[הבהרה - הניק הקבוע שלי הינו "תודרוס
עקב תקלה לעת עתה אינני מצליח להתחבר לניק זה - העניין בטיפול מערכת הפניות אלא שכפי הנראה זה יקח קצת זמן ולעת עתה אני משתמש בניק זה].
לעצם העניין - אני לצערי נתקלתי גם בלא מעט תמונות [בעיקר של ילדות אבל רבים מהם בגילאים בוגרים] ברמות פריצות שונות היחל מילדות שלבושות בצניעות פחות או יותר ועד לילדות שצריך לבדוק במה הם כן לבושות... ודוק.
ולא זה לא תופעה של פעם ב.. זה דבר שבהחלט קיים.
אני לא בא לצאת נגד נטפרי שבאמת עושים עבודת קודש אבל יש נקודה שיש לתת עליה את תשומת הלב.
ולגבי מה שכתב @magicode -בלי להיכנס לשו"ע או לא שו"ע - המדיניות של נטפרי עד כמה שידוע לי היא להרחיק כל דבר שמביא מכשול ותמונות פרוצות כאלה בוודאי שזה מביא מכשול וזה לא אמור להיכנס, אבל גם נשים צנועות אם הם לבושות בצורה המושכת את העיין ואת הלב בוודאי שלא ראוי שזה יכנס לנטפרי.
בנוסף השאלה "איפה זה כתוב בשו"ע" מטבע הדברים לא יכולה לקבל מענה מושלם שכן בזמן השו"ע עדיין לא היה אינטרנט [ואיני יודע אם בכלל הייתה אז אפשרות לפרסם תמונות בפומבי] אז הוא לא כתב שאסור להכניס את זה באינטרנט...
אמנם לגבי עצם העניין של פרסום דברים הגורמים מכשול [בספרים שזה כבר כן היה בזמנו] כתב [הלכות שבת ש"ז סעיף ט"ז בזה"ל [מקוה שלא יחסם על ידי הרובוט].
ובדברי חשק, איכא תו משום מגרה יצר הרע; ומי שחיברן ומי שהעתיקן, וא"צ לומר המדפיסן, מחטיאים את הרבים"
והמשנה ברורה כתב על זה [ס"ק ס"א]
וכן מוכרי ספרים הסוחרים בענינים כאלו וממציאין אותם לקונים לקרות בהם הם בכלל זה ועיין בספר מחנה חיים בתשובה א' שהאריך בענין זה מאד ואחז"ל גדול המחטיא לאדם יותר מן ההורגו שההורגו הוא רק בעוה"ז והמחטיאו הוא גם בעוה"ב:
ועכשיו יתעקש המתעקש שהוא דיבר דווקא על דברי חשק... ולכן הקדמתי שבזמן השו"ע לא הייתה או לפחות לא הייתה נפותה האפשרות להפצת תמונות [והמשנה ברורה דיבר על השו"ע] ואי אפשר לצפות ממנו שיכתוב על העניין הזה אבל ניתן ללמוד מכאן את עצם העניין של נתינת מכשול לפני רבים, וכמדומה שהרבה יסכימו איתי שישנם הרבה תמונות של נשים שלבושות בצניעות יחסית אבל הם בהחלט יכולים לגרום להסתכל בהם בצורה של הנאה שזה איסור גמור כמבואר בשו"ע שהביא @SIMCHA33345 [אבן העזר סימן כ"א] וממילא זה וודאי לא אמור להיכנס לנטפרי.
סליחה על האריכות - אין זה דרכי אבל הייתי צריך להסביר את עצמי היטב.