שיוך חשבונות שהתנתקו בפרופילים של נטפרי
-
כמוסד חינוכי שיש לנו הרבה סטיקים, מידי פעם מתנתקים הסטיקים מהזיהוי שלהם בנטפרי, ואז אין למשתמשים חיבור לאינטרנט.
היות שחלק מהמשתמשים אינם מיומנים , כמו כן חלק מהסטיקים מוגדרים עם רשימה לבנה מוגבלת מאד, קשה לכוון את המשתמשים לבצע רישום חוזר לבד, וכן איננו רוצים לתת להם גישה לאתר הניהול של נטפרי שנפתח אוטומטי בעת החיבור מחדש,
הצעתינו:
לסמן חיבורים שהתנתקו במערכת, שישארו לדוגמא אפורים ללא שימוש ברשימה, עם לחצן להחזרה ע"י מנהל המערכת וללא התערבות של משתמש הקצה. -
איך זה קורה ש"מתנתקים הסטיקים מהזיהוי שלהם בנטפרי"?
אני לא זוכר שקרה לי אי פעם
(אני שואל, לא מקנטר, אני באמת מעוניין להבין מה קרה במקרה כזה) -
@yzahn הסטיקים לא נמצאים בשימוש קבוע,
ומידי פעם פשוט רואים בממשק של נטפרי פחות חיבורים ממה שבאמת יש לנו,
וכשרוצים להשתמש בסטיק צריך לעשות לו רישום מחדש בנטפרי כאילו זו פעם ראשונה של שימוש בו.
הוא כן חוזר לכל ההגדרות שהיו לו. -
@yzahn אמר בשיוך חשבונות שהתנתקו בפרופילים של נטפרי:
איך זה קורה ש"מתנתקים הסטיקים מהזיהוי שלהם בנטפרי"?
אני לא זוכר שקרה לי אי פעם
(אני שואל, לא מקנטר, אני באמת מעוניין להבין מה קרה במקרה כזה)כל חיבור (שאיננו VPN של נטפרי עצמם) מתנתק אוטומטית אחרי חודש ללא שימוש.
-
השאלה היא האם ישנה אפשרות להחזיר חשבונות שהתנתקו מתוך הפרופיל של נטפרי, שזה יקצר לי את התהליך כל פעם להשיג את המורה שהסטיקים נמצאים, ולחבר וכו'...
-
@מוסד-חינוך אמר בשיוך חשבונות שהתנתקו בפרופילים של נטפרי:
השאלה היא האם ישנה אפשרות להחזיר חשבונות שהתנתקו מתוך הפרופיל של נטפרי, שזה יקצר לי את התהליך כל פעם להשיג את המורה שהסטיקים נמצאים, ולחבר וכו'...
נסית כבר לדבר עם מוקד הפניות ?
-
@מוסד-חינוך
דבר עם נטפרי שלא יבצעו ניתוק אוטומטי לחשבון אחרי זמן מה בלי שימוש
זה יפתור לך את הבעיה