החלטתי לבדוק ביום סתמי קצת נתונים. הנה הם לפניכם.
תוך 8.15 שעות:
מעל 500,000 תמונות נבדקו
מעל 500 פניות נענו
מעל 130 קטעי וידאו נבדקו
מעל 100 אתרים דורגו
מצורפים תמונות:
החלטתי לבדוק ביום סתמי קצת נתונים. הנה הם לפניכם.
תוך 8.15 שעות:
מעל 500,000 תמונות נבדקו
מעל 500 פניות נענו
מעל 130 קטעי וידאו נבדקו
מעל 100 אתרים דורגו
מצורפים תמונות:
רעיון: שיהיה סימון ליד כל תוסף בחנות האם הוא כבר מאושר בנטפרי, או שהוא כבר חסום, או שההתקנה תשלח אותו לבדיקה.
עוד מעט מגיעים לרבע מיליארד תמונות שנבדקו בנטפרי!
רבע מיליארד!!!
כל המשתמשים מוזמנים להביע כאן את ברכותיהם ואיחוליהם למנהלי נטפרי שעושים למענינו 24 שעות ביממה, ונצרף רשמים קצרים מהווי החיים שלנו בנטפרי מאז שהצטרפנו.
@GolanArt אתה מוזמן להכין איזה עיצוב מעניין (שאולי יתנוסס בחיפוש גוגל), למרות עיסוקיך לאחרונה בפורום הנפלא שפתחת...
בימים בהם קוראים בתורה על יציאת מצרים, מ''ט שערי טומאה, נטפרי מציינת סינון של מיליארד תמונות מתוך האינטרנט, מ''ט שערי טומאה של ימינו. אשריכם ישראל. כשמשיח יבוא בקרוב ממש יהיה לכם במה להתגאות. @administator
מה יותר מרגש? זה שמתקרבים לחצי מיליון פניות, או זה שמתקרבים לחצי מיליארד תמונות?
זה יגיע תוך שבועיים לערך, וזה תוך כמה חודשים, אבל שניהם נראים באופק..
ההודעה נכתבת בעקבות התמונה ה-400.000.000 שתיבדק בע"ה הערב.
הרעיון: שיהיה אפשר לשלוח הקלטה קולית במערכת הפניות.
כמו בוואטסאפ.
יקל להסביר את הבעיה.
כבר עלה בעבר בפורום, ונזכרתי כעת בזכות זעקת @yzahn על הנגשת נטפרי לאנשים שקשה להם.
אכן, יש מגוון קשיים לאנשים, אבל זה יכול לענות על סוג מסויים של קושי.
@מעמד עצם קיומו של דף ההצבעות כבר מלמד מה זה נטפרי.
הלוואי וכל שירותי הלקוחות היו לומדים את זה מנטפרי.
הצעה: שיוכלו לשלוח הקלטות שמע במערכת הפניות. כמו בוואטסאפ. ע"מ להקל להסביר. הן המתנדב של נטפרי והן הלקוח
רעיון מס' 1:
לגייס מיליון ש"ח.
זה לא בשמים אם עובדים בשיטה החדשה של צ'ארידי שכל אחד מתחייב על סכום.
צריך ש @GolanArt יעצב איזה דף התרמה ושכל אחד יוכל להתחייב על סכום
נטפרי שידרגו את ההערכת הזמן!
1
2
אגב, ההערה למטה שיתכן שהפניות של 3 נקודות טופלו לאט יותר בגלל המורכבות שלהם, חשובה ביותר!!
ברור שהפניות הפשוטות עם שלושת הנקודות טופלו יותר מהר מנקודה אחת/שתיים. פשוט אנשים שולחים בעיקר את הפניות המורכבות על 3 נקודות.
אולי כדאי שנטפרי ישדרגו עוד יותר ויכתבו:
X% מהפניות שנשלחו בשעה הזאת מהסוג: בדיקת אתר/תמונה/וידאו, ויהיה אפשרות לבחור סוג.
משתמשי נטפרי היקרים!
היזהרו מלגלוש (תרתי משמע) לרכילות ולשון הרע.
צריך ללכת על החבל הדק בין ניסיון להציל את נטפרי, מול פרסום שמות של עובדים בחברות שונות ללא תועלת.
יש לך איך לעזור? אתה בטוח שהפיתרון זה לכתוב בפורום ולא לשלוח ל @magicode? אל לנו להיגרר למקומות שהם גוררים אותנו, ואל לנו לשכוח שבמוצאי שבת מתחילים להגיד סליחות (אני חושב שריבוי משתמשים ובראשם @magicode בכבודו ובעצמו כבר אומרים כמעט 3 שבועות...)
כשהתחיל בדיקת סרטונים פרטניים ביוטיוב - זה היה מהפכני.
אבל כשהתחילו לדבר על פתיחת ערוצים שלמים - זה היה ממש חלומי.
כן, בנטפרי, הסינון הכי קפדני שיש, יהיו ערוצים שלמים ביוטיוב, פתוחים לגמרי, ויהיה חוויית צפייה והאזנה.
פתאום גילינו שאפשר גם נוחות וגם קדושה.
ואז, לאט לאט, עוד ועוד ערוצים נפתחים, והנה יש לנו עשרות אלפי שיעורים, בכל נושא שהוא.
והכל בשקט ובצינעא.
@הגוף-והנפש אמר בהקמפיין לפתיחת סניף נטפרי בארצות הברית:
@אהרן
לפי הבנתי הדלה יש 9 מיליארד גויים רק רוצים לנצל את מינימום המחיר ששייך להשיג ובשביל זה צריך איש קשר שנמצא בשטח ורק במקומות מסויימים בעולם
הגמרא כותבת שכשיבוא משיח יהיה לכל יהודי ששמר על מצוות ציצית 2800 עבדים.
הרבה תמהו מה יעשו עם כ"כ הרבה עבדים, ויש בזה תשובות רבות.
אך הנה, בעמדנו קרוב ממש לגאולה, ועם התחלת ההתנוצצות שלה, אנו מתחילים לראות במוחש את התחלת קיום הייעוד.
@shraga @magicode כשבאים לפתח משהו בהתאם לכמות ההצבעות, יש לקית בחשבון את העובדה הפשוטה שההבעה על תוכנת/אפלקציה WIFREE לאנדרואיד - בטוח שהיא אמורה לקבל הרבה יותר הצבעות, אלא שאלה שצריכים אותה עדיין לא נמצאים בנטפרי, ומסתמא גם אין להם חשבון..
השאלה היחידה אם לנטפרי חשוב יותר נוחות הלקוחות הקימיים או להציל עוד יהודים
אחרי אישור המנהלים עשיתי דף בויקי.
המשתמשים מוזמנים לערוך, לנסח, לתקן, להוסיף, לתרגם, לעצב וכו'.
@שלו, @סופר, @מעמד, @shraga, @ליכט
http://wiki.netfree.link/index.php/ערוצים_ביוטיוב_הפתוחים_בנטפרי
@Chocolate כולנו מכירים את ר' @קרש הפועל רבות למען נטפרי בחו"ל, כך שהוא לא צריך להציג את עצמו...