rl אינטרנט נפל-יש מידע?
-
@דוד-גליק אמר בrl אינטרנט נפל-יש מידע?:
@מן-המודיעין
לכל הספקיות יש IP קבוע
כנראה הכוונה שהוא במצב שאין לו אפשרות להחליף את הIP או מרחוק או שזה משותף לאנשים אחרים וכדו'לא אצל כולם ב 019 לדוגמא אין ip קבוע
-
-
@אהרן-שובקס
אצלי ב019 יש את זה
-
@דוד-גליק אמר בrl אינטרנט נפל-יש מידע?:
@אהרן-שובקס
אצלי ב019 יש את זה
אתה בטוח שמדובר עם סינון של נטפרי?
ככל הידוע לי הם מספקים ip קבוע רק בחבילה הרגילה ללא נטפרי -
@אהרן-שובקס
זה אני לא יודע
לא ניסיתי -
@אורי
איזה רשת אתה? -
@יוסף-הלוי ספק הראל תשתית הוט חזר לעבוד
-
@יוסף-הלוי אמר בrl אינטרנט נפל-יש מידע?:
@יוסף-הלוי ספק הראל תשתית הוט חזר לעבוד
אני עם תשתית בזק ועדיין לא חזר
-
@אהרן-שובקס
אני עם בזק וזה חזר -
אצלי עוד לא חזר
-
מהניסיון שלי בספקים של נטפרי עם IP קבוע אראל הכי טובים.
לחלק חזר באיזור 1 בצהריים, וחלק עדיין לא חזר,
מתוך 10 קוים שבאחרויתי קרסו 6 בערך, 4 חזרו לעבוד ו 2 עדיין לא. -
@יוסף-הלוי
RL
עם תשתית של בזק
וחזר לפני כשעה. -
חזר לעבוד לפני קצת זמן.
-
אוקיי אז גם אצלי חזר עכשיו ותודה ל @בן-של-מלך (RL) שאני בטוח שהוא וצוותו טרחו כדי שהשירות יחזור במהירות. אבל אני לא מבין למה לא היה שום עדכון רשמי במקורות אחרים?
@בן-של-מלך אתם מושיבים את כל המערכות שלכם כנראה על אותו שרת וכשהוא נופל אז גם האתר שלכם נופל וגם השירות הטלפוני.
אתם חייבים למצוא דרך לא להשאיר את הלקוחות שלכם באוויר כל כך הרבה שעות בלי מידע מסודר מה קורה. -
בשעות האחרונות נפל שוב?
(לא רואה עדכונים כאן, אז כנראה שרק אצלי?) -
@cc גם אצלינו נפל בשעות האחרונות הלוך ושוב. בדקות אלו חזר לעבוד.
-
אצלי עדיין לא חזר,
יש למישהו מידע? -
@בחור-לענין אמר בrl אינטרנט נפל-יש מידע?:
אצלי עדיין לא חזר,
יש למישהו מידע?תנסה לבקש מהם יוזר חדש, או שיחלפו לך לשרת שתקין כבר
-
@יוליוס אמר בrl אינטרנט נפל-יש מידע?:
אוקיי אז גם אצלי חזר עכשיו ותודה ל @בן-של-מלך (RL) שאני בטוח שהוא וצוותו טרחו כדי שהשירות יחזור במהירות. אבל אני לא מבין למה לא היה שום עדכון רשמי במקורות אחרים?
אתם מושיבים את כל המערכות שלכם כנראה על אותו שרת וכשהוא נופל אז גם האתר שלכם נופל וגם השירות הטלפוני.
אתם חייבים למצוא דרך לא להשאיר את הלקוחות שלכם באוויר כל כך הרבה שעות בלי מידע מסודר מה קורה.זה תמיד מתסכל אותי כל פעם מחדש, אצל כל ספקיות האינטרנט. אתה נותן ללקוח שלך להתברבר עם ניתוק ראוטר והפעלתו מחדש, עם בדיקת כל החיבורים, עם התקשרות לנטפרי ואחרי שביזבז חצי שעה - אז הוא מגלה את הסוד - שהשרת שלך נפל...
לא יותר נכון להיות יותר אנושי - ולשלוח לכל הלקוחות שלך הודעה קולית [או SMS למי שיש] -
"יתכנו שיבושים בשעות הקרובות בשרתי RL, אנו שוקדים על תיקון התקלה, עמכם הסליחה, ותודה על ההבנה"
אף פעם לא הבנתי את האטימות כלפי מי שלקוח שלך ומשלם ומפרנס אותך כל השנה, המינימום של שקיפות והסרת ספיקות - לא מגיע לו?? -
מוזר גם שעד לרגע זה לא יצא שום הודעה או התנצלות מהחברה
(האמת, שלפיצוי או שלפחות לא יגבו תשלום על היום הזה אני אפילו לא מצפה)