• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    האתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    תוכנות להורדהתוספים לכרוםהורדות
    1.7k פוסטים 219 כותבים 593.2k צפיות 80 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מנותק
      עברי אנכי
      נערך לאחרונה על ידי

      משום מה אני לא מצליח להפקיד שיקים מתוך האפליקציה של הבנק - פועלים - לחשבון שלי, יש לזה קשר לנטפרי או לא? כמדומני שהוא כותב שהמערכת לא מצליחה לזהות את פרטי השיק שבתמונה שצילמתי, למרות שהתמונה ברורה ואיכותית מאד.

      ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
      אנחנו נשמור על המרחק ...

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שמשון
        נערך לאחרונה על ידי

        יש בפאגי אפשרות כזו ?

        אפשר גם דרך המחשב בסריקה או צילום וכדו' ?

        אפשר פרטים איך ??

        9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • 9579 מנותק
          957 @שמשון
          נערך לאחרונה על ידי

          @שמשון
          רק דרך האפליקציה מסמארטפון,

          אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

          לפרטים במייל 000@955.co.il

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • zvizviZ מנותק
            zvizvi @חיבור
            נערך לאחרונה על ידי

            @חיבור אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

            @zvizvi נראה לי שיש איזה 'באגוש' באתר.
            בסוף הרשימה כדי לבחור "הבא" צריך ללחוץ "הקודם", וכן להפך.

            הקודם הכוונה פוסטים קודמים / ישנים יותר, הבא - פוסטים חדשים.

            https://zvizvi.xyz

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • zvizviZ מנותק
              zvizvi @יותר
              נערך לאחרונה על ידי zvizvi

              @יותר אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

              ניסיתי להתקין, קיבלתי את ההודעה להלן:
              בקש מהמפתח חבילת אפליקציה חדשה. חבילה זו עשויה להתנגש עם חבילה שמותקנת כבר, או שהיא תלויה בדברים שאינם מותקנים כאן (יחסי תלות של חבילה), או שהיא נועדה לארכיטקטורה שונה (0x80073CF3)

              מישהו יודע מה זה אומר?

              אני חושב שבאפליקציות ווינדוס 10 ישנן כמה גרסאות לכל תוכנה, עבור גרסאות ווינדוס שונות ועבור סוגי חומרה שונים.
              קשה לי לתמוך בהעלאת אפליקציות ווינדוס 10 לאתר מהסיבה הזאת, וגם מפני שישנו קושי מסויים בלהשיג את קבצי ההתקנה ולחלץ אותם מתוך החנות.
              לכן אני משתדל להעלות גרסה מסוימת אותה השגתי, כל עוד זה בא לי בקלות וכל עוד אני מוצא לזה זמן פנוי.

              https://zvizvi.xyz

              דברים בטליםד י 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
              • דברים בטליםד מנותק
                דברים בטלים @zvizvi
                נערך לאחרונה על ידי

                @zvizvi אולי יש כבר איזה משהו שמריץ נורמלי אנדרואיד על וינדוס
                וכן תחליף להודעות קוליות כמו ואטצאפ

                קלזכור - הדרך הבטוחה לידיעת התורה!!!
                02-6449396 - torahmemory7@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • לויל מנותק
                  לוי @zvizvi
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @zvizvi
                  האם אפשר את האפליקציה COLOR NOTE לוינדוס 10?
                  קישור:
                  https://www.microsoft.com/he-il/store/p/colornote-notepad-notes/9nblggh10xvm

                  הועלה:
                  https://softwares.center/colornote-notepad-notes/

                  וואוו! תודה רבה!!!

                  הכל על מייל בלבד!
                  כלים, מדריכים, ויוזמה!
                  glatmail.co.il

                  עיר השירים שלי
                  shirimsl.com

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • י מנותק
                    יותר @לוי
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @לוי אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

                    @zvizvi
                    האם אפשר את האפליקציה COLOR NOTE לוינדוס 10?
                    קישור:
                    https://www.microsoft.com/he-il/store/p/colornote-notepad-notes/9nblggh10xvm

                    הועלה:
                    https://softwares.center/colornote-notepad-notes/

                    וואוו! תודה רבה!!!

                    הצלחת להתקין?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • R מנותק
                      rut
                      נערך לאחרונה על ידי

                      אני רואה שאף אחד לא צופה בנושא שפתחתי, אז אני מתלבשת על נושא קיים.
                      בבקשה, תעזרו לי!!!!!!!
                      אני כבר 50 דק' בעבודה בלי אינטרנט!!!!!!!!!!!!!!!!
                      שום חיפוש לא עובד ושום אתר לא נפתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      frize37F 62626 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • frize37F מנותק
                        frize37 @rut
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @rut סליחה על השאלה.
                        כאן זה שוק?
                        הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
                        הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"

                        לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום

                        כמה שלבים ואתם גולשים "נטפרי"
                        חיבור קווי נייח ונייד נטפרי - כל הספקים במקום אחד - מכירת מודמים 4G - שירות עד הבית
                        קוי טלפון בזק/קוי טלפון כשר
                        טל. 0533157776. דוא"ל. 5@955.co.il
                        לפרטים נוספים לחץ כאן

                        A סופרס 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                        • A מנותק
                          aiib @frize37
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
                          אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
                          לא תמיד צריך להתקיף

                          WWWW תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • WWWW מנותק
                            WWW נקיפדיה @aiib
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @aiib גם אתה מתקיף כעת...

                            "עדיף להיות אדם חכם עם מכשיר טיפש,
                            מאשר אדם טיפש עם מכשיר חכם"
                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A מנותק
                              aiib @WWW
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @WWW כמאמר החכם אין מתקיפים אלא למתקיפים...

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ע מנותק
                                עברי אנכי @aiib
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

                                @WWW כמאמר החכם אין מתקיפים אלא למתקיפים...

                                התכוונת בטח - ש'ההגנה הטובה ביותר היא התקפה..'
                                אבל אינני חושב שמישהו כאן זקוק להגנה, חוץ מ @rut .
                                כשמתרגלים לדברים טובים ופתאום הם אינם..

                                ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
                                אנחנו נשמור על המרחק ...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • סופרס מנותק
                                  סופר @frize37
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @frize37 אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

                                  @rut סליחה על השאלה.
                                  כאן זה שוק?
                                  הוברר שיש תקלה בחברה שמחזיקה בשרתים. אם אין לכם סבלנות אז תעברו לאינטרנט ללא סינון אולי שמה כן עובד.
                                  הייתי מצפה שכל יום יכתבו כאן: "אני כבר 50 דק' עם אינטרנט מונגת וב''ה אפשר לעבוד וגם להישאר יהודי ירא שמים"

                                  לא חושב שאם פעם קורה תקלה, וגם אם היתה קשורה לנטפרי ישירות (לא המקרא כאן) היה כל אחד מתחיל לערבב נושאים בפורום

                                  @aiib אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

                                  @frize37 בלי התקפות כי היא לא התכוונה להתקיף היא סה"כ ביקשה עזרה
                                  אתה לא רואה את המצוקה בין השורות?!
                                  לא תמיד צריך להתקיף

                                  כבר מזמן רציתי להעיר (לא ח"ו להתקיף), שיש כאן הלך רוח שכל מי שמנסה לבקש עזרה - קצת בחוזקה, מיד קמים עליו בצעקות ומנסים להגן על 'נטפרי' - איך אתה מעז לדבר כך 'נטפרי הוא הכי טוב בעולם ואין לאף אחד זכות לערער על כך, כגון לאחרונה היתה כאן אימרה 'אף אחד לא עובד אצלך', או אימרות כמו 'תחפש לך סינון אחר', לך תעבוד בלי סינון וכדומה. כמובן שאין זו דרך נכונה להתקיף גם במקום שמשלימים דמים יקרים, אבל אין זה נכון גם לתקוף את התוקף, ובפרט שלא מדובר באנשים שתוקפים ממש, אלא מרוב תיסכול הם כותבים קצת בצורה חזקה שיכול להשתמע כתקיפה. על כן רציתי להסביר שתדונו אותם לכף זכות, וכך כשתראו תלונות מעין אלו תגיבו בהתאם.

                                  לדוגמא, יהודי תמים שאינו משתייך לאיזה קהילה גדולה מסויימת, אלא יהודי כשר וירא שמים שלצורך פרנסתו נאלץ לקנות מחשב, או שהתחזק ורוצה להישמע לגדולי ישראל, מתקשר לועידת הרבנים לביצור חומת הדת, ושואל אותם איך צריך להתנהג על פי גדולי ישראל. בוועדה עונים לו שנכון להיום הסינון הכי טוב הוא 'נטפרי'.
                                  הולך היהודי ומתקשר לנטפרי ועושה מנוי, והנה כמה ימים אחר כך יש לו תקלה, הוא שולח פנייה -ואין קול ואין עונה, הוא מנסה בפורום וגם אין מענה, בראותו כך הוא צועק 'איפוה אתם, למה לא עונים לי ?, ועלזה הוא כבר מקבל צעקות - היתכן שהעזת לערער על השירות של 'נטפרי'.
                                  חז"ל לימדו אותנו הווי מקבל כל אדם בסבר פנים יפות, יהודי שואל שאלה תענה לו בכבוד, תסביר לו ותפרט לו מה שידוע לך, גם אם אין לך פיתרון תזדהה איתו ותסביר לו שיש דברים שלוקח זמן - פשוט 'ואהבת לרעך כמוך'.
                                  ולצוות נטפרי @administrators היקרים, לפעמים אדם שולח פנייה, ובזמן שאתם עמלים על זה, הוא חושב שאתם חולמים. העצה לכך להוסיף תגית, או אפילו להחזיר פנייה שהפנייה התקבלה והיא בטיפול, ואם שייך אפילו לכתוב זמן משוער שזה יטופל. או כמו בנידן דידן לפרט שהבעיה סבוכה וזה יקח זמן, כך כולם יהיו מרוצים.
                                  אכן שנטפרי זה עמותה ללא כוונת רווח, אבל גם בלי רווח אנחנו צריכים להיות בני אדם, להתייחס בכבוד הראוי לכל אחד, ולהשתדל שכל אחד יהיה מרוצה כאן.
                                  בהצלחה רבה

                                  'כמה מאושר הייתי - לולא האינטרנט,
                                  כמה מסכן אני - שיש לי אינטרנט'

                                  מ ליכטל frize37F סופרס 4 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 16
                                  • מ מנותק
                                    מעמד @סופר
                                    נערך לאחרונה על ידי מעמד

                                    @סופר דברי פי חכם חן !!! 😊
                                    סוף סוף מישהו כותב דברים נכונים !

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ליכטל מנותק
                                      ליכט @סופר
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @סופר

                                      @חסידיש אמר בלתרום לנטפרי ללא עלות ....:

                                      משתמשי נטפרי חלוקים לשניים, 1. אלו שחוו את הורתה ולידתה של נטפרי, קיוו ויחלו ליום שהיא תעמוד על הרגלים, כל מאווים שהיא תצליח. 2. אלו שהצטרפו אח"כ, באילוץ או ברצון, והם כבר מדברים כ'לקוחות'.

                                      זוהי לענ"ד גם הסיבה להתנהגות שהזכרת. משתמשים חדשים מתלוננים, ואז המשתמשים הותיקים קופצים מיד להגן מכיון שהם יותר מבינים ויודעים את חשיבותה של נטפרי, ועד כמה אחרי כל התלונות עדיין אין מה להשוות לשום סינון אחר.

                                      ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                      • 62626 מנותק
                                        6262 @rut
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @rut אמר בהאתר החדש של ר' צביצבי (@zvizvi):

                                        אני רואה שאף אחד לא צופה בנושא שפתחתי, אז אני מתלבשת על נושא קיים.
                                        בבקשה, תעזרו לי!!!!!!!
                                        אני כבר 50 דק' בעבודה בלי אינטרנט!!!!!!!!!!!!!!!!
                                        שום חיפוש לא עובד ושום אתר לא נפתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                        הסתדר?
                                        זה בעצם העיקר...

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                        • ע מנותק
                                          עברי אנכי @ליכט
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @ליכט
                                          אחר מחילת כ"ת דמר,
                                          אני הקטן שבחבורה הק' שכאן, הצטרפתי לנטפרי חודשים רבים אחרי שהיא הוקמה, ומשום מה אני מרגיש כמו הסוג הראשון שהזכרת .. ??!!
                                          אני גם בטוח שישנם עוד רבים כמוני, שנמצאים פה - ומבינים וקולטים, שיש פה אנשים צדיקים מרוממים מעם (כפשוטו!!), שעושים עבודת קודש קשה ומפרכת, בניסיון לפתור בעיות שצצות ועולות חדשים לבקרים, בניסיון לחדש ולפתח הלאה וכו' וכו', והכל ללא כוונת רווח. אני באופן אישי (באמת!!, מקשר למשפחה), יודע כמה "שווה" בשוק איש האשכולות שהקים את המיזם הזה, יש כאן אנשים שאין להם אפי' את המושגים לפנטז על משכורת כזאת - ועם כל זה, והוא ושאר חברי המערכת זנחו הכל, למען עבודת הקודש הזאת.
                                          זה זועק לשמים !!!! א"א להתעלם מזה, בין אם אתה לקוח חדש או ישן, עצבני או רגשן, וותרן ועקשן, המקום הזה אינו חברת תקשורת אינטרנטית שחייבת ללקוחותיה משהו, אלא רק להיפך. 15 ₪ לחודש לכזה אינטרנט מעולה/מקצועי/ונקי, זה לא ברור לכל עוור שיש להשיל את הנעליים (😉) לפני שנכנסים לכאן, ופותחים פה ??!
                                          המזל שלנו, שה @administrators היקרים שלנו, מורמים מעל כ"ז, עוד דבר שמוכיח שהם לא נמצאים כאן אינטרסנטית או כלכלית, ובכ"א אני מרשה לעצמי לחזק את ידיהם, תשארו מה ומי שאתם, למען ההווה שלנו, למען העתיד של כלל ישראל.

                                          נ.ב. התלונות מגיעות, רק כי אתם כאלה מיוחדים, שנותנים לנו להרגיש בבית שלכם, בבית שלנו.. מה, לא ניגש אל המקרר ונתעצבן שנגמר החלב לקפה?..

                                          ה׳ יצילנו מסכנות האינטרנט -
                                          אנחנו נשמור על המרחק ...

                                          סופרס הגוף והנפשה WWWW 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
                                          • 62626 מנותק
                                            6262
                                            נערך לאחרונה על ידי 6262

                                            @עברי-אנכי האמת היא שכולם צודקים... מחד אני ממש מזדהה עם כל מילה שכתבת, אבל מאידך קשה מאוד לדון אדם שפתאום באמצע העבודה הכל נתקע לו, כל רגע נדמה לנצח, סוג ההרגשה הוא כמו אדם שלקחו לו ח"ו את הרגלים פתאום הוא מרותק ולא יכול לזוז, אם תנסה לדמיין, התחושה היא מתסכלת מאד.
                                            ואם אתה מנסה ליצור קשר ולא מקבל תגובה מיידית אתה מתוסכל יותר, אחרי הכל ולמרות הכל, זה טבעו של האדם.

                                            במצבים כאלה ה"בעל דבר" עובד במלא הקיטור ואין צורך להמחיש כל אחד יכול להפעיל מעט דמיון.
                                            לכן כל כך חשוב, ולדעתי ב"נטפרי" באמת משתדלים מאד מאד לעשות את זה, שחווית השימוש תהיה מושלמת עד כמה שניתן, כדי שיהיה מאד קשה למצוא תירוצים.
                                            ואם בהוצאת קצת קיטור מעל גבי הפורום אפשר לקבל איכשהו מענה זה בהחלט שווה.
                                            במצבים כאלה שווה לנסות לתת כתף תומכת כל אחד לפי יכולותיו במקום לדאוג ליידע באמת הפשוטה שמדובר במערכת מדהימה על כל המשתמע, זה פשוט לא הזמן המתאים.
                                            זו דעתי לפחות.
                                            (אחרי כותבי נמלכתי למחוק הכל ולחסוך מהאשכול הזה עוד הודעה שמסיטה אותו לגמרי ממטרתו, ולבסוף שלחתי בכל זאת (תמיד אפשר למחוק אחר כך😃 .)

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון