• פוסטים אחרונים
    • תגיות
    • משתמשים
    • קבוצות
    • חיפוש
    • נטפרי-וויקי
    • En
    • התחברות

    שינויי מדיניות בקשר לפניות שדורשות פתיחת כמה קישורים?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי
    2 פוסטים 2 כותבים 127 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 3 מנותק
      3 פינות
      נערך לאחרונה על ידי 3 פינות

      בימים האחרונים היה לי כמה פניות ששלחתי שאחרי ההפניה הראשונה אז הייתי צריך לפנות שוב כי זה נפתח אבל לא נפתח כמו שצריך וצריך לפתוח עוד קישור, בעבר לא היה עם זה שום בעיה, בימים האחרונים התשובה הקבועה זה שזה מצריך פניה נפרדת.
      מה הרעיון חוץ מלמנוע חיסכון בנקודות? (אני קבוע מסיים חודש עם הרבה נקודות מיותרות ככה שזה לא החישוב אצלי)
      זה סתם מסרבל ומצריך הסבר שוב מה זה בדיוק האתר, במיוחד בפניות מורכבות יותר.

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב מנותק
        ברצינות @3 פינות
        נערך לאחרונה על ידי

        @3-פינות הדרך הנכונה היא לשלוח הסרטת מסך עם הקלטת תעבורה כבר בפעם הראשונה, בהרבה מקרים זה פותר בעיות מהסוג שתיארת
        בנוסף, בפנייה שקשורה לפניה קודמת מומלץ להכניס קישור לפנייה הקודמת, זה עוזר לתמיכה להבין את הרקע

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון