• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. סופר
    3. הגבוה ביותר
    מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 4
    • נושאים 46
    • פוסטים 1,114
    • קבוצות 1

    פוסטים

    פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת
    • RE: האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

      @frize37 אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

      @rut סליחה על השאלה.
      כאן זה שוק?
      הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
      הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"

      לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום

      @aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

      @frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
      אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
      לא תמיד צריך להתקיף

      כבר מזמן רציתי להעיר (לא ח"ו להתקיף), שיש כאן הלך רוח שכל מי שמנסה לבקש עזרה - קצת בחוזקה, מיד קמים עליו בצעקות ומנסים להגן על 'נטפרי' - איך אתה מעז לדבר כך 'נטפרי הוא הכי טוב בעולם ואין לאף אחד זכות לערער על כך, כגון לאחרונה היתה כאן אימרה 'אף אחד לא עובד אצלך', או אימרות כמו 'תחפש לך סינון אחר', לך תעבוד בלי סינון וכדומה. כמובן שאין זו דרך נכונה להתקיף גם במקום שמשלימים דמים יקרים, אבל אין זה נכון גם לתקוף את התוקף, ובפרט שלא מדובר באנשים שתוקפים ממש, אלא מרוב תיסכול הם כותבים קצת בצורה חזקה שיכול להשתמע כתקיפה. על כן רציתי להסביר שתדונו אותם לכף זכות, וכך כשתראו תלונות מעין אלו תגיבו בהתאם.

      לדוגמא, יהודי תמים שאינו משתייך לאיזה קהילה גדולה מסויימת, אלא יהודי כשר וירא שמים שלצורך פרנסתו נאלץ לקנות מחשב, או שהתחזק ורוצה להישמע לגדולי ישראל, מתקשר לועידת הרבנים לביצור חומת הדת, ושואל אותם איך צריך להתנהג על פי גדולי ישראל. בוועדה עונים לו שנכון להיום הסינון הכי טוב הוא 'נטפרי'.
      הולך היהודי ומתקשר לנטפרי ועושה מנוי, והנה כמה ימים אחר כך יש לו תקלה, הוא שולח פנייה -ואין קול ואין עונה, הוא מנסה בפורום וגם אין מענה, בראותו כך הוא צועק 'איפוה אתם, למה לא עונים לי ?, ועלזה הוא כבר מקבל צעקות - היתכן שהעזת לערער על השירות של 'נטפרי'.
      חז"ל לימדו אותנו הווי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, יהודי שואל שאלה תענה לו בכבוד, תסביר לו ותפרט לו מה שידוע לך, גם אם אין לך פיתרון תזדהה איתו ותסביר לו שיש דברים שלוקח זמן - פשוט 'ואהבת לרעך כמוך'.
      ולצוות נטפרי @administrators היקרים, לפעמים אדם שולח פנייה, ובזמן שאתם עמלים על זה, הוא חושב שאתם חולמים. העצה לכך להוסיף תגית, או אפילו להחזיר פנייה שהפנייה התקבלה והיא בטיפול, ואם שייך אפילו לכתוב זמן משוער שזה יטופל. או כמו בנידן דידן לפרט שהבעיה סבוכה וזה יקח זמן, כך כולם יהיו מרוצים.
      אכן שנטפרי זה עמותה ללא כוונת רווח, אבל גם בלי רווח אנחנו צריכים להיות בני אדם, להתייחס בכבוד הראוי לכל אחד, ולהשתדל שכל אחד יהיה מרוצה כאן.
      בהצלחה רבה

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • הצגת כללי הפורום

      בהמשך לקריאת הקודש של ידידנו @מעמד כאן, אצטרף לבקשה ממנהלי הפורום היקרים ובראשם @GolanArt היקר, את ההצעה דלהלן.

      1. בכל פעם שמשתשמש חדש נרשם לפורום, שיכתבו באותיות קידוש לבנה את כללי הפורום בקצרה ובאריכות.
      2. לייצר קישור לדף הכללים בחלק העליון של הפורום, כך שכל משתמש גם הותיק והמנוסה יוכל לחזור ולשנן מידי פעם על הכללים.
        הצעה זו ימנע לצורך החוזר והנשנה מקנאי הפורום לחזור ולהתריע על חריגה מהכללים, ומהצורך לייבא שוב ושוב את היד של 'בתיה בת פרעה' לכייון הלוגו של הפורומים האחים העוסקים בעניינים האחרים.
        וזה גם יחסוך אי נעימות של משתמשים תמימים שרוצים לשאול שאלה תמימה על מדפסת או טאבלט או סתם שאלה על נסטסטיק, ומיד מותקפים על עבירת תנועה חמורה של עקיפה בפס לבן, והם נעבעך לא יודעים על מה המהומה.
        אבל גם אחרי שההצעה תבוצע, אקרא בקריאה של חיבה לכל המשתמשים ובראשם הקנאים שמקנאים את קנאת המנהלים, שגם אם מאן דהוא חרג מהכללים, תחילה יש להוכיחו בנועם ובמילה רפה, ורק אם יתעקש ויחזור לסורו עד שיש חשש ל'טרול' ל"ע, ירשו לעצמם לשפוך עליו קדירה של שופכין.
        שבוע טוב לכולם
        @administrators
      פורסם בעל הפורום
      סופרס
      סופר
    • RE: עברנו את 150 מיליון!!!

      @אורי וכאן המקום להודות לידידנו עוסק בצרכי ציבור הרה"ח ר' יעקב יוסף אורזל הי"ו מעיה"ב לונדון, על עזרתו הרבה במימון פרוייקט ענק זה.
      זכות זה של מניעת ראיית מראות אסורות של 150 מיליון תמונות כפול .... אנשים, יעמוד לו למשפחתו ולזרעו, להיכתב ולהיחתם לחיים טובים ארוכים ולשלום.

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • RE: תיוג אתר עולה נקודה?

      @נטפריס אמר בתיוג אתר עולה נקודה?:

      @לביא למה אתה מתייג אותי, לא הייתה לי כל טענה על מה שאמרת, ואף אני סבור כמוך.

      כי לתייג אותך זה בחינם ☺

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • RE: אפשרות לשנות הגדרות חשבון

      @מעמד אמר באפשרות לשנות הגדרות חשבון:

      עד שאנחנו מתקשקשים פה, כבר נטפרי שינתה את הנוסח בלי ששמנו לב ובלי הרבה צלצולים

      גם בהגדרות קהילה הם שינו את הנוסח, 'כתובת זאת סגורה לפי הגדרות הקהילה אליה אתה שייך'.
      @administrators אמר

      אתם צריכים להבין שאנחנו מקבלים טלפונים בסגנון.
      .....

      כבוד המנהל היקר, האנושות הוא מוצר בעייתי בעולם, ולצערינו יש הרבה בעייתיים, אין צורך להתייחס לכל אלו שעושים את עצמם עיוורים וחירשים, חושבים שכולם רק מנסים לרדוף אותם ולהקשות עליהם את החיים. ולהם לא יעזור לעשות כזה דף או כזה דף, תמיד ימצאו מה להתלונן.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      סופרס
      סופר
    • RE: האם שוב חסמו את התגובות ב-JDN?

      @magicode כבר דיברו על זה שהרובוט נהיה מחמיר גדול בזמן אחרון, וצריך לטפל בזה, אני נתקל ביותר ויותר XXXXXXXXXXXXXXXX.
      יתכן שנהיה לו OCD וצריך לקחת אותו לטיפול התנהגותי, אם לא יעזור צריך לעבור לטיפול תרופתי. 😊

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • RE: תצוגה מקדימה בדרייב

      עוד חידוש מבית נטפרי
      ניתן גם לצפות בוידאו בתצוגה מקדימה בגוגל דרייב.

      הרב @magicode וכל הצוות @administrators אין לכם מושג כמה הועלתם לי (וכנראה לעוד הרבה) בהסדרת כל נושא הדרייב, ועל כך מגיע לכם התודה והברכה בכל מידי דמיטב.

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • RE: פיתוח שבב חומרה

      לסיכומו של ענין.
      ידידנו @יעקב-ישראל אתה נקלעת לעין הסערה מפני שאתה חשבת לתומך שפותח האשכול הגיע לדאוג ל'בחור' אותו אתה מכיר, אך מביני הפורום ואותם שקוראים את הכתוב מתחת למילים, יכולים מיד לזהות שהוא לא בא לומר מה אפשר לשפר, אלא מה לא טוב במצב הקיים. וזה עורר זעם בקרב המשתמשים והמנהלים.
      אם אכן יש פירצה, בוודאי שצריך להתריע, אבל הוא בא ואומר על דבר שפועל באופן מעולה, ולדעת @נטפריס אפילו באופן מוגזם, ומביא רעיונות לא רעיוני מהאספמיה רק בשביל להסביר למה המצב הקיים לא טוב, זה כבר מריח רע, ואף מסריח.
      ולעצם הענין, ממה שאפשר להבין מ @נטפריס, כל חיזוק (-לא נצרך) בחסימה יכולה לסרבל את כל הסינון כולו, שבדרך כלל 'יצא שכרו בהפסדו', ולכן צריך ללכת בדרך הממוצע וקצת יותר ימינה, בשביל האנשים הנורמלים והסטנדרטים בעולם הזה. מי שלא מסתדר עם זה, כבר אמר @shraga : מי שwifree לא מספיק לו צריך לאסור את עצמו מאחורי סורג ובריח שלא יעשה שטויות, שום פתרון אחר לא יתאים לו.
      ושוב נחזור על העיקרון הגדול שמלווה את נטפרי (על פי תמצית דברי @magicode בהודעה הקודמת), אין נטפרי בא להכריח אנשים לגלוש רק במקומות שהם לפי רצונם או לפי הלך רוחם, אלא נטפרי הוא אחד מכלי העזר שבא לעזור ליהודים יראים ושלימים שרוצים לשמור על עצמם ומשפחתם .
      שבת שלום ומבורך.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      סופרס
      סופר
    • RE: המכלול, סתימת פיות

      @אמיתי14789
      אף אחד לא יודע מי אתה ומה מטרותיך, ולא אאשים אותך שאתה פלוני או אלמוני, אך כיון שהיה כאן אשכול שירד לפסים לא טובים בנושא זה, ע"כ המנהל נעל מיד את האשכול שפתחת.
      להוי ידוע לך שהמחליט הבלעדי בנטפרי הם הרבנים, ולא יעזור אם הציבור תביע עמדה כזו או אחרת כאן ע"ג הפורום.
      אם יש לך הערות את יכול לפנות בפרטי למנהלי נטפרי או מאידך לועידת הרבנים לביצור חומת הדת.

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • חדש - פירוט הדף בראש החלון

      תודה ל @administrators על הפיתוח החדש, מהיום יש פירוט בראש הדף האינטרנט איזה דף פתוח באתר של נטפרי.

      0_1545651675731_‏‏לכידה.JPG
      0_1545651623807_‏‏לכידה.JPG

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • RE: האם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?

      @magicode אמר בהאם X2ONE החלו להחליף את האייפי בכל חיבור מחדש?:

      אני יכול להפסיק את השיתוף פעולה איתם.
      הבעיה היא אתם. אתם לא תסכימו עם זה.
      כלומר זה להתעלל בהרבה מאוד לקוחות. ולהכריח אותם לעבור ספק.
      נעשה את זה רק אם יהיה משהו מאוד חריג.

      אז מה שהכי טוב, זה להוציא הודעה לכל הלקוחות (במייל) שנטפרי מתנערת מהאחריות של כל מעללי X2ONE, וממליצה ללקוחתיה להתנתק מחברה זו. ומי שבכל זאת בוחר להישאר, עושה זאת על דעתו ועל אחריותו בלבד, ומצהיר בזה שלא יבוא בכל טענה לנטפרי בנושא ספק זה.

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • RE: החלפת ספק בקליק

      @kobihilel ואני מכיר בחור שלקח את כרטיס אשראי של הוריו והלך לקולנוע רח"ל, וגם קנה אייפון עם אותו כרטיס, ועשה עם זהעוד כמה מרעין בישין.
      אז אולי נחסום בנטפרי כל אפשרות של שימוש בכרטיס אשראי, ואלי החובה על הרבנים לאסור ליהודילהחזיק בכרטיס אשראי, אולי....

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      סופרס
      סופר
    • תצוגה מקדימה בדרייב

      תודה רבה למנהל הנפלא @magicode ולכל עוזריו @administrators היקרים על השיפור המדהים שיוכלו לראות את הקבצים בדרייב בתצוגה מקדימה. והכל בשקט ובצניעות ובלי רעש.
      לא עברה חודש מאז שמג'קוד הכריז שמתחיל להכניס את רוב עיסוקו בפיתוח של נטפרי, והנה כבר אנו רואים שיפור משמעותי ויעיל לטובת כולם.
      אמנם העבודה עדיין לא הושלמה לגמרי, ובנתיים רואים רק תמונות וקבצי וורד ופי די אפ, אבל סרטים ומצגות עדיין לא עובד, אך כבר רואים אור בקצה המנהרה, ובקרוב נתבשר על פתרון פורץ דרך על שיתוף קבצים בדרייב.
      ושוב תודה תודה, ותזכו למצוות לזכות את הרבים.
      'וכל המזכה את הרבים אין חטא בא על ידו'

      פורסם ברשמים דרייב גוגל דרייב google drive
      סופרס
      סופר
    • RE: פניות מרובות למערכת הפניות

      @hadarvidal @שלום-על-ישראל
      אתם מתחילים לגלוש, תיכף תקבלו גערה מ @shraga וחבריו.

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • הגוי השתפר

      רציתי לשתף את הציבור בשחפור משמעתי שחויתי בשירות ה'גוי של אינטרנט', בעבר היו צריכים לחכות כבין 24 ל 48 שעות לקבל מענה מהגוי, ובימים האחרונים קיבלתי מענה מהיר במוחד, דהיינו בין כמה דקות לכמה שעות.
      תודה תודה תודה...
      @administrators עלו והצליחו - לזיכוי הרבים.

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • בדיקה חוזרת של אתרים שלא עובדים

      הנני רוצה להמליץ לכל חברי נטפרי, שאם נתקלתם באתר שנטפרי לא הצליחו לסנן אותו, אני מציע לכם לא להתייאש, אלא אחרי חצי שנה או שנה פשוט תשלחו שוב את האתר לבדיקה, ויש סבירות גבוהה שיצליחו להפעיל אותו.
      והסיבה, לפעמים הבעיה היא שיש טכנלוגיה מסויימת שבנטפרי עדיין לא הצליחו למצוא את הפיתרון איך מסננים אותו, וברגע שבנטפרי מוצאים פיתרון לאותו טכנלוגיה, הרי, ישנם עשרות או מאות אתרים שעובדים על אותו רעיות שיתחילו לעבוד.
      היום שלחתי בקשה כזאת, שרק לפני שנה זה לא עבד, והיום הוא חי ונושם ופועל כדבעי.
      תודה רבה לכם מנהלי ומפתחי נטפרי היקרים @administrators , על השקעתכם ומסירותכם לרווחת כלל המשתמשים ולמען הצלת כלל ישראל. ברכותי שתזכו שברכת ה' והסייעתא דשמיא ימשיך ללוות אתכם בכל אשר תלכו, וכמובן שח"ו לא יצא תקלה מתחת ידיכם.

      פורסם בכללי
      סופרס
      סופר
    • RE: אין צורך להוסיף מילה

      @administrators
      כדאי לשנות את הכותרת במערכת הפניות, כיון ששניהם כבר לא רלוונטים.
      0_1540383893384_‏‏לכידה.JPG

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • RE: נטפרי אין אַ פשוטע מיטוואָך

      @hadarvidal אמר בנטפרי אין אַ פשוטע מיטוואָך:

      @סופר
      תרגום..............

      תרגום המילולי זה 'יום רביעי ירוק', והמשמעות של המילה היא כמו שכתב @מ-פינחסי 'יום סתמי'.
      ועד כאן, כי עוד מעט יביאו לכאן את היד המאיים שפונה שמאלה לכיוון 'נושאים כלליים'.

      פורסם ברשמים
      סופרס
      סופר
    • הודעה על פיתוח חדש

      בהמשך למה שכתב כאן @957 , אני רוצה להציע שנטפרי יכריזו על כל שיפור או חידוש, ולא כמו היום שמצטנעים בשקט בשקט, אפילו על ההשיג הגדול של פתיחת גוגל דרייב הם לא אמרו מילה, עד שאחד המשתמשים שב לב לזה.

      פורסם בדיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
      סופרס
      סופר