הצעה: חבילת התקנה לנטפרי



  • הבעיה: נטפרי מתברכת בחסימה ללא פשרות. דבר זה גורם לפעמים למעסיקים לפחד להצטרף. אני מתכון למעסיקים שאינם חרדים שחוששים שנטפרי יחסמו להם את כל המערכת וכדו' בנוסף ישנם חששות אבטחה.
    במצב היום מתכנתת [לדוגמא] שרוצה לגלוש בפיקוח נטפרי במקום העבודה צריכה חוט שדרה חזק במקרים רבים כדי להצטרף. כי יש צורך בפתיחה יידנית של כל כתובת וכתובת לשרתי החברה וכדו'.

    הפתרון: נטפרי תשיק שירות חדש של חבילת התקנה בתשלום. החבילה תכלול שירות של תומך נטפרי שיהיה זמין אונליין ובאופן מיידי לכל שאלה ופתיחה בזמן ההצטרפות. במקרים חריגים יותר יהיה תומך זמין שיוכל להגיע למקום השירות ולטפל בכל העינינים בצורה מיידית כולל פתיחת כתובות וכן הסברה לאנשי המחשוב של החברה.

    כמובן חבילה זו תהיה בתשלום לפי העלות לנטפרי.

    פתרון זה לדעתי ייתן 'גב' למצטרפים חדשים שחוששים להצטרף ואין להם את היכולת להסביר והלתמודד עם מקום העבודה לגבי בעיות הצטרפות שעלולות לצוץ.

    מקווה שהסברתי את עצמי בצורה מספקת.



  • @aiib להערכתי בהצעה שהעלית, טווח המחירים צריך לנוע בין 100 שח ל10 אלף שח.
    מכיר מישהו שיהיה מוכן לעמוד בזה?
    ומה עם בעיות שממשיכות וצצות לפעמים בהמשך? הבעייה היא לא רק ההצטרפות.

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי



  • @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

    מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
    במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
    משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.



  • @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    @aiib להערכתי בהצעה שהעלית, טווח המחירים צריך לנוע בין 100 שח ל10 אלף שח.
    מכיר מישהו שיהיה מוכן לעמוד בזה?

    אני לא מדבר על מקרים חריגים ביותר אלא על המיקרים שבכל מקרה מטופלים במרכז הפניות של נטפרי אבל מכיוון שיש כמה וכמה בעיות שהרבה פעמים בחיבור הראשוני צריך לטפל [וכפי שציין @Chocolate מנסיונו] הרבה יותר פשוט שיהיה תומך יחיד שילווה את המצטרף החדש בתהליך.

    ומה עם בעיות שממשיכות וצצות לפעמים בהמשך? הבעייה היא לא רק ההצטרפות.

    אותה תשובה. אבל בעיקר הבעיות זה בהצטרפות ולכן זה יותר קריטי.

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי.

    לא כ"כ משנה האם לתומך יהיה כרטיס עובד של נטפרי או לא. מה שחשוב שיהיה לו הרשאות לפתוח כתובות וידע במערכת של נטפרי ולא שהוא יצטרך לפנות לנטפרי. כי אז זה מסרבל את העניין שוב.



  • @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

    מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
    במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
    משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.

    בעבר ביצעו לי תמיכה בחיבור מרחוק בפניה רגילה בנטפרי.



  • @mashav ברור שכבר היום זה קיים ברמה חלקית. מטרת ההצעה להגדיר את זה יותר שהתומך ייקח אחריות כאילו הוא המצטרף בעצמו ועד כדי הגעה למקום השירות



  • עלה לי רעיון לבנות מערך תמיכה של מתנדבים, כמו העורכים של וויז.
    כך שיהיה מערכת פניות מסודרת למתנדבים, וכל אחד יוכל לתת עזרה וסיוע באזור מגוריו. ובכך יוכלו לתת מענה לבעיות שצריכים מישהו במקום.
    ואז במקום להעסיק מספר אנשים שיסעו בכל הארץ, זה יתחלק לפי אנשים במקום מגוריהם. ועל בסיס הזמן שמסתדר להם.



  • @park אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    עלה לי רעיון לבנות מערך תמיכה של מתנדבים, כמו העורכים של וויז.
    כך שיהיה מערכת פניות מסודרת למתנדבים, וכל אחד יוכל לתת עזרה וסיוע באזור מגוריו. ובכך יוכלו לתת מענה לבעיות שצריכים מישהו במקום.
    ואז במקום להעסיק מספר אנשים שיסעו בכל הארץ, זה יתחלק לפי אנשים במקום מגוריהם. ועל בסיס הזמן שמסתדר להם.

    מומלץ שתפתח פוסט נפרד. אין קשר לנכתב בפוסט הזה



  • כנראה @ליכט עסוק בימים אלו.. אחרת הוא היה שם כאן לינקים לאשכולות הקודמים שדנו בעניין בהם דשו בנושא עד תום.



  • @shraga אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    כנראה @ליכט עסוק בימים אלו.. אחרת הוא היה שם כאן לינקים לאשכולות הקודמים שדנו בעניין בהם דשו בנושא עד תום.

    אולי כדאי שנחכה ל @ליכט אבל עד היום לא קרה עם זה כלום אולי הפוסט הזה יעשה משהו...



  • @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

    מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
    במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
    משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.

    לגמריי מסכימה
    היה לנו כמה בעיות במהלך השנים
    שהמתכנת שלנו כבר כמעט התיאש
    כל אחד שלח אותנו למקום אחר
    וזה היה כן בעית חסימה
    לדעתי שיהיה צוות מתכנתים/טכנאים/נותני שרות בתשלום
    ולשלם להם לפי שעות
    אפילו מצידי שלא יהיה קשור לנטפרי
    אבל כאלה שמבינים את המערכות של נטפרי ונטפרי מוכנים לתת להם גישה או לדבר איתם
    כל הבעיה שלפעמים זה שיח חרשים
    המתכנת של החברה לא מכיר את נטפרי
    נטפרי טוענים שההקלטה חלקה ופתוחה
    והלקוח בתווך לא מבין למה הוא תקוע כבר שבוע
    וח"ו זה לא בא ממקום של תלונה
    אנחנו כבר שנים בנטפרי מרוצים
    גם השרות מצוין וכו
    אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
    לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
    פינג פונג פונג פונג
    אם היה מישהו חיצוני בתשלום מטעם נטפרי זה היה לדעתי הרבה יותר מקל



  • @ללי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    @Chocolate אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    @clickone אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    לדעתי אולי הפיתרון הוא טכנאי מחשב עצמאיים ויראי שמיים שיעבדו בשילוב עם נטפרי, שהם יתנו את השירות הצטרפות ללקוח הקצה ללא קשר לנטפרי (וגם יגבו את התשלום כמובן), ומקסימום שלהם תהיה עדיפות בקבלת השירות מנטפרי

    מנסיוני החלק הבעייתי הוא כשנתקלים בבעיה קצת מורכבת (טלפוניה וכדו') יכול לקחת שבוע + עד שזה יסתדר - פניות חוזרות, הקלטות ועוד הקלטות וכדו'.
    במקום זה הייתי מעדיף שיהיה אפשרות של תמיכה בחיבור מרחוק
    משהו לא עובד נציג מתחבר להמחשב שלי ורואה בעיניים מה לא עובד ומסדר את זה על המקום - במקום פניות הלוך וחזור והקלטות שיכול לקחת ימים.

    לגמריי מסכימה
    היה לנו כמה בעיות במהלך השנים
    שהמתכנת שלנו כבר כמעט התיאש
    כל אחד שלח אותנו למקום אחר
    וזה היה כן בעית חסימה
    לדעתי שיהיה צוות מתכנתים/טכנאים/נותני שרות בתשלום
    ולשלם להם לפי שעות
    אפילו מצידי שלא יהיה קשור לנטפרי
    אבל כאלה שמבינים את המערכות של נטפרי ונטפרי מוכנים לתת להם גישה או לדבר איתם
    כל הבעיה שלפעמים זה שיח חרשים
    המתכנת של החברה לא מכיר את נטפרי
    נטפרי טוענים שההקלטה חלקה ופתוחה
    והלקוח בתווך לא מבין למה הוא תקוע כבר שבוע
    וח"ו זה לא בא ממקום של תלונה
    אנחנו כבר שנים בנטפרי מרוצים
    גם השרות מצוין וכו
    אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
    לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
    פינג פונג פונג פונג
    אם היה מישהו חיצוני בתשלום מטעם נטפרי זה היה לדעתי הרבה יותר מקל

    זה רעיון חזק מאוד- שיהיו אנשי מחשבים משלנו שיסכימו לקחת ע"ע עבודות כאלו בתשלום ושיוכלו לפתוח כתובות IP של נתבים וכו' [מה שהבנתי שדובר בתחילת הנושא]- השאלה מה @magicode אומר על העניין?



  • @MERS אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    השאלה מה @magicode אומר על העניין?

    בשביל זה העלתי את הנושא לאחר שראיתי את הבעיה ממקור קרוב. מקווה שאנשים יעלו את הנקודות החשובות שיעזרו ל @magicode לקבל את ההחלטות שלו לתועלת הכלל



  • @MERS אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    ושיוכלו לפתוח כתובות IP של נתבים וכו'

    אני לא מבין, כמה זמן לוקח כיום בפניות עד שפותחים כתובת כזאת?
    פניה עם נקודה?
    בין שלוש שניות, לדקות ספורות.
    אז מה זה בא לפתור?

    @ללי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    אבל מספיק פעם פעמיים כאלה שזה משגע את המערכת
    לשלוח הקלטה, לחכות לתגובה, להביא לטכנאי בכיר, לטעון שלא רואים כלום, לבקש טלפון של טכנאי, הם מתקשרים, הטכנאי שלנו לא יכול, מחליטים לפתוח משהו נוסף, נטפרי טוענים שלא קשור, הטכנאי שלנו טוען שכן קשור,
    פינג פונג פונג פונג

    היה לכם מקרה אחד, בו נטפרי טענו שלא קשור לסינון והתברר כקשור?



  • נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.
    אז לא. הכל תלוי בסיעתא דשמיא.
    לתומכים שלנו יש כישורים המספקים לפתור את התקלות אך הקב"ה מעוור את עיניהם מתי שהוא רוצה לעשות נסיון לגולש המדובר.
    לאחרונה דיברו פה על פניה שהתומכים לא שמו לב לבעיה.
    ולרוב הבעיות האלו לא קשורות לנטפרי ישירות אלא בצורה עקיפה מאוד מאוד.



  • @magicode אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    נקודת המוצא של הכותבים פה שהכל תלוי בכסף.

    זאת לא הנקודה. הנקודה היא שגם כשיש כסף צריך תומך שיהיה צמוד אליך ולפעמים אפילו צמוד פיזית. וזה מטרת ההצעה



  • מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
    מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
    בנטפרי אין עם מי לדבר.



  • @CtrlAltDel אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    מצד אחד התמיכה דרך מערכת הפניות הוא מאוד טוב
    מצד השני אני נתקל באנשים (בעיקר מחו"ל) שאומרים לי כל הזמן שאין שירות בנטפרי, בסינון X כשיש לי בעיה אני מתקשר להחברה ובתוך 3-4 דקות גג יש לי נציג על הקו ומסדר לי הבעיה על המקום,
    בנטפרי אין עם מי לדבר.

    מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
    בגלל שכך רגילים?
    כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.



  • @משרדי ?
    במחילה אין קשר בין זה לזה
    אדם מקבל מנה טלפוני מטבע הדברים יעשה הקלטות תעבורה כמו שאומרים לו וכד'
    הרגש הוא שיש לך עם מי לדבר
    אתה רואה שמטפלים מקבל תשובה מאדם ולא הודעה במייל אחרי שעה תן הקלטת תעבורה



  • @משרדי אמר בהצעה: חבילת התקנה לנטפרי:

    מי החליט שדרך הטלפון זה דרך טיפול נכונה?
    בגלל שכך רגילים?
    כל זה לא יעזור לתקלות מסובכות.

    מדברים כאן על סחבת ופינג פונג, וזה נפתר עם שיחת טלפון ישירה ורציפה עם תומך עד לקבלת הפיתרון.


התחבר כדי לפרסם תגובה
 

לנושאים
כלליים
שאינם
קשורים
לנטפרי: