@ישא-ברכה-בני-ברק
שמתם לב שכתוב את סיבת החסימה האתר נחסם לפתע היות ומפר הפרה חמורה של המדיניות, כשמפיץ דברים פרוצים, ופורצי גדר.
למיטב זיכרוני זה אף פעם לא היה הסברים מפורטים על סיבת החסימה
אני חושב שזה דבר מבורך ומאוד עוזר לשקיפות
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי א
-
RE: המחדש
-
RE: להוסיף אפשרות לעריכת הפניה לאחר שנישלחה
אבל זה מוזר, כי בדרך כלל ההודעות שלא מובנות הם מטעם נטפרי.
בדרך כלל??
מחילה שאני חולק..
אבל בדרך כלל הם כן מובנות ...
-
RE: לפעמים מדלגים על תמונות בחסימה
@עובד-השם נראה לי שרוב המשתמשים לא במתח.
(אולי מי שנמצא רק בפורום ולא משתמש בסינון...)
מהסיבה הפשוטה שכולנו נמצאים באותו סינון ואם יש פשלות אז זה אצל כולם... -
RE: cnbc
@איר אתה בטוח שאתה גולש על נטפרי???
ברדק ספורט אקסטרים???
אולי באמת הגיע הזמן שתתחברו לנטפרי ותהנו מסינון מצוין....
כמובן שברדק לא יהיה אבל לא נורא.... -
RE: האתגר והפתרון לבדיקת תמונות מרובות
@מאירל יש עוד פיתרון נראה לי יותר ישים
שבכל האתרים שיש המון תמונות ובכל פעם שפותחים דף נשלחות המון תמונות לבדיקה (כמו אלי אקספרס) שתקפוץ הודעה מטעם נטפרי האם מעוניינים לשלוח את התמונות שבדף זה לבדיקה
ובדרך כלל לא צריכים שכל התמונות בעמוד ישלחו לבדיקה כך שזה יוריד מהעומס -
מניעת צלקות נפשיות במלחמה
ישר כוח לנטפרי על המדריך המושקע והמפורט
https://netfree.link/wiki/מניעת_צלקות_נפשיות -
אפליקציית מיוזיק ווליום
בימים האחרונים עלתה האפליקציה החדשה של קול חי מיוזיק אבל לבנתיים משתמשי נטפרי לא יכולים להשתמש בגלל בעיה טכנית במערכת הפניות כתבו שיש לפנות למפתח האפליקציה.
ניסיתי לחפש אפשרות ליצירת קשר באתר אבל כנראה לא חיפשתי מספיק...
בכל אופן מי שיכול לפרסם כאן את המייל. וכן לפנות לקול חי על מנת שגם משתמשי נטפרי יוכלו להנות מהאפליקציה יבורך -
RE: אפליקציית מיוזיק ווליום
לבנתיים נראה שלא התקדם כלום
מי שמעוניין באפליקצייה ועדיין לא פנה לקול חי מוזמן לפנות ככל שיהיה יותר פניות כך יתייחסו לזה יותר ברצינות -
RE: איך מדווחים על הסרטה לא ראויה?
@אין-על-נטפרי 3 נקודות בצד, ולדווח על תוכן לא ראוי.
ואפשר גם לפתוח פניה איך צורך בנקודות -
RE: הגבלת כתיבה בפורום
@שלום-שלום-שלום יש אשכול שננעל לפני תקופה הועלו שם רעיונות אני חושב שכדאי מאוד ליישם חלק מהרעיונות על מנת למנוע את חלק מהתגובות
שימו לב שרוב התגובות הבעייתיות הם ממשתמשים שהצטרפו ב 3 ימים האחרונים
קישור לאשכול https://forum.netfree.link/topic/11078/טרולים-בפורום -
RE: מכשיר לוייז ופנגו
@י-ב א המחיר יקר משמעותית
ב הסינון הוא על מכשיר והסים פרוץ... -
RE: מרכז הפניות
אני רוצה להוסיף שהייתי בסינונים אחרים ששילמתי הרבה יותר מנטפרי ולא קיבלתי שירות כמו שמקבלים בנטפרי... וכנראה מי שמתלונן בצורה כזו מעולם לא התנסה בסינונים אחרים
-
RE: מי שמתעסק בהתקנה של נטפרי על טאבלט
@סיוע אפשר לקנות טאבלט רגיל ולהתקין עליו וייפרי לאחר התקנת הוייפרי יש לך את חנות האפליקציות של נטפרי רוב האפליקציות עובדות ללא תקלות
קודם הקנייה יש לשלוח למערכת הפניות את הדגם לבדוק אם המכשיר נתמך
לגבי הדרן צריך לקנות מהם את המכשיר(המחיר יותר יקר משמעותית) ואם רוצים גם דפדפן יש לשלם גם תשלום נפרד לנטפרי
ההבדל בין הדרן לנטפרי שבהדרן יש אפשרות לאפליקציות שלא עובדות בנטפרי או מבחינה טכנית או מסיבה של כשרות ובנוסף בנטפרי יש אפשרות רק לטאבלט -
RE: המחדש
@אינו-יודע-לשאול אפשר לדבר על הבעיות הרוחניות אין צורך לכתוב שהעורך כותב בשפה עילגת אין לזה קשר לסינון
ועל זה לכאורה דיברו שזה לה”ר
לא נראה לי שהם יצאו מכלל עמיתך -
RE: אשמח אם יעשו רשימה של האפליקציות שפתוחות בנטפרי
@אברהם-א-0 צילום מסך ?
יש למעלה מ 1000 אפליקציות
אם אתה רוצה לבדוק על אפליקציות ספציפיות תשאל כאן וישמחו לעזור -
RE: אפשרות שליחה לנטפרי גמישה יותר
@נאוה-ג יש אפשרות להיכנס עם סיסמא ולשמור את הססמא במנהל הסיסמאות כך שבכל פעם שנכנסים יש מילוי אוטומטי של הסיסמא זה הרבה פחות מסורבל