הגדרה בראוטר - מי אמור לעשות?
-
@a0533057932 אמר בהגדרה בראוטר - מי אמור לעשות?:
@הבוס-הגדול בזק עושים זאת
למה הוא לא פונה אליהם?הוא לא מסכים, הוא אומר לי שאני יפנה לבזק, מתכון לכשלון, כמו שאכן היה...
-
@הבוס-הגדול אתה לא יכול לדבר עם בזק
אתה לא בעל הקו
רק בעל הקו יכול לדבר איתם
לתת להם את שם המשתמש והסיסמה והם קובעים זאת בראוטר
ומכניסים את זה לגיבוי כך שאם יאפסו את הראוטר זה יחזורנ.ב. אין אפשרות ללא גישה למקום לסדר את הראוטר החדש
ע"י גישה למקום יש שני אופציות
א. להתחבר לממשק ע"י SMS (פחות רלוונטי לבעל פלאפון כשר)
ב. נאמר בעבר שניתוק של הראוטר מהחשמל נותן 10 דקות שבהם ניתן לשנות הגדרות גם ללא האפליקציה של בזק -
@a0533057932 אמר בהגדרה בראוטר - מי אמור לעשות?:
@הבוס-הגדול אתה לא יכול לדבר עם בזק
אתה לא בעל הקו
רק בעל הקו יכול לדבר איתם
לתת להם את שם המשתמש והסיסמה והם קובעים זאת בראוטר
ומכניסים את זה לגיבוי כך שאם יאפסו את הראוטר זה יחזורנ.ב. אין אפשרות ללא גישה למקום לסדר את הראוטר החדש
ע"י גישה למקום יש שני אופציות
א. להתחבר לממשק ע"י SMS (פחות רלוונטי לבעל פלאפון כשר)
ב. נאמר בעבר שניתוק של הראוטר מהחשמל נותן 10 דקות שבהם ניתן לשנות הגדרות גם ללא האפליקציה של בזקמכיוון שמדובר באדם אחר אני לא יכול לסבך אותו עם הגדרות וכו'.
התשתית כן יושבת על בזק, וגם הראוטר שלהם (כעת בכל אופן), ולכן בזק כן נותנים שירות.
בעבר קיבלתי שירות כזה מסים כשר ע"י השתלטות מרחוק, פשוט יעיל ומהיר.
כאמור, @סים-כשר הביאו לי את השם משתמש והסיסמא, אך היה עם זה בעיה ובבזק לא הצליחו להגדיר אותה. -
@הבוס-הגדול אני הייתי בבזק בראוטר B ובהחלט ניתן להתחבר לראוטר דרך המחשב מכתובת מסוימת
-
@הבוס-הגדול
הבעיה היא בדר"כ שצריך להיכנס להגדרות הנתב של בזק ע"י אפליקציה "סייבר בי" ומי שיש לו מכשיר כשר לא יכול להיכנס להגדרות הנתב
אני באופן אישי חיברתי לפני שנה בערך ולא היה שום בעיה אבל שהחלפתי חברה לפני מספר חודשים אז התעוררה הבעיה הנ"ל
בחברת אינטרנט אמרו שאין בעיה עם היוזר ובבזק אמרו שאין בעיה עם התשתית
ושום פקיד לא הסכים לסדר בבזק בלי אפליקציה כי זה מגן על הראוטר מפני סייבר וכו'
הפתרון למעשה צריך להיכנס להגדרות הנתב BE ע"י גלישה בסתר ואז זה חוסך את הצורך באפלקציית סייבר של בזק ולא צריך s.m.s וצריך מהר להכניס שם משתמש וסיסמא
בהצלחה -
לקוחות נטפרי צריכים להיזהר לא להגדיר שם דברים אחרים חוץ מהשם משתמש וכד' כי זה עלול להפיל את הסינון
-
פוסט זה נמחק! -
הכל נחמד ונעים, אבל אני מחפש מי שנותן שירות מלא בעניין הזה.
אר אל אמרו לי שהם כן מוכנים להתחבר ולנסות לטפל בזה, אם כי גם הם אני אל חושב מבינים בזה מידי, הם אמרו לי שהם יכולים לנסות...
אין מקצוענים אמיתיים עם שירות מושלם בעולם? -
@הבוס-הגדול רק בזק עצמם לי הם גם התחברו
-
-
@הבוס-הגדול אני לפני שבוע החלפתי ל019 עם הבוט של בזק תיכנס לאתר שלהם ויש שם בוט שעושה הכללללל מניסיון
-
@moshep אמר בהגדרה בראוטר - מי אמור לעשות?:
@הבוס-הגדול אני לפני שבוע החלפתי ל019 עם הבוט של בזק תיכנס לאתר שלהם ויש שם בוט שעושה הכללללל מניסיון
אין אפשרות במחשב. ניסתי
-
אבל כל העצות שלכם בכלל לא מביאות אותי למטרה - אני ממחפש שירות עם מקצוענות,
ושמח לבשרכם,
שבסופו של דבר באר אל מצאתי את שניהם!
ממליץ ביותר
תודה רבה! -
@אליהו-התלמיד-חכם אמר בהגדרה בראוטר - מי אמור לעשות?:
לקוחות נטפרי צריכים להיזהר לא להגדיר שם דברים אחרים חוץ מהשם משתמש וכד' כי זה עלול להפיל את הסינון
אין דבר כזה באם אתה מחובר לספק נטפרי בצורה נורמלית (אא"כ אתה מכניס שם משתמש אחר שיש לך, כמובן, שזה אומר שיש לך אינטרנט אחר חוץ מנטפרי שאתה משלם עליו).
ובאם מצאת דבר כזה אתה חייב מיידית! לדווח לנטפרי שיחסמו את הפרצה!