@by6199
עברתי עכשיו שוב על השרשור
ואני מנסה להיכנס לראש שלך ולא מצליח.
בא נניח ויש לקוח כל שהוא שממש מפריע לו לשמוע קול של אישה
וכשהוא מתקשר לתמיכה טכנית של חברה כל שהיא הוא ממש סובל (לא מכיר הרבה כאלו, אבל יש)
ואתה מזדהה מאוד אם הלקוח ההוא אז החלטת להאיר את עיני נטפרי שיש אנשים כאלו על הכדור.
נטפרי לא מכירים באופן אישי כאלו אנשים , ומעולם לא קיבלו שום תלונה כזאת
אז ענו לך שלא מכירים סיפור כזה.
יכלת להפסיק כאן ולחכות לכך שהלקוח האומלל יפנה באופן מכובד לנטפרי לומר שזה מפריע לו.
(אגב אם הוא מתבייש הוא יכול לומר שלפעמים לא מתאים לו להפעיל על רמקולים הקלטה של תומכת
וזה מפריע לסביבה שלו)
אבל משום מה עברת להתקפה אישית שמישהו העיז לא להקשיב לרב @by6199