@ישורון שלום רב, אנו בשירות הלקוחות של עסקן, טיפלנו בפניתך במלוא הרצינות מן הרגע שקיבלנו אותה.
ראשית נציין, כי התקלה במכשיר שלך אשר דיווחת עליה, הינה יחודית במכשיר שלך ואינה משקפת כלל וכלל את יתר המנויים של עסקן.
שנית, באופן זמני עד לטיפול בתקלה במכשיר שלך, המכשיר הועבר למסלול עסקן הרגיל. במסלול זה המכשיר חסום לעילא ועילא ודבר התקלה אשר העלית, לא קיים כלל.
כל אמירה ורמיזה אחרת, עולים לכדי לשון הרע.
אנו עושים מאמצים לילות כימים על מנת שלא תצא שגגה תחת ידיניו.
יחד עם זאת, בדברי טכנולגיה הדברים דינאמיים מאוד ודורשים הקפדה יתרה.
אנו נמשיך לספק שירות איכותי ויעיל לכלל המשתמשים של עסקן.
ע
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי עסקן
-
RE: "עסקן" חרדי - כנראה שאין...