זה שיש פורום פעיל שמבוקר ומופעל על ידי נטפרי ולא מסתירים בו את התקלות (וגם מציינים אותם במדריכים), זה כבר סיבה משכנעת,
מהיכרותי עם משרדי מוסדות שונים שהיו עם סינונים אחרים ברמות שונות עולה כי עיקר הבעיה שמנעה מהם להתקדם לסינון ברמה מקסימלית כשל נטפרי היא מהחשש שאתרים חיונים ייחסמו או לא יפעלו כשורה וכד' וכמובן גם בשל חוסר הידיעה על נטפרי ,
(ובפרט שלא תמיד רבני המוסד מודעים להבדלם בין הסינונים..).
וכמובן אם זה משווק נטפרי מהקהילה שהוא גם טכנאי זה יכול יותר לשכנע מאשר טכנאי עלום בחברה כלשהי.
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי משה לוי
-
RE: יש כאן מישהו שקשור לחינוך העצמאי ? (הנידון - צירופם לנטפרי)
-
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
https://netfree.link/wiki/רשימת_משווקים
יש כאן רשימה של סוכנים שעודים עם קווים של נטפרי תבחר לך אחד והוא יחסוך לך עבודה
-
RE: תמיכה במערכת הפניות ל-VPN
אם יהיה VPN זמין ובקלות לא אמורה להיות שום סיבה שלא כל משתמש נטפרי יתקין את וויפרי ומי שלא לא מדובר עליו כלל
-
RE: נטסטיק אלחוטי - מתנתק, נכבה, יושן...
שלום רב,
בצד שמאל של שורת המשימות יש ללחוץ על סמל הרשת וכשמופיעה הרשת הרצויה יש ללחוץ ולמלא לפחות את הAPN
ושאר הפרטים, אך אם זה לא עובד אפשר לנסות לברר אצל ספק (לא בנטפרי) את שאר הפרטים
נ.ב. אם חלון הרשת נעלם יש להחזיק את כפתור ווינדוס לחוץ,
מצורף בזה קישור לAPN והפרטים שיש למלא בכל ספק
https://www.prepaidisraelisim.com/APN_Settingsבהצלחה
-
RE: ccleaner בעברית
עד כמה שידוע לי הסיבה היא שבמשתמש רשום ברכום הוא אוסף את כל הנתונים כדי שיהיו מסונכרנים גם כשמשתמשים במחשב אחר תחת אותו משתמש ,
לכאורה הפתרון הוא להיכנס להגדרות הסנכרון ושם לעדכן באלו נתונים הנך מעוניין ובאלו לא
בברכה -
RE: שאלה בקשר לחבילה מומלצת לאינטרנט קווי
נראה לי שהתנתקות יותר קשורה לתשתית {חיבורים בעייתיים} או לראוטר עצמו ולכאורה לא קשור לספק
-
RE: האם אני סתם משלם כסף לנטוויז'ן כל חודש?
1 לפעמים התשתית ישנה או מוגבלת אך אפשר לוודא זאת בבדיקה פשוטה של נציג שירות
בד"כ תשתית וספק באותה חברה יצא יותר זול
2 יש חברות שדורשות שטכנאי יתקין וצריך לבדוק בכל אחת לפעמים גם גובים על זה ביקור אפילו בלקוח חדש
3 הראוטר ניתן בהשאלה או בהשכרה ואמור להיות כתוב בחשבונית, בכל אופן גם אם הוא שלך לא בכל חברה הוא יעבוד טוב בפרט שיש חברות שבמקרה שהראוטר שלהם טוענות שאין להם גישה וכך אם יש בעיות יותר קשה להסתדר,
4 טלפון היחיד בלי בעיות זה בזק אבל המחיר בהתאם יש לי נסיון גם עם פרטנר וגם עם בזק בינלאומי,
באינטרנט כנראה 019 נותנים שירות הכי טוב במחיר הכי זול -
RE: האם לדעתכם לא הגיע הזמן שנטפרי תתחיל לעבוד עם חברות תקשורת רגילים ולא עם מאכרים ???????
כל הדיבורים על שירות לקוחות מעבר לנורמה הוא מוזר.
דבר ראשון לגבי קו נייח לא שמענו על תקלות מיוחדות מי ששמע מוזמן להגיב,
לגבי קו סלולר:
אם נראה שיורידו את המחיר בחברות למי שפותח קו דרך משווק שדואג לכל נושא החיבור וההגדרות אולי נוכל להאמין שזה נטל בשבילן.
נניח שאכן החיבור לנטפרי מצריך יותר התעסקות אם כן זה הגיוני לקחת על דמי חיבור למשל כמו שלוקחים על סים של גולן ורמי לוי.
אבל מה פתאום להעלות את התעריף יותר מדאטה פרוץ ?
הרי גם כך כשמדובר בתקלות שלא מוכח שהן קשורות אליהן יותר קל להן להאשים את נטפרי, וכשמדובר על תקלות טכניות כחיבור וכד' אין שום הבדל אם זה קו נטפרי או פרוץ, אף אחת מהחברות לא עושה טובה למישהו הם באו להרויח כסף וזו זכותן אבל אסור לתת להן לנצל את המצב,
גם לגבי התחייבויות במעבר לספק אחר, ברגע שבחברות יבינו שזה תנאי בסיסי, הן יאלצו לקבל אותו כמו שכל חברות התקשורת קיבלו את הדרישה שלא לנייד מספר כשר מדובר בנתח שוק הולך וגדל שאף חברה לא תרצה לותר עליו ואילולי התביעה הידועה בודאי התחרות היתה גדולה פי כמה.
אשמח לקבל תגובות ענייניות