאמין שזה נטל בשבילן.
נניח שאכן החיבור לנטפרי מצריך יותר התעסקות אם כן זה הגיוני לקחת על דמי חיבור למשל כמו שלוקחים על סים של גולן ורמי לוי.
אבל מה פתאום להעלות את התעריף יותר מדאטה פרוץ ?
הרי גם כך כשמדובר בתקלות שלא מוכח שהן קשורות אליהן יותר קל להן להאשים את נטפרי, וכשמדובר על תקלות טכניות כחיבור וכד' אין שום הבדל אם זה קו נטפרי או פרוץ, אף אחת מהחברות לא עושה טובה למישהו הם באו להרויח כסף וזו זכותן אבל אסור לתת להן לנצל את המצב,
גם לגבי התחייבויות במעבר לספק אחר, ברגע שבחברות יבינו שזה תנאי בסיסי, הן יאלצו לקבל אותו כמו שכל חברות התקשורת קיבלו את הדרישה שלא לנייד מספר כשר מדובר בנתח שוק הולך וגדל שאף חברה לא תרצה לותר עליו ואילולי התביעה הידועה בודאי התחרות היתה גדולה פי כמה.
אשמח לקבל תגובות ענייניות