לגיטימי לחלוטין לנסות לברר למה אתר כזה או אחר נחסם.
חשוב ביותר גם להסביר את הצורך ואת הקושי להסתדר בלי.
אבל,
תנו אמון.
יושבים בנטפרי צוות חכם, עם ראש על הכתפיים, עם מסירות ודאגה לכלל ולפרט.
לא סתם מי שבחר נטפרי יכול לישון רגוע... (יחסית... האינטרנט תמד נשאר מסוכן)
לבחור להיות בנטפרי זה להפקיד בידיים נאמנות את הטיפול בסיכונים ובפרצות.
כשנטפרי חוסמים משהו חשוב, חייב להיות שיש להם סיבה טובה מאד מאד לחסימה הזו.
הם יודעים שזום זה אתר חשוב.
ומצד שני הם כנראה מודעים לבעיות ותקלות שעלולות לפגוע באנשים יראי שמים.
אז הם שומרים!
זה באמת נחמד יותר להבין ולדעת בעצמי מה לחסום ואיפה,
אבל בשביל זה צריך להפגש מקרוב בפירצה... וזה לא מומלץ.
היתרון של נטפרי, שהיא משרתת רבבות יהודים יראי שמים. וכך מספיק שמישהו אחד נתקל בבעיה ומדווח, כדי לחסוך את התקלה לכל השאר.
(ובמקביל למי שדיווח על התקלה, חשוב שכל מי שמכיר מקרוב את הצורך והנחיצות של האתר שנחסם ידווח אף הוא כדי שנטפר ידעו, וינסו לפתוח חלקית וכד')
אמון. אמון. אמון.
זה הא' ב' שחייב להיות לכל משתמש בנטפרי.
ולכל מי שיש מה לשאול, לטעון או לומר:
א. מערכת הפניות היא דרך ישירה יותר מהפורום.
ב. מי שבוחר לשאול דרך הפורום חייב לעשות זאת בטון ובשפה שמביעים אמון!! אחרת הוא מקלקל לכולם.