ציטוט במערכת הפניות
-
כבר מזמן עלה לי רעיון שבמערכת הפניות של נטפרי - לפעמים אני כותב כמה דברים בפנייה אחד [כמובן תחת כותרת אחד] או שהתומך/ת עונה לי כמה פרטים ואני רוצה להגיב על דבר אחד ספציפי
אז אני מציע שיהיה אפשרות של ''ציטוט'' בפנייה כמו שיש בפורום או לפחות ''תגובה'' על הערה ספציפי כמו שיש במסרים מיידים של כל מיני חברות מוכרות -
-
@yp גם אני עושה כך, אבל לא כולם יודעים, לא עדיף לשים כמה לחצנים?
-
@אחד-תם אמר בציטוט במערכת הפניות:
@yp לא עדיף לשים כמה לחצנים?
כן זה הכי קל ופשוט
בפרט לעמי הארצ'ים שבינינו - שלא מתמצא בטכנולוגיה..... -
בעד מאוד הלואי וכבר יעשו את זה מחכה לזה ממש מזמן.
אותה בעיה קרתה לי מספר פעמים וזה גורם לבלבול גדול.בין היתר הוצע גם כאן אם עוד שלל דברים
https://forum.netfree.link/topic/9596/הוספת-פנל-כלים-בפניות-הדגשה-הגדלה-קו-נטוי-וכד/11 -
@אחד-תם אמר בציטוט במערכת הפניות:
@yp גם אני עושה כך, אבל לא כולם יודעים, לא עדיף לשים כמה לחצנים?
אפשר גם לשים סתם הדרכה בסיסית בתוך דיאלוג (כמובן שעדיף לחצנים, אבל יותר קל ליישם סתם דיאלוג)
https://websetnet.net/iw/getting-started-with-markdown-beginners-guide/ -
יש אתר בו אפשר ללמוד MD עם תרגילים:
https://www.markdowntutorial.com