האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)
-
משום מה אני לא מצליח להפקיד שיקים מתוך האפליקציה של הבנק - פועלים - לחשבון שלי, יש לזה קשר לנטפרי או לא? כמדומני שהוא כותב שהמערכת לא מצליחה לזהות את פרטי השיק שבתמונה שצילמתי, למרות שהתמונה ברורה ואיכותית מאד.
-
יש בפאגי אפשרות כזו ?
אפשר גם דרך המחשב בסריקה או צילום וכדו' ?
אפשר פרטים איך ??
-
@שמשון
רק דרך האפליקציה מסמארטפון, -
@חיבור אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@zvizvi נראה לי שיש איזה 'באגוש' באתר.
בסוף הרשימה כדי לבחור "הבא" צריך ללחוץ "הקודם", וכן להפך.הקודם הכוונה פוסטים קודמים / ישנים יותר, הבא - פוסטים חדשים.
-
@יותר אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
ניסיתי להתקין, קיבלתי את ההודעה להלן:
בקש מהמפתח חבילת אפליקציה חדשה. חבילה זו עשויה להתנגש עם חבילה שמותקנת כבר, או שהיא תלויה בדברים שאינם מותקנים כאן (יחסי תלות של חבילה), או שהיא נועדה לארכיטקטורה שונה (0x80073CF3)מישהו יודע מה זה אומר?
אני חושב שבאפליקציות ווינדוס 10 ישנן כמה גרסאות לכל תוכנה, עבור גרסאות ווינדוס שונות ועבור סוגי חומרה שונים.
קשה לי לתמוך בהעלאת אפליקציות ווינדוס 10 לאתר מהסיבה הזאת, וגם מפני שישנו קושי מסויים בלהשיג את קבצי ההתקנה ולחלץ אותם מתוך החנות.
לכן אני משתדל להעלות גרסה מסוימת אותה השגתי, כל עוד זה בא לי בקלות וכל עוד אני מוצא לזה זמן פנוי. -
@zvizvi אולי יש כבר איזה משהו שמריץ נורמלי אנדרואיד על וינדוס
וכן תחליף להודעות קוליות כמו ואטצאפ -
@zvizvi
האם אפשר את האפליקציה COLOR NOTE לוינדוס 10?
קישור:
https://www.microsoft.com/he-il/store/p/colornote-notepad-notes/9nblggh10xvmוואוו! תודה רבה!!!
-
@לוי אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@zvizvi
האם אפשר את האפליקציה COLOR NOTE לוינדוס 10?
קישור:
https://www.microsoft.com/he-il/store/p/colornote-notepad-notes/9nblggh10xvmוואוו! תודה רבה!!!
הצלחת להתקין?
-
אני רואה שאף אחד לא צופה בנושא שפתחתי, אז אני מתלבשת על נושא קיים.
בבקשה, תעזרו לי!!!!!!!
אני כבר 50 דק' בעבודה בלי אינטרנט!!!!!!!!!!!!!!!!
שום חיפוש לא עובד ושום אתר לא נפתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
@rut סליחה על השאלה.
כאן זה שוק?
הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום
-
@frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
לא תמיד צריך להתקיף -
@aiib גם אתה מתקיף כעת...
-
@WWW כמאמר החכם אין מתקיפים אלא למתקיפים...
-
@aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@WWW כמאמר החכם אין מתקיפים אלא למתקיפים...
התכוונת בטח - ש'ההגנה הטובה ביותר היא התקפה..'
אבל אינני חושב שמישהו כאן זקוק להגנה, חוץ מ @rut .
כשמתרגלים לדברים טובים ופתאום הם אינם.. -
@frize37 אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@rut סליחה על השאלה.
כאן זה שוק?
הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום
@aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
@frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
לא תמיד צריך להתקיףכבר מזמן רציתי להעיר (לא ח"ו להתקיף), שיש כאן הלך רוח שכל מי שמנסה לבקש עזרה - קצת בחוזקה, מיד קמים עליו בצעקות ומנסים להגן על 'נטפרי' - איך אתה מעז לדבר כך 'נטפרי הוא הכי טוב בעולם ואין לאף אחד זכות לערער על כך, כגון לאחרונה היתה כאן אימרה 'אף אחד לא עובד אצלך', או אימרות כמו 'תחפש לך סינון אחר', לך תעבוד בלי סינון וכדומה. כמובן שאין זו דרך נכונה להתקיף גם במקום שמשלימים דמים יקרים, אבל אין זה נכון גם לתקוף את התוקף, ובפרט שלא מדובר באנשים שתוקפים ממש, אלא מרוב תיסכול הם כותבים קצת בצורה חזקה שיכול להשתמע כתקיפה. על כן רציתי להסביר שתדונו אותם לכף זכות, וכך כשתראו תלונות מעין אלו תגיבו בהתאם.
לדוגמא, יהודי תמים שאינו משתייך לאיזה קהילה גדולה מסויימת, אלא יהודי כשר וירא שמים שלצורך פרנסתו נאלץ לקנות מחשב, או שהתחזק ורוצה להישמע לגדולי ישראל, מתקשר לועידת הרבנים לביצור חומת הדת, ושואל אותם איך צריך להתנהג על פי גדולי ישראל. בוועדה עונים לו שנכון להיום הסינון הכי טוב הוא 'נטפרי'.
הולך היהודי ומתקשר לנטפרי ועושה מנוי, והנה כמה ימים אחר כך יש לו תקלה, הוא שולח פנייה -ואין קול ואין עונה, הוא מנסה בפורום וגם אין מענה, בראותו כך הוא צועק 'איפוה אתם, למה לא עונים לי ?, ועלזה הוא כבר מקבל צעקות - היתכן שהעזת לערער על השירות של 'נטפרי'.
חז"ל לימדו אותנו הווי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, יהודי שואל שאלה תענה לו בכבוד, תסביר לו ותפרט לו מה שידוע לך, גם אם אין לך פיתרון תזדהה איתו ותסביר לו שיש דברים שלוקח זמן - פשוט 'ואהבת לרעך כמוך'.
ולצוות נטפרי @administrators היקרים, לפעמים אדם שולח פנייה, ובזמן שאתם עמלים על זה, הוא חושב שאתם חולמים. העצה לכך להוסיף תגית, או אפילו להחזיר פנייה שהפנייה התקבלה והיא בטיפול, ואם שייך אפילו לכתוב זמן משוער שזה יטופל. או כמו בנידן דידן לפרט שהבעיה סבוכה וזה יקח זמן, כך כולם יהיו מרוצים.
אכן שנטפרי זה עמותה ללא כוונת רווח, אבל גם בלי רווח אנחנו צריכים להיות בני אדם, להתייחס בכבוד הראוי לכל אחד, ולהשתדל שכל אחד יהיה מרוצה כאן.
בהצלחה רבה -
@סופר דברי פי חכם חן !!!
סוף סוף מישהו כותב דברים נכונים ! -
@חסידיש אמר בלתרום לנטפרי ללא עלות ....:
משתמשי נטפרי חלוקים לשניים, 1. אלו שחוו את הורתה ולידתה של נטפרי, קיוו ויחלו ליום שהיא תעמוד על הרגלים, כל מאווים שהיא תצליח. 2. אלו שהצטרפו אח"כ, באילוץ או ברצון, והם כבר מדברים כ'לקוחות'.
זוהי לענ"ד גם הסיבה להתנהגות שהזכרת. משתמשים חדשים מתלוננים, ואז המשתמשים הותיקים קופצים מיד להגן מכיון שהם יותר מבינים ויודעים את חשיבותה של נטפרי, ועד כמה אחרי כל התלונות עדיין אין מה להשוות לשום סינון אחר.
-
@rut אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):
אני רואה שאף אחד לא צופה בנושא שפתחתי, אז אני מתלבשת על נושא קיים.
בבקשה, תעזרו לי!!!!!!!
אני כבר 50 דק' בעבודה בלי אינטרנט!!!!!!!!!!!!!!!!
שום חיפוש לא עובד ושום אתר לא נפתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הסתדר?
זה בעצם העיקר... -
@ליכט
אחר מחילת כ"ת דמר,
אני הקטן שבחבורה הק' שכאן, הצטרפתי לנטפרי חודשים רבים אחרי שהיא הוקמה, ומשום מה אני מרגיש כמו הסוג הראשון שהזכרת .. ??!!
אני גם בטוח שישנם עוד רבים כמוני, שנמצאים פה - ומבינים וקולטים, שיש פה אנשים צדיקים מרוממים מעם (כפשוטו!!), שעושים עבודת קודש קשה ומפרכת, בניסיון לפתור בעיות שצצות ועולות חדשים לבקרים, בניסיון לחדש ולפתח הלאה וכו' וכו', והכל ללא כוונת רווח. אני באופן אישי (באמת!!, מקשר למשפחה), יודע כמה "שווה" בשוק איש האשכולות שהקים את המיזם הזה, יש כאן אנשים שאין להם אפי' את המושגים לפנטז על משכורת כזאת - ועם כל זה, והוא ושאר חברי המערכת זנחו הכל, למען עבודת הקודש הזאת.
זה זועק לשמים !!!! א"א להתעלם מזה, בין אם אתה לקוח חדש או ישן, עצבני או רגשן, וותרן ועקשן, המקום הזה אינו חברת תקשורת אינטרנטית שחייבת ללקוחותיה משהו, אלא רק להיפך. 15 ₪ לחודש לכזה אינטרנט מעולה/מקצועי/ונקי, זה לא ברור לכל עוור שיש להשיל את הנעליים () לפני שנכנסים לכאן, ופותחים פה ??!
המזל שלנו, שה @administrators היקרים שלנו, מורמים מעל כ"ז, עוד דבר שמוכיח שהם לא נמצאים כאן אינטרסנטית או כלכלית, ובכ"א אני מרשה לעצמי לחזק את ידיהם, תשארו מה ומי שאתם, למען ההווה שלנו, למען העתיד של כלל ישראל.נ.ב. התלונות מגיעות, רק כי אתם כאלה מיוחדים, שנותנים לנו להרגיש בבית שלכם, בבית שלנו.. מה, לא ניגש אל המקרר ונתעצבן שנגמר החלב לקפה?..
-
@עברי-אנכי האמת היא שכולם צודקים... מחד אני ממש מזדהה עם כל מילה שכתבת, אבל מאידך קשה מאוד לדון אדם שפתאום באמצע העבודה הכל נתקע לו, כל רגע נדמה לנצח, סוג ההרגשה הוא כמו אדם שלקחו לו ח"ו את הרגלים פתאום הוא מרותק ולא יכול לזוז, אם תנסה לדמיין, התחושה היא מתסכלת מאד.
ואם אתה מנסה ליצור קשר ולא מקבל תגובה מיידית אתה מתוסכל יותר, אחרי הכל ולמרות הכל, זה טבעו של האדם.במצבים כאלה ה"בעל דבר" עובד במלא הקיטור ואין צורך להמחיש כל אחד יכול להפעיל מעט דמיון.
לכן כל כך חשוב, ולדעתי ב"נטפרי" באמת משתדלים מאד מאד לעשות את זה, שחווית השימוש תהיה מושלמת עד כמה שניתן, כדי שיהיה מאד קשה למצוא תירוצים.
ואם בהוצאת קצת קיטור מעל גבי הפורום אפשר לקבל איכשהו מענה זה בהחלט שווה.
במצבים כאלה שווה לנסות לתת כתף תומכת כל אחד לפי יכולותיו במקום לדאוג ליידע באמת הפשוטה שמדובר במערכת מדהימה על כל המשתמע, זה פשוט לא הזמן המתאים.
זו דעתי לפחות.
(אחרי כותבי נמלכתי למחוק הכל ולחסוך מהאשכול הזה עוד הודעה שמסיטה אותו לגמרי ממטרתו, ולבסוף שלחתי בכל זאת (תמיד אפשר למחוק אחר כך .)