@ר-חיים, צודק בכל מילה.
רק הערתי על הניסוח, שלדעתי היה יכול להיות יותר מסביר פנים.
לא שנטפרי חייבת למישהו סבר פנים יפות, אבל מכיוון שלכך היא שואפת, ראיתי לנכון להעיר.
@פלורידה אמר בחדש במערכת הפניות בנטפרי 😞:
רק לפעמים לקוחות נטפרי מאוד רוצים שהם ייראו כחברה, והמטרה ברורה, כדי שיהיה אפשרות להתלונן וכדו', אך מה לעשות, שבאמת זה לא כך.
לא זאת הייתה המטרה. מטרתי היא פשוט שאנשים לא יתמרמרו על נטפרי. חשוב לי שנטפרי גם תראה הכי טוב שאפשר ולא רק תעשה הכי טוב שאפשר.