• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    וויפרי קצת משתגע אצלי

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    wifree
    18 פוסטים 7 כותבים 4.0k צפיות 4 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ? מנותק
      משתמש שנמחק @למדן וידען
      נערך לאחרונה על ידי

      @למדן-וידען אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

      @יהודי-פשוט התמונה לא אומרת הרבה.
      לפעמים הוא מפעיל את עצמו מחדש ומשבית את הישן וכל עוד שאתה לא מעביר את הסמן על האייקון התצוגה לא מתרעננת ונראה כאילו יש 2.

      לעצם העניין, תוריד את הגירסה האחרונה, זה עלול לעזור.
      הפעלת המחשב מחדש גם תעזור.
      בהצלחה

      יש לי את הגירסא האחרונה
      ובמקום לכבות את המחשב אני מנתק את הנטסטיק ומחזיר אותו,
      השאלה שלי התכוונה לשאול למה זה קורה? והאם זה נורמלי?

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • C מנותק
        clickone @אורח
        נערך לאחרונה על ידי

        @יהודי-פשוט לנתק את הנסטיק ולהפעיל את המחשב מחדש עושה בהחלט 2 פעולות נפרדות
        הייתי אומר אפילו קצת הפוכות, הפעלת המחשב מחדש, אמורה לפתור בעיות שיכול להיות שניתוק לא מסודר של הסטיק עשה.

        בד"כ הפעלת המחשב מחדש שווה ערך לאיתחול שירות. (זו הסיבה שבד"כ ממליצים להפעיל מחדש, כדי שהשירות יופעל מחדש לאנשים שקשה להם עם הפעלת השירות מחדש לבד)

        • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
        • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
        ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ? מנותק
          משתמש שנמחק @clickone
          נערך לאחרונה על ידי

          @clickone הבעיה שהתדירות שזה קורה מאוד הרבה
          אם כל הזמן אני ידליק ויכבה, מתי אני יספיק להשתמש?
          וניתוק הנטסטיק והחזרתו בהחלט פותרת את הבעיה ולוקחת הרבה פחות זמן,
          אבל עדיין זה משגע אותי.

          C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • C מנותק
            clickone @אורח
            נערך לאחרונה על ידי clickone

            @יהודי-פשוט

            1. תפעיל את השירות מחדש במקום להפעיל ולכבות את המחשב.
            2. התחושה שלי שעברת את החבילה ויש לך האטה. מה שגורם שלוויפרי קשה לבדוק כל הזמן האם אתה על נטפרי או לא, ולכן הוא חוסם.
            • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
            • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
            ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ? מנותק
              משתמש שנמחק @clickone
              נערך לאחרונה על ידי

              @clickone אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

              @יהודי-פשוט

              1. תפעיל את השירות מחדש במקום להפעיל ולכבות את המחשב.
              2. התחושה שלי שעברת את החבילה ויש לך האטה. מה שגורם שלוויפרי קשה לבדוק כל הזמן האם אתה על נטפרי או לא, ולכן הוא חוסם.
              1. רעיון, לא חשבתי.
              2. אני רחוק מלעבור את החבילה
                בכל אופן תודה על הכל
              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • C מנותק
                clickone @אורח
                נערך לאחרונה על ידי

                @יהודי-פשוט האם הקליטה שלך טובה?
                תנסה לעשות בדיקת מהירות.
                (אני שואל מתחושה, לא מידיעה. אם יש איטיות, והבקשות של וויפרי לשרת לא חוזרות מטעמי איטיות [קליטה, סיום חבילה וכו'] אז וויפרי אמור לחסום באופן טבעי.)
                ד"א, משהו אוי השתנה על המחשב ששלך בימים האחרונים? אולי אנטיוירוס שלא נותן לבקשות לצאת?

                • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ? מנותק
                  משתמש שנמחק @clickone
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @clickone הבעיה לא איטיות!
                  חסימה כוללת היא הבעיה

                  9579 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • 9579 מנותק
                    957 @אורח
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @יהודי-פשוט
                    התוכנה של וויפרי בודקת אם הנכם מחוברים לנטפרי , אם אינכם מחוברים היא חוסמת את הרשת של המחשב כליל,
                    לעיתים במידה ויש איטיות זה לא מצליח להתחבר לנטפרי וממילא חוסם את הרשת כליל.
                    0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                    אנטי וירוס ESET בעברית לרכישה אונליין לחץ כאן

                    לפרטים במייל 000@955.co.il

                    ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                    • גלינגג מנותק
                      גלינג @אורח
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @יהודי-פשוט 019??

                      ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ? מנותק
                        משתמש שנמחק @957
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @957 אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

                        @יהודי-פשוט
                        התוכנה של וויפרי בודקת אם הנכם מחוברים לנטפרי , אם אינכם מחוברים היא חוסמת את הרשת של המחשב כליל,
                        לעיתים במידה ויש איטיות זה לא מצליח להתחבר לנטפרי וממילא חוסם את הרשת כליל.
                        0_1479770461972_אין-לי-אינטרנט-957jpg.jpg

                        התשובה שהכי מניחה את דעתי.
                        זה גם מסתדר לי עם זה שהיה לי שיבוש ביומיים האחרונים.
                        תודה רבה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ? מנותק
                          משתמש שנמחק @גלינג
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @איצ2 אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

                          @יהודי-פשוט 019??

                          yes

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ? מנותק
                            משתמש שנמחק
                            נערך לאחרונה על ידי

                            וויפרי גם "משתגע" אצלי. כמו אצל @יהודי-פשוט גם אצלי הוא חוסם כל כמה דק' את הגלישה - ובבדיקה ב414.co.il כותב שיש צורך בהתקנה מחדש של התוכנה. העיצות לעיל גם עוזרות אבל קשה לעבוד ככה.
                            יש עוד שזה עושה להם בעיות או שזה בעיה ספציפית שלי?

                            DovidStrohD C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • DovidStrohD מנותק
                              DovidStroh @אורח
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @hilel אמר בוויפרי קצת משתגע אצלי:

                              ב414.co.il

                              • ב 414.co.il

                              D Stroh

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • C מנותק
                                clickone @אורח
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @hilel אצלי גם השתגע היום (ב019) [עכשיו באר-אל במשרד הכל תקין]

                                • כל מה שאני כותב הוא על דעת עצמי, ולא מיצג את נטפרי.
                                • לרכישת קו לSMS נכנס ויוצא, שלח לי מייל urivpn@gmail.com
                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ? מנותק
                                  משתמש שנמחק
                                  נערך לאחרונה על ידי משתמש שנמחק

                                  @יהודי-פשוט @clickone זה עדיין קורה לך? לי זה קורה הרבה וזה בטיפול במערכת הפניות ומעניין אותי לדעת אם זה בעיה רחבה יותר או נקודתית אצלי.

                                  ? תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ? מנותק
                                    משתמש שנמחק @אורח
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @hilel ברוך השם לא

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון