להקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט
-
בהמשך לפוסט הזה https://forum.netfree.link/topic/9446/קריסת-019/17
וגם ספקים אחרים שיש להם נפילות.
אני מציע להקים קו מידע טלפוני שברגע שיש קריסה באחד מהספקים
יודיעו את זה שם
כולם ירוויחו
הלקוחות- שלא יחפשו המון זמן מה התקלה ואז יחכו שעה על הקו.
והספקים- שלא יהיו להם מליון איש בהמתנה לקו שמממתינים לנציג. -
@מושט אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:
בהמשך לפוסט הזה https://forum.netfree.link/topic/9446/קריסת-019/17
וגם ספקים אחרים שיש להם נפילות.
אני מציע להקים קו מידע טלפוני שברגע שיש קריסה באחד מהספקים
יודיעו את זה שם
כולם ירוויחו
הלקוחות- שלא יחפשו המון זמן מה התקלה ואז יחכו שעה על הקו.
והספקים- שלא יהיו להם מליון איש בהמתנה לקו שמממתינים לנציג.בכבוד אולי תרים את הכפפה
-
-
@shraga אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:
@מושט
גם במוקד של נטפרי וגם במוקד של 019 הייתה הקלטה על כך שיש תקלה.
נטפרי.mp3
019.mp3עדיין, כדאי באמת שיהיה קו כזה עם מידע על הלקוחות ודרך מי הם מחוברים, ובמקרה של קריסה הלקוחות יקבלו צינתוק, הרבה פעמיםלא חושבים שזה קשור, וחושביםשיש לדוגמא בעיית קליטה במקום, מחפשים ומחפשים איפה יש כן קליטה, עד שמתייאשים או שמטלפנים למוקד וסוף סוף מבינים מה קרה. בצינתוק אחד,פותרים את הבעיה [יותר נכון, מודיעים על קיומה].
-
@shraga אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:
@מושט
גם במוקד של נטפרי וגם במוקד של 019 הייתה הקלטה על כך שיש תקלה.
נטפרי.mp3
019.mp3אני לא יודע מתי התחילה התקלה, כמדומני באזור 10 בלילה, ההודעה של 019 עלתה אחרי 11.30.
זה מחדל בפני עצמו
גם אני ניסיתי שעה לרדוף אחרי הזנב של עצמי.
-
האמת גם הישתגעתי שעה התקנתי וופרי ניסתי וניסתי
ועד שזה יום למחורת
כאשר דיברתי באותו רגע אם נציג שבכלל החזיר אותי לנטפרי או יותר מדויק בזק
בעד -
גמני התקנתי וייפרי
יש סיכוי להעיף את הדבר הזה מעיניים?
הוא פשוט תקוע על המסך בכל מקום.
-
-
תודה רבה!
-
@אילוס אמר בלהקים קו מידע טלפוני לקריסות אינטרנט:
גמני התקנתי וייפרי
יש סיכוי להעיף את הדבר הזה מעיניים?
הוא פשוט תקוע על המסך בכל מקום.היתכוונתי ניסתי להתקין מחדש.
ב אני גאה שאני בנטפרי אז השארתי את זה על המסך אי כי חלש יותר