@3-פינות הדרך הנכונה היא לשלוח הסרטת מסך עם הקלטת תעבורה כבר בפעם הראשונה, בהרבה מקרים זה פותר בעיות מהסוג שתיארת
בנוסף, בפנייה שקשורה לפניה קודמת מומלץ להכניס קישור לפנייה הקודמת, זה עוזר לתמיכה להבין את הרקע
@נטפריס אני מתנצל על הזלזול שמשמע במה שכתבתי
מהצד של הפונה זה הרגיש כמו ניסיון התנערות מהפניה.
אכן אתם מטפלים בהצלחה במלא פניות ואני חייב לציין שאני יכול להשתמש באינטרנט מסונן רק בזכות הדבר המדהים שקוראים לו נטפרי והצורה שאתם בכל הפניות, ויעידו על כך הכמות פניות שדורשות טיפול מקצועי שאני שולח (לדעתי אני אחד מהשיאנים אצליכם😊 ), ודווקא לכן כשמתרגלים לרמת שירות מסוימת אז מתעצבנים כשזה לא הולך חלק... @shraga לא ידעתי את זה, וזה הגיוני שככה יהיה. במיוחד בפניה הזאת https://netfree.link/user#/tickets/ticket/283452 שגם עליה יצא הקצף...