• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שיפור סינון הפניות

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיונים בנושא רעיונות וחידושים בנטפרי
    7 פוסטים 5 כותבים 288 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • kodcodeK מנותק
      kodcode
      נערך לאחרונה על ידי kodcode

      שלום וכט"ס

      אתמול שלחתי פניה לפתיחת URL שהיה למעשה קובץ שנכתב בC והתבקשתי מן הנציג למסור יותר פרטים על "האתר" (???) כי הנציג לא יכול להבין את טיב האתר (???). 🤷

      וזה דבר שחוזר חלילה כל פעם ששולח פניה לפתיחת אתר שתוכנו טכני ובאנגלית.

      אולי צריך שיהיו גם יותר נגיצים שמבינים אנגלית וחומר טכני.

      ייש"כ

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • נ מנותק
        נדל"ן @kodcode
        נערך לאחרונה על ידי נדל"ן

        @kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:

        שלום וכט"ס

        אתמול שלחתי פניה לפתיחת URL שהיה למעשה קובץ שנכבת בC והתבקשתי מן הנציג למסור יותר פרטים על "האתר" (???) כי הנציג לא יכול להבין את טיב האתר (???). 🤷

        וזה דבר שחוזר חלילה כל פעם ששולח פניה לפתיחת אתר שתוכנו טכני ובאנגלית.

        אולי צריך שיהיו גם יותר נגיצים שמבינים אנגלית וחומר טכני.

        ייש"כ

        אני שולח המון המון פניות לפתיחת אתרים באנגלית (ולפעמים גם כתובת של קובץ כמו לפני חצי שעה), ומעולם לא נתקלתי בבעיה שלך?

        יתכן כי אני תמיד מציין בהערה מה טיבו של האתר בשתי מילים (אתר סטטיסטיקה \ קורס פיננסים \ יעוץ פיננסי) ואז הבודק יכול לראות (גם בלי להבין אנגלית) שצורת האתר מאתים למה שכתבתי.

        nkN תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • nkN מנותק
          nk @נדל"ן
          נערך לאחרונה על ידי

          @נדל-ן אמר ב

          אני שולח המון המון פניות לפתיחת אתרים באנגלית (ולפעמים גם כתובת של קובץ כמו לפני חצי שעה), ומעולם לא נתקלתי בבעיה שלך?

          יתכן כי אני תמיד מציין בהערה מה טיבו של האתר בשתי מילים (אתר סטטיסטיקה \ קורס פיננסים \ יעוץ פיננסי) ואז הבודק יכול לראות (גם בלי להבין אנגלית) שצורת האתר מאתים למה שכתבתי.

          גם נתקלתי בזה לא מעט
          אף פעם לא מציין מה טיב האתר פשוט שולח וזהו
          דרך כלל שניתקלים באתר לא ברור הם שואלים את זה
          אתר מסודר שאפשר להבין את טיבו בלי אנגלית
          פותחים גם תומכים העברית

          מרכיבים חלומות מגלים עולמות
          סדרת הפאזלים הייחודית "הרגעים הבלתי נשכחים של התנך"
          מבית - פאזלית
          לשחק להנות להרכיב וגם חינוכי.
          הפצה: 058-327-8060
          מייל: pazalit24@gmail.com
          https://www.youtube.com/@pazalit24
          https://youtu.be/tVelDCgtQlA

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • kodcodeK מנותק
            kodcode
            נערך לאחרונה על ידי kodcode

            כמה דוגמאות של אתרים שעם הסבר מקוצר ממני לא היה מובן לנציג מה טיב האתר:
            https://emil.fi/d/streamer.c 🤷
            http://links.twibright.com/
            https://nqhost.com/
            http://fluxbox.org/

            לא מצופה ממי שמוכשר רק לבדוק סרטים להבין את תוכן התארים הללו,
            ובפרט אם איננו מבין אנגלית. בכ"ז הייתי מעריך אם היו מעבירים את הפניה למי שכן מוכשר (בתנאי שזה לא יקח יותר זמן מן מן המצב הנוכחי...).

            shragaS תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • shragaS מנותק
              shraga @kodcode
              נערך לאחרונה על ידי

              @kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:

              בכ"ז הייתי מעריך אם היו מעבירים את הפניה למי שכן מוכשר (בתנאי שזה לא יקח יותר זמן מן מן המצב הנוכחי...).

              אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה. אגב, לגבי האתר הראשון, הוא בהחלט לא מספיק מובן לענ"ד.

              קונים בעלי אקספרס? התוסף שיעזור לכם: ✅ למצוא את המחיר הכי זול למוצר בעלי אקספרס 💰, ✅ לחפש כל מוצר שמצאתם באינטרנט ישירות בעלי אקספרס 🔍, ✅ להשוות מחירים עם טימו 👈 התקינו חינם!⚡

              kodcodeK תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • kodcodeK מנותק
                kodcode @shraga
                נערך לאחרונה על ידי

                @shraga אמר בשיפור סינון הפניות:

                @kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
                אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה.

                אכן עדיף ככה מלהמתין גם לנציג המקצועי.

                אגב, לגבי האתר הראשון, הוא בהחלט לא מספיק מובן לענ"ד.

                בקשתי רק לפתוח לי את הקובץ ההוא.

                אחד תםא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אחד תםא מנותק
                  אחד תם @kodcode
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:

                  @shraga אמר בשיפור סינון הפניות:

                  @kodcode אמר בשיפור סינון הפניות:
                  אני חושב שהרעיון הוא שבמקום שהתומך יעביר את הפניה לתומך בכיר/מקצועי יותר ואז המתנה עד שהתומך יתפנה לטפל ולפתוח או שהוא בעצמו לא יבין מה טיב האתר ואז יאלץ הוא לשלוח בקשת הבהרה ללקוח, מקצרים את ההליך ושולחים ישירות ללקוח בקשת הבהרה.

                  אכן עדיף ככה מלהמתין גם לנציג המקצועי.

                  אפשר שתיהם
                  גם לתייג, וגם לשאול את הלקוח
                  המוקדם מביניהם יקדם את הפניה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון