@Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:
אפשרות של תמיכה בטלפון/שליטה מרחוק להאדם הפשוט שלא רוצה/יודע ליכנס להנושא של פניה והקלטות וחוזר חלילה עד שהבעיה יפתר, בשיחת טלפון זה יתאפשר לו כמובן שלא מדברים על פניות של פתיחת אתרים, יותר בכיוון של תקלות ובעיות שונות.
כמנהל מחלקת מיחשוב במוסד שמשמתמש בנט.פרי.
על אף שהשירות של נט.פרי מעולה.
אם יש אפשרות לתמיכה צמודה, מוכן לשלם אפילו 100-150 ש"ח לשעה. או לשלם עוד כמה עשרות שקלים חודשי.
אולי זה צריך להיות דרך הספק. מישהו שכשיש לי איזה בעי'ה, הוא "איתי"
כמו כן,
א. אשמח למסלול VIP בתשלום "עסקי" , שבו התמונות מסוננות לפני אחרים, בקשות בכלל וחריגות בפרט מטופלות באופן מתועדף. וכו'.
ב. באם אפשר לשלם סכום מסויים על מנת לתעדף פיתוחים (מעבר להצבעה) - אני חושב שיהיו מקרים שנשקול את זה