@שמיל
ברשותך אנתח את המקרה לפי הנתונים שכתבת,
הבעיה באופן כללי יכולה להיות באחד מהפריטים בשרשרת האספקה. 1. מחשב. 2. נטסטיק. 3. סים/קליטה.
לפי דבריך שהבעיה קיימת ב2 נטסטיקים מחברות שונות, מסתבר שהבעיה לא קשורה לנטסטיק.
נשאר בעיה במחשב או בעיה בקליטה/סים. אפשר לבדוק זאת על ידי ניסוי וטעיה.
בעיה בקליטה עדין לא שללת. לידיעתך גם אם יש קליטה בטלפון לשיחות זה לא אומר כלל שקליטת אינטרנט תקינה. וגם אם מופיע חמש פסי קליטה זה לא אומר כלום לגבי איכות הקליטה בפועל.
בנוסף יכול להיות שהסים עצמו פיזית תקול.
לכן אני מציע שתנסה לעבור לקליטה של חברה אחרת מה שגם יתן לך סים חדש.
כמו''כ יש לוודא שהקליטה בסים מוגדרת על דור 4 או דור 3, תבדוק מה מביניהם עובד אצלך יותר טוב.
בנוסף,
בעיה במחשב עדיין לא שללת למרות שזה מחשב חדש וכו', זה יכול להיות בעיית תוכנה או בעיית חומרה. אם יש לך דרך לנסות לחבר את הנטסטיק למחשב אחר זה יתן אינדיקציה לעניין.