@shraga אמר באפליקציית MI HOME של שיאומי:
@רבקינטפרי אמר באפליקציית MI HOME של שיאומי:
גם כאן אני רואה שכתוב שהגירסה ל TESTERS ONLY (אמנם לא כתוב שלא נתמך, כמו קודם).
אין צורך להתייחס לזה.
אם ביצעתם את כל הפעולות בהצלחה עד לשלב 8, תפעילו את המחשב מחדש, לאחר מכן כנסו לבלוסטאקס, ההודעה שצירפתם לעיל אמורה לא להופיע. אם היא מופיעה זה אומר שאחד מהשלבים לא הצליח או שלא ביצעתם אותו כראוי.
אם הודעת השגיאה הנ"ל לא מופיעה - בצעו זאת שוב:
@shraga אמר באפליקציית MI HOME של שיאומי:
- כנסו לאתר הזה https://whatismyandroidversion.com/ דרך הדפדפן של הבלוסטאקס - צרפו כאן צילום מסך של מה שמופיע.
- תתקינו את האפליקציה הזו בבלוסטאקס, פיתחו אותה ותעתיקו לכאן (על ידי לחיצה על הלחצן Copy) את הDevice ID שמופיע שם.
הפעלתי מחדש, התקנתי את MI HOME שוב, ועדיין אותה תופעה בדיוק כמו בפתיחת האשכול.
381AA1E7AB9FCCB4