בזק מצב מהירות האינטרנט
-
@magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
אתמול בלילה הייתי אצל מישהו שיש לו את האינטרנט הסיבים שלהם. וזה עבד מצוין עם נטפרי קיבל את המהירות המקסימלית שהם עשו.
חשוב גם לציין את זה כי זה נשמע שהכל דפוק.גם לי יש סיבים נטפרי, עפ"י רוב עובד מעולה, אך יכול להיות לעיתים קרובות נפילות לכיוון ה 65/10 במקום 600/100.
בנוסף, פעם בשבועיים, אין לי אינטרנט לכמה שעות, בין חצי שעה ל 4 שעות, הכל מחובר, הראוטר (של בזק שניסו כבר להחליף כבר) נראה מעולה, בבזק הכל תקין גם אחרי 1000 איפוסים, לא עוזר כלום חוץ מלהמתין. -
כמו שתיאר @הבוס-הגדול היה לי אותם בעיות
עד שהחלפתי את הספק לRL ומאז הכל רץ בלי שום בעיות
ממליץ לכולם לבנתיים
(זה קצת יקר לשלם עבור ספק גם לבזק וגם לRL
אבל אם תקחו בחשבון את השעות שמשקיעים כדי להתקשר לבזק וגם כל התסכולים זה באמת שווה) -
מה שאתם מתארים מתאים לבעיות שנתקלים בנטפרי.
זה בעיות שמתרחשות בשרתים של נטפרי שעדיין לא ברור איך הם מתרחשות.
המוזר הוא שהם מתרחשות דווקא בבזק ולא בספקים אחרים. -
@magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
מה שאתם מתארים מתאים לבעיות שנתקלים בנטפרי.
זה בעיות שמתרחשות בשרתים של נטפרי שעדיין לא ברור איך הם מתרחשות.
המוזר הוא שהם מתרחשות דווקא בבזק ולא בספקים אחרים.לי יש בזק סיבים
אין לי נפילות
הבעיה היחידה זה המהירות
הפערים בין בדיקת מהירות של בזק לעם סינון זה מ 600 ל150 -
@magicode
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיה -
אני בבזק עם נטפרי במסלול של 100 מגה לא סיבים.
בזק אומרים שבסביבה שלי התשתית תומכת עד 40 מגה.
בפועל יש לי מקסימום 20 מגה.
והכי לא נסבל, שבימים האחרונים כל הזמן ניתוקים, זה מראה כאילו זה מחובר אבל אין אנטרנט, וזה קורה כל כמה דקות ובדקתי בכמה מחשבים.
מבחינת הראוטר הכל תקין, כל הנורות דולקות כמו שצריך. -
@אנוממי
השאלה היא למה לוקח כ״כ הרבה זמן לעלות על התקלה ה״מוזרה״ -
@magicode אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
מה שאתם מתארים מתאים לבעיות שנתקלים בנטפרי.
זה בעיות שמתרחשות בשרתים של נטפרי שעדיין לא ברור איך הם מתרחשות.
המוזר הוא שהם מתרחשות דווקא בבזק ולא בספקים אחרים.שמח לשמוע גם ממך שזה כנראה בגלל שרתי בזק-נטפרי, לפחות יש כיוון צפי לסיום ופתירת התקלה לעומק?
תודה על כל פועלך!!! -
@nirel אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@אנוממי
השאלה היא למה לוקח כ״כ הרבה זמן לעלות על התקלה ה״מוזרה״זהו שלכן זה מרגיש שאין סיעתא דשמיא.
וזה לא רק שיש תקלה אחת, פותרים תקלה אחת, אחרי זה מגיע עוד תקלה אחרת משהו שלא היה קודם.
הלוואי ויהיה פיתרון לדבר הזה. -
@היפר תראה כאן בפוסט אחר ששאלתי אותה השאלה, וחוץ מאחד שהגיב לא קיבלתי עוד המלצות ותובנות.
-
@היפר אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיהיש לך סיבים או אינטרנט רגיל.
אם זה אינטרנט רגיל (מבוסס DSL)
פשוט תעבור לספק אחר על תשתית בזק.
או יותר מומלץ להעביר גם את התשתית לספק שאז זה יוצא זול משמעותית.בסיבים, כרגע הפתרון המומלץ למי שיש בעיות זה לשלם עוד כ 35-37 ש"ח ולקחת ספק בנפרד מאחת מחברות הספקים שעובדים עם נטפרי.
-
@היפר אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@magicode
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיההיה לי הוט עם נטפרי למשך יותר משנה בחיבור רגיל של 200 מ"ב ועבד מעולה. בשלב מסוים קיבלתי הודעה מהספק (IB תקשורת) שהתמיכה בהוט מפסיקה ואם אני רוצה להמשיך איתם אני חייב לעבור ל019. היות ונאלצתי עברתי ל019 (היה להם רק 100 MB) דבר שהתברר כזוועה ומכיוון שעדיין לא ניתקתי את הוט (הוא ישב על תשתית שונה מזה של 019 שיושב על בזק) ביטלתי את ה019 וחזרתי להוט (יש לציין כי עם הראוטר החדש ששילמתי עליו ממיטב כספי נתקעתי לעת עתה, היות והוא תומך רק חיבורים רגילים ולא סיבים ומשום מה לא תומך בהוט אפילו בתשתית הרגילה) לאחר תקופה כנראה התמיכה בהוט באמת נפסקה והאינטרנט (הסטנדרטי) של הוט נעשה איטי להחריד גם הוא. לאחר אינספור טלפונים לתמיכה של הוט הציעו לי כמחווה להשתדרג לסיבים של הוט (600 MB) באותו המחיר אותו שילמתי עד היום ובעלות חד פעמית של התקנה בסך 100 ש"ח, ההצעה נשמעה לי טובה והלכתי עליה לאחר שהובטח לי כי אקבל ב-ד-י-ו-ק את אותו ספק שהיה לי עד היום ושלא יהיו כל בעיות עם הסינון.
תוך יום היה אצלי טכנאי שחיבר אותי לסיבים של הוט אבל כשאני בא לחבר את המחשב לרשת החדשה אני לא מצליח. מהר מאד הבנתי שכנראה אני מחובר לספק שהוא לא נטפרי ולכן הwifree חוסם לי את הגישה דבר שהתברר כנכון כי במחשב של העבודה שאין בו wifree היה לי אינטרנט פרוץ לחלוטין!!!
שוב שעות של טלפונים מול התמיכה של הוט, שוב מעבירים אותי מאחד לשני ושוב ושוב עונות לי מוקדניות שהשפת אם שלהם היא כנראה ערבית, אלו מעולם לא שמעו על נטפרי וטוענות בתוקף שאין שום סיבה הגיונית שהנטפליקס לא עובד לי (?!...)
בסוף מצאו איזה מוקדן אחד ששמע בעברו על נטפרי והוא טען לי בתוקף שהם לא עובדים איתם יותר ושאי אפשר לחבר אותי לספק של נטפרי ואם אני רוצה יש להם שירות חינמי של חסימת אתרים מהגרועים ביותר.
אחרי שטענתי לו בתוקף שעברתי לסיבים על דעת מה שהובטח לי שאני אישאר עם הספק והסינון שהיה לי עד היום ובאם לא מבחינתי שיבואו הרגע לאסוף את כל הציוד שלהם, הנציג ביקש שאמתין על הקו כמה דקות והוא יבדוק את העניין. והפלא ופלא, לאחר שנשארתי לשמוע את מנגינת הרקע הבלתי נסבלת שטיפסה למקום הראשון במעלה מדד השנאה שלי תוך שהיא עוקפת בפראות את הבנק, הנציג חזר עלי כשבפיו הבשורה: "סידרתי לך נטפרי, עוד 5 דקות אתה תראה שזה יתחיל לעבוד".
ההבטחה אכן קוימה במלואה, אלא שאז נוכחתי לדעת בבדיקת מהירות פשוטה איתה התיידדתי בתקופה האחרונה, שפתאום אני על חיבור של 300 MB במקום 600 עליו אני משלם, מכיוון שנמאס לי כבר לשמוע את מנגינת הרקע בהמתנה הבלתי נסבלת של הוט הבלגתי לעת עתה על הבעיה הזניחה הזאת בתקווה שבימים הקרובים לאחר שאתאושש מהחוויות הקודמות אצליח לאזור כוחות לעוד מאבקים עם נציגים של הוט בחסות נטפליקס...
אלא שמה שקרה בימים שלאחר מכן לימד אותי פרק חשוב במושג בלתי נסבל בו הרבתי להשתמש עד אותו היום, האינטרנט התנתק כל שעה ל5 דקות לפחות (זה המקסימום), נפל לי באמצע פגישות זום חשובות, וגם כשעבד המצב הלך והידרדר עד שהגעתי למהירות גלישה של 2 MB הזכורה לי לטוב עוד מימי הסטיק העליזים.
לאחר כמה ימי גיהינום כאלה אזרתי אומץ לומר לא עוד והזמנתי את הוט ונציגיה אחר כבוד לבוא לאסוף את הציוד (ועל הדרך הבנתי מה שנקרא 'על בשרי' את הפתגם "להצליח להתנתק מהוט", אבל את זה נשאיר להזדמנות אחרת בע"ה) ועברתי לסיבים של בזק.
המצב בסיבים של בזק היה סביר להפליא ולמרות שקורה מידי פעם שהחיבור איטי הוא מתנהל לפי קפריזות יחסית הגיוניות והניתוקים שקורים פה ושם די מזעריים באופן יחסי וניתן לסלוח להם, והואיל וכבר קצה נפשי בשיחות נפש עם מוקדנים של תמיכה טכנית אני כבר 3 חודשים לערך שורד עם החיבור של בזק.
הא, ושכחתי להזכיר שנדרשתי פתאום לשלם 14.90 ש"ח על שירות IP פרטי היות והVPN של העבודה הפסיק לעבוד לי מסיבות של אבטחה, דבר שלא קרה לי עם שלל החיבורים של הוט ובזק הכשרים והפחות.מה שנשאר לי כיום זה להמשיך לתהות בשאלה הבלתי פתורה האם לא כדאי לי אחרי כל זה לעבור לתשתית הרגילה של בזק ולהנות מכל הטוב הזה בחצי מחיר, הא וגם לחסוך דמי השכרת ראוטר למי שזוכר יש לי ראוטר חדש ונוצץ איתו אני תקוע עוד מהיום הבלתי נשכח בחברתה של 019 (ופליז, אל תעשו את הטעות הזאת לקנות ראוטר לפני שאתם סגורים על זה שהתשתית שלכם אתכם לנצח).
כרגע ההנחה הרווחת היא שאני משאיר את המצב של כנו ונותן לכרטיס האשראי שלי לסבול בשקט מחמת איזשהי טראומה מהעבר הלא רחוק שחוסמת בעדי מלחייג לכל מוקדי שירות לקוחות באשר הם (וכאן המקום להודות לכל אלו שנותנים אפשרות לתקשר איתם דרך האתר, ותודה גם לנטפרי כמובן על הדרך הכשרה שהם נותנים להתחבר ומה שזה חוסך לאנשים כמוני).ותודה לכל מי שנשאר איתי עד כאן, ולכל המתקשים כולי תקווה שאוכל להוציא את הסיפור הזה יום אחד גם במהדורת קומיקס..
-
@איש-צדיק אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@היפר אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@magicode
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיהולכל המתקשים כולי תקווה שאוכל להוציא את הסיפור הזה יום אחד גם במהדורת קומיקס..
-
@איש-צדיק אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@היפר אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@magicode
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיההיה לי הוט עם נטפרי למשך יותר משנה בחיבור רגיל של 200 מ"ב ועבד מעולה. בשלב מסוים קיבלתי הודעה מהספק (IB תקשורת) שהתמיכה בהוט מפסיקה ואם אני רוצה להמשיך איתם אני חייב לעבור ל019. היות ונאלצתי עברתי ל019 (היה להם רק 100 MB) דבר שהתברר כזוועה ומכיוון שעדיין לא ניתקתי את הוט (הוא ישב על תשתית שונה מזה של 019 שיושב על בזק) ביטלתי את ה019 וחזרתי להוט (יש לציין כי עם הראוטר החדש ששילמתי עליו ממיטב כספי נתקעתי לעת עתה, היות והוא תומך רק חיבורים רגילים ולא סיבים ומשום מה לא תומך בהוט אפילו בתשתית הרגילה) לאחר תקופה כנראה התמיכה בהוט באמת נפסקה והאינטרנט (הסטנדרטי) של הוט נעשה איטי להחריד גם הוא. לאחר אינספור טלפונים לתמיכה של הוט הציעו לי כמחווה להשתדרג לסיבים של הוט (600 MB) באותו המחיר אותו שילמתי עד היום ובעלות חד פעמית של התקנה בסך 100 ש"ח, ההצעה נשמעה לי טובה והלכתי עליה לאחר שהובטח לי כי אקבל ב-ד-י-ו-ק את אותו ספק שהיה לי עד היום ושלא יהיו כל בעיות עם הסינון.
תוך יום היה אצלי טכנאי שחיבר אותי לסיבים של הוט אבל כשאני בא לחבר את המחשב לרשת החדשה אני לא מצליח. מהר מאד הבנתי שכנראה אני מחובר לספק שהוא לא נטפרי ולכן הwifree חוסם לי את הגישה דבר שהתברר כנכון כי במחשב של העבודה שאין בו wifree היה לי אינטרנט פרוץ לחלוטין!!!
שוב שעות של טלפונים מול התמיכה של הוט, שוב מעבירים אותי מאחד לשני ושוב ושוב עונות לי מוקדניות שהשפת אם שלהם היא כנראה ערבית, אלו מעולם לא שמעו על נטפרי וטוענות בתוקף שאין שום סיבה הגיונית שהנטפליקס לא עובד לי (?!...)
בסוף מצאו איזה מוקדן אחד ששמע בעברו על נטפרי והוא טען לי בתוקף שהם לא עובדים איתם יותר ושאי אפשר לחבר אותי לספק של נטפרי ואם אני רוצה יש להם שירות חינמי של חסימת אתרים מהגרועים ביותר.
אחרי שטענתי לו בתוקף שעברתי לסיבים על דעת מה שהובטח לי שאני אישאר עם הספק והסינון שהיה לי עד היום ובאם לא מבחינתי שיבואו הרגע לאסוף את כל הציוד שלהם, הנציג ביקש שאמתין על הקו כמה דקות והוא יבדוק את העניין. והפלא ופלא, לאחר שנשארתי לשמוע את מנגינת הרקע הבלתי נסבלת שטיפסה למקום הראשון במעלה מדד השנאה שלי תוך שהיא עוקפת בפראות את הבנק, הנציג חזר עלי כשבפיו הבשורה: "סידרתי לך נטפרי, עוד 5 דקות אתה תראה שזה יתחיל לעבוד".
ההבטחה אכן קוימה במלואה, אלא שאז נוכחתי לדעת בבדיקת מהירות פשוטה איתה התיידדתי בתקופה האחרונה, שפתאום אני על חיבור של 300 MB במקום 600 עליו אני משלם, מכיוון שנמאס לי כבר לשמוע את מנגינת הרקע בהמתנה הבלתי נסבלת של הוט הבלגתי לעת עתה על הבעיה הזניחה הזאת בתקווה שבימים הקרובים לאחר שאתאושש מהחוויות הקודמות אצליח לאזור כוחות לעוד מאבקים עם נציגים של הוט בחסות נטפליקס...
אלא שמה שקרה בימים שלאחר מכן לימד אותי פרק חשוב במושג בלתי נסבל בו הרבתי להשתמש עד אותו היום, האינטרנט התנתק כל שעה ל5 דקות לפחות (זה המקסימום), נפל לי באמצע פגישות זום חשובות, וגם כשעבד המצב הלך והידרדר עד שהגעתי למהירות גלישה של 2 MB הזכורה לי לטוב עוד מימי הסטיק העליזים.
לאחר כמה ימי גיהינום כאלה אזרתי אומץ לומר לא עוד והזמנתי את הוט ונציגיה אחר כבוד לבוא לאסוף את הציוד (ועל הדרך הבנתי מה שנקרא 'על בשרי' את הפתגם "להצליח להתנתק מהוט", אבל את זה נשאיר להזדמנות אחרת בע"ה) ועברתי לסיבים של בזק.
המצב בסיבים של בזק היה סביר להפליא ולמרות שקורה מידי פעם שהחיבור איטי הוא מתנהל לפי קפריזות יחסית הגיוניות והניתוקים שקורים פה ושם די מזעריים באופן יחסי וניתן לסלוח להם, והואיל וכבר קצה נפשי בשיחות נפש עם מוקדנים של תמיכה טכנית אני כבר 3 חודשים לערך שורד עם החיבור של בזק.
הא, ושכחתי להזכיר שנדרשתי פתאום לשלם 14.90 ש"ח על שירות IP פרטי היות והVPN של העבודה הפסיק לעבוד לי מסיבות של אבטחה, דבר שלא קרה לי עם שלל החיבורים של הוט ובזק הכשרים והפחות.מה שנשאר לי כיום זה להמשיך לתהות בשאלה הבלתי פתורה האם לא כדאי לי אחרי כל זה לעבור לתשתית הרגילה של בזק ולהנות מכל הטוב הזה בחצי מחיר, הא וגם לחסוך דמי השכרת ראוטר למי שזוכר יש לי ראוטר חדש ונוצץ איתו אני תקוע עוד מהיום הבלתי נשכח בחברתה של 019 (ופליז, אל תעשו את הטעות הזאת לקנות ראוטר לפני שאתם סגורים על זה שהתשתית שלכם אתכם לנצח).
כרגע ההנחה הרווחת היא שאני משאיר את המצב של כנו ונותן לכרטיס האשראי שלי לסבול בשקט מחמת איזשהי טראומה מהעבר הלא רחוק שחוסמת בעדי מלחייג לכל מוקדי שירות לקוחות באשר הם (וכאן המקום להודות לכל אלו שנותנים אפשרות לתקשר איתם דרך האתר, ותודה גם לנטפרי כמובן על הדרך הכשרה שהם נותנים להתחבר ומה שזה חוסך לאנשים כמוני).ותודה לכל מי שנשאר איתי עד כאן, ולכל המתקשים כולי תקווה שאוכל להוציא את הסיפור הזה יום אחד גם במהדורת קומיקס..
אני גם הייתי בהוט והמצב היה בלתי נסבל
ניתוקים כל הזמן
החליפן לי כמה ראוטרים וכלום
ולבסוף עברתי לבזק
ואני באמת אומר שבזק מצויין רק הבעיה הקטנה זה שהמהירות לא מספיקה -
מה שנשאר לי כיום זה להמשיך לתהות בשאלה הבלתי פתורה האם לא כדאי לי אחרי כל זה לעבור > > לתשתית הרגילה של בזק ולהנות מכל הטוב הזה בחצי מחיר, הא וגם לחסוך דמי השכרת ראוטר למי > שזוכר יש לי ראוטר חדש ונוצץ איתו אני תקוע עוד מהיום הבלתי נשכח בחברתה של 019 (ופליז, אל > תעשו את הטעות הזאת לקנות ראוטר לפני שאתם סגורים על זה שהתשתית שלכם אתכם לנצח
יוי כמה אתה צודק בזה
גם אני נפלתי איתם ונתקעתי עם ראוטר שלהם ששילמתי במיטב כספי לחסוך את ה5 שח בחודש .....
ידע הציבור ויזהר -
@איש-צדיק ואוווו ארוך
-
@aiib אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@איש-צדיק ואוווו ארוך
סוף סוף בזמנים עכשיו
אבל באמת כל מילה זהב
צודה @איש-צדיק -
@איש-צדיק אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@היפר אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
@magicode
מי יודע לעזור,
כיום יש לי בזק הבעייתי עם נטפרי,
אני רוצה לעבור להוט עם נטפרי, זה מומלץ בכלל או שיהיה אותו בעיההיה לי הוט עם נטפרי למשך יותר משנה בחיבור רגיל של 200 מ"ב ועבד מעולה. בשלב מסוים קיבלתי הודעה מהספק (IB תקשורת) שהתמיכה בהוט מפסיקה ואם אני רוצה להמשיך איתם אני חייב לעבור ל019.
אם אתה רוצה אתה יכול לחזור אליהם עם יוסי תקשורת עובד לי מעולה (אין לי סיבים)
היות ונאלצתי עברתי ל019 (היה להם רק 100 MB) דבר שהתברר כזוועה ומכיוון שעדיין לא ניתקתי את הוט (הוא ישב על תשתית שונה מזה של 019 שיושב על בזק) ביטלתי את ה019 וחזרתי להוט (יש לציין כי עם הראוטר החדש ששילמתי עליו ממיטב כספי נתקעתי לעת עתה, היות והוא תומך רק חיבורים רגילים ולא סיבים ומשום מה לא תומך בהוט אפילו בתשתית הרגילה) לאחר תקופה כנראה התמיכה בהוט באמת נפסקה והאינטרנט (הסטנדרטי) של הוט נעשה איטי להחריד גם הוא.
לא הבנתי חזרת להוט עם נטפרי ? דרך מי ?
לאחר אינספור טלפונים לתמיכה של הוט הציעו לי כמחווה להשתדרג לסיבים של הוט (600 MB) באותו המחיר אותו שילמתי עד היום ובעלות חד פעמית של התקנה בסך 100 ש"ח, ההצעה נשמעה לי טובה והלכתי עליה לאחר שהובטח לי כי אקבל ב-ד-י-ו-ק את אותו ספק שהיה לי עד היום ושלא יהיו כל בעיות עם הסינון.
תוך יום היה אצלי טכנאי שחיבר אותי לסיבים של הוט אבל כשאני בא לחבר את המחשב לרשת החדשה אני לא מצליח. מהר מאד הבנתי שכנראה אני מחובר לספק שהוא לא נטפרי ולכן הwifree חוסם לי את הגישה דבר שהתברר כנכון כי במחשב של העבודה שאין בו wifree היה לי אינטרנט פרוץ לחלוטין!!!
שוב שעות של טלפונים מול התמיכה של הוט, שוב מעבירים אותי מאחד לשני ושוב ושוב עונות לי מוקדניות שהשפת אם שלהם היא כנראה ערבית, אלו מעולם לא שמעו על נטפרי וטוענות בתוקף שאין שום סיבה הגיונית שהנטפליקס לא עובד לי (?!...)
בסוף מצאו איזה מוקדן אחד ששמע בעברו על נטפרי והוא טען לי בתוקף שהם לא עובדים איתם יותר ושאי אפשר לחבר אותי לספק של נטפרי ואם אני רוצה יש להם שירות חינמי של חסימת אתרים מהגרועים ביותר.
אחרי שטענתי לו בתוקף שעברתי לסיבים על דעת מה שהובטח לי שאני אישאר עם הספק והסינון שהיה לי עד היום ובאם לא מבחינתי שיבואו הרגע לאסוף את כל הציוד שלהם, הנציג ביקש שאמתין על הקו כמה דקות והוא יבדוק את העניין. והפלא ופלא, לאחר שנשארתי לשמוע את מנגינת הרקע הבלתי נסבלת שטיפסה למקום הראשון במעלה מדד השנאה שלי תוך שהיא עוקפת בפראות את הבנק, הנציג חזר עלי כשבפיו הבשורה: "סידרתי לך נטפרי, עוד 5 דקות אתה תראה שזה יתחיל לעבוד".
ההבטחה אכן קוימה במלואה, אלא שאז נוכחתי לדעת בבדיקת מהירות פשוטה איתה התיידדתי בתקופה האחרונה, שפתאום אני על חיבור של 300 MB במקום 600 עליו אני משלם, מכיוון שנמאס לי כבר לשמוע את מנגינת הרקע בהמתנה הבלתי נסבלת של הוט הבלגתי לעת עתה על הבעיה הזניחה הזאת בתקווה שבימים הקרובים לאחר שאתאושש מהחוויות הקודמות אצליח לאזור כוחות לעוד מאבקים עם נציגים של הוט בחסות נטפליקס...
אלא שמה שקרה בימים שלאחר מכן לימד אותי פרק חשוב במושג בלתי נסבל בו הרבתי להשתמש עד אותו היום, האינטרנט התנתק כל שעה ל5 דקות לפחות (זה המקסימום), נפל לי באמצע פגישות זום חשובות, וגם כשעבד המצב הלך והידרדר עד שהגעתי למהירות גלישה של 2 MB הזכורה לי לטוב עוד מימי הסטיק העליזים.מותר לשאול האם הם נתנו לך את ההוטבוקס 5 כי זה נשמע שאתה עם ראוטר לא תומך
לאחר כמה ימי גיהינום כאלה אזרתי אומץ לומר לא עוד והזמנתי את הוט ונציגיה אחר כבוד לבוא לאסוף את הציוד (ועל הדרך הבנתי מה שנקרא 'על בשרי' את הפתגם "להצליח להתנתק מהוט", אבל את זה נשאיר להזדמנות אחרת בע"ה) ועברתי לסיבים של בזק.
המצב בסיבים של בזק היה סביר להפליא ולמרות שקורה מידי פעם שהחיבור איטי הוא מתנהל לפי קפריזות יחסית הגיוניות והניתוקים שקורים פה ושם די מזעריים באופן יחסי וניתן לסלוח להם, והואיל וכבר קצה נפשי בשיחות נפש עם מוקדנים של תמיכה טכנית אני כבר 3 חודשים לערך שורד עם החיבור של בזק.
הא, ושכחתי להזכיר שנדרשתי פתאום לשלם 14.90 ש"ח על שירות IP פרטי היות והVPN של העבודה הפסיק לעבוד לי מסיבות של אבטחה, דבר שלא קרה לי עם שלל החיבורים של הוט ובזק הכשרים והפחות.מה שנשאר לי כיום זה להמשיך לתהות בשאלה הבלתי פתורה האם לא כדאי לי אחרי כל זה לעבור לתשתית הרגילה של בזק ולהנות מכל הטוב הזה בחצי מחיר, הא וגם לחסוך דמי השכרת ראוטר למי שזוכר יש לי ראוטר חדש ונוצץ איתו אני תקוע עוד מהיום הבלתי נשכח בחברתה של 019 (ופליז, אל תעשו את הטעות הזאת לקנות ראוטר לפני שאתם סגורים על זה שהתשתית שלכם אתכם לנצח).
אם אין לך הרבה טענות הייתי ממליץ לך להישאר בבזק סיבים, עובדים על התקלות שם ובגלל שיש הרבה לקוחות די ברור שזה ילך וישתפר (מסתמא יהיה עוד כמה ימים של סבל בדרך אבל הכיוון הוא לשם) או שתחזור לקווי של הוט לא על סיבים עם יוסי תקשורת אם אני לא טועה אתה יכול עד 500 מגה
כרגע ההנחה הרווחת היא שאני משאיר את המצב של כנו ונותן לכרטיס האשראי שלי לסבול בשקט מחמת איזשהי טראומה מהעבר הלא רחוק שחוסמת בעדי מלחייג לכל מוקדי שירות לקוחות באשר הם (וכאן המקום להודות לכל אלו שנותנים אפשרות לתקשר איתם דרך האתר, ותודה גם לנטפרי כמובן על הדרך הכשרה שהם נותנים להתחבר ומה שזה חוסך לאנשים כמוני).
ותודה לכל מי שנשאר איתי עד כאן, ולכל המתקשים כולי תקווה שאוכל להוציא את הסיפור הזה יום אחד גם במהדורת קומיקס..
ממש נהנתי אם תוציא קומיקס תתייג אותי שלא אפספס אבל אין לי מושג איך תעביר לקוראים את המנגינה (הבהחלט בלתי נסבלת) של הוט - תצטרך לצרף דיסק לקומיקס
-
@יעקב-ישראל אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
לא הבנתי חזרת להוט עם נטפרי ? דרך מי ?
לא חזרתי להוט דרך נטפרי אלא נשארתי בחיבור שכבר היה לי, מכיון שאת התשתיות של הוט ו019 התקינו לי על שני שקעים שונים (הוט על שקע תקשורת ו019 על שקע טלפון) יצא כך שבמשך יום או יומיים הייתי עם שני ראוטרים והיתה לי האפשרות לבחור מה הכי טוב.
וכמו שציינתי אכן הוט המשיך לעבוד תקופה עד שהתחיל לעשות בעיות כנראה עקב חוסר תמיכה. -
@יעקב-ישראל אמר בבמבחן המציאות, בזק לא הוכיחו את עצמם...:
מותר לשאול האם הם נתנו לך את ההוטבוקס 5 כי זה נשמע שאתה עם ראוטר לא תומך
אין לי מושג באמת איזה ראוטר נתנו לי. זה עבד איכשהו בהתחלה אז כנראה שזה כן ראוטר תומך.