@OR לא צריך לכתוב "חברת -------", אפשר לכתוב במפורש...
ובכן, מנסיון שלי, כשהייתי בעבר לקוח של אתרוג, חלק מהסבל הבלתי נסבל שהיה שם זה הנושא הזה... על כל פנייה, אפילו המינימלית ביותר, היה צריך לחכות יומיים-שלושה עד שהייתי נענה... וגם זה רק במידה ולא איזה רובוט אומלל היה עונה... מה שקרה ביותר ממחצית מהפעמים... וגם זה רק במידה ולנציג התורן היה סבלנות לענות, ולא "להמליץ" לעבור לרימון או למסלול אחר פתוח יותר...
אבל בנטפרי, תוך כמה דקות-שעות נענים בטוב טעם ודעת, ע"י בני אנוש ילודי אשה, מתורבתים ונעימים, וללא סחבת בלתי נגמרת והמלצות לא קונבנציונאליות...
אגב, אנשים חושבים שנטפרי סגור יותר מאתרוג, ולכן יש שמעדיפים את אתרוג מנטפרי..
אז חשוב לי לציין שאני עברתי מאתרוג לנטפרי (כלומר: מה ששבר את גב הגמל) לפני 4 שנים מסיבה אחת: אשתי מפתחת web, והיו כמה שרתים ואתרים מסויימים שלא היו פתוחים באתרוג, ולא הועילו טענותיי, וה"פיתרון" היחיד שהיה להם זה לעבור לרימון... מה שכמובן לא בא החשבון בשום אופן.. ולכן עזבתי..
מיותר לציין שמיד כשעברתי לנטפרי הכל נפתח ע"י הקלטת תעבורה וכו', והכל בא על מקומו בשלום.