@frize37 אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@rut סליחה על השאלה.
כאן זה שוק?
הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום
@aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
לא תמיד צריך להתקיף
כבר מזמן רציתי להעיר (לא ח"ו להתקיף), שיש כאן הלך רוח שכל מי שמנסה לבקש עזרה - קצת בחוזקה, מיד קמים עליו בצעקות ומנסים להגן על 'נטפרי' - איך אתה מעז לדבר כך 'נטפרי הוא הכי טוב בעולם ואין לאף אחד זכות לערער על כך, כגון לאחרונה היתה כאן אימרה 'אף אחד לא עובד אצלך', או אימרות כמו 'תחפש לך סינון אחר', לך תעבוד בלי סינון וכדומה. כמובן שאין זו דרך נכונה להתקיף גם במקום שמשלימים דמים יקרים, אבל אין זה נכון גם לתקוף את התוקף, ובפרט שלא מדובר באנשים שתוקפים ממש, אלא מרוב תיסכול הם כותבים קצת בצורה חזקה שיכול להשתמע כתקיפה. על כן רציתי להסביר שתדונו אותם לכף זכות, וכך כשתראו תלונות מעין אלו תגיבו בהתאם.
לדוגמא, יהודי תמים שאינו משתייך לאיזה קהילה גדולה מסויימת, אלא יהודי כשר וירא שמים שלצורך פרנסתו נאלץ לקנות מחשב, או שהתחזק ורוצה להישמע לגדולי ישראל, מתקשר לועידת הרבנים לביצור חומת הדת, ושואל אותם איך צריך להתנהג על פי גדולי ישראל. בוועדה עונים לו שנכון להיום הסינון הכי טוב הוא 'נטפרי'.
הולך היהודי ומתקשר לנטפרי ועושה מנוי, והנה כמה ימים אחר כך יש לו תקלה, הוא שולח פנייה -ואין קול ואין עונה, הוא מנסה בפורום וגם אין מענה, בראותו כך הוא צועק 'איפוה אתם, למה לא עונים לי ?, ועלזה הוא כבר מקבל צעקות - היתכן שהעזת לערער על השירות של 'נטפרי'.
חז"ל לימדו אותנו הווי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, יהודי שואל שאלה תענה לו בכבוד, תסביר לו ותפרט לו מה שידוע לך, גם אם אין לך פיתרון תזדהה איתו ותסביר לו שיש דברים שלוקח זמן - פשוט 'ואהבת לרעך כמוך'.
ולצוות נטפרי @administrators היקרים, לפעמים אדם שולח פנייה, ובזמן שאתם עמלים על זה, הוא חושב שאתם חולמים. העצה לכך להוסיף תגית, או אפילו להחזיר פנייה שהפנייה התקבלה והיא בטיפול, ואם שייך אפילו לכתוב זמן משוער שזה יטופל. או כמו בנידן דידן לפרט שהבעיה סבוכה וזה יקח זמן, כך כולם יהיו מרוצים.
אכן שנטפרי זה עמותה ללא כוונת רווח, אבל גם בלי רווח אנחנו צריכים להיות בני אדם, להתייחס בכבוד הראוי לכל אחד, ולהשתדל שכל אחד יהיה מרוצה כאן.
בהצלחה רבה