אקספון ביטול שירות - יידע הציבור ויזהר
-
הייתי מנוי עד לפני תקופה בחברת אקספון דרך יוסי תקשורת.
ולאחר שראיתי שבשעות העומס הם היו איטיים (בדוק אצלי ואצל עוד מישהו שבדק), עברתי לחברה אחרת, (מהירות האינטרנט עלתה מייד).ביקשתי לבטל את המנוי.
ועכשיו בחשבונית שאני מקבל מהם עקב כך שאני מנוי אצלם בנפרד על שירותי שיחות לחו"ל (של כחודש וחצי אחרי סיום ההתקשרות) אני שם לב שהם ביטלו רק את התשלום על הספק, ולא את התשלום על תוסף נטפרי בסך 14.9 ש"ח.
לכן אני ממליץ לכל מי שהיה מנוי שם לעקוב אחרי החשבונית, ולבדוק אם הם לא גונבים אותו.
(לעניות דעתי להפסיק רק את השירות של הספק, ולא את השירות של תוסף נטפרי שמגיע כחלק מהחבילה, הינו בגדר גניבה). -
פוסט זה נמחק! -
@יהודה-12
אנחנו נשמח לעזור לך עם הנושא תעביר לי למייל חשבונית של החיוב נפעל ממולם לזיכוי שלך. -
@bbn
כוונת @יהודה-12 שבראשית הפעילות של אקספון הלקוח היה מנוי בתוך מערכות אקספון ובאקספון החיוב מחולק 20 ספק ו 14.9 שירות שיוך לנטפרי הדבר ייצר בלבול אצל הלקוחות ולכן כיום אנחנו משווקים את החבילה כחבילה אחידה של ספק נטפרי .
למעשה כמו שציינתי מקום אם עוד לקוח נתקבל בבעיה כזאת הוא מוזמן לפנות אלינו במייל ונדאג לזיכוי מאקספון. -
@יוסי-תקשורת אמר באקספון ביטול שירות - יידע הציבור ויזהר:
אנחנו נשמח לעזור לך עם הנושא תעביר לי למייל חשבונית של החיוב נפעל ממולם לזיכוי שלך.
שלחתי פניה לאקספון ועותק אליכם. (עוד לפני הפרסום בפורום).
קיבלתי תשובה ששלחתם פניה לאקספון.
תודה רבהנ. ב. התקלה אצל אקספון ולא אצלכם.